Název: Nové trendy v marketingu
Překlad názvu: New trends in marketing
Autoři: Zíková, Kristýna ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; guerilla marketing; marketing; skupinová diskuse; výzkum; focus group; guerilla marketing; marketing; questionnaire; research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38591

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165327


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet