Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 374 záznamů.  začátekpředchozí365 - 374  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní a kulturní zvláštnosti Sudánu
Hromadová, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat obchodní a kulturní zvyklosti Súdánu jednak na základě dostupných teoretických informací o zemi, především však na základě zkušeností odborníků z praxe, jež se setkali se súdánskými obchodními partnery v pracovním procesu. První část práce shrnuje socioekonomické, politické, historické a přírodní pozadí země, druhá část se týká kulturních specifik Súdánu, třetí část již plně vychází z informací získaných vlastním výzkumem, tedy analýzou obchodního jednání a jeho zvyklostí na základě zkušeností českých firem. V poslední části práce je pak nastíněna historie česko-súdánských vztahů včetně situace v současnosti.
Vývoj ekonomického chování z hlediska změn v hodnotových preferencích
Lehká, Michaela ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě vlastního výzkumu a za použití dat z dřívějších výzkumů získat ucelené výsledky za populaci České republiky v oblasti lidských hodnot, hodnotových preferencí a hodnotových žebříčků. Zároveň je důležitým cílem této diplomové práce zobrazit ekonomické chování lidí v České republice v době finanční a ekonomické krize. Jako teoretická východiska pro praktickou část byly zvoleny tři hlavní, vzájemně provázané oblasti: ekonomické chování, se zaměřením na principy individuálního rozhodování a na média a jejich možný vliv na ekonomiku; hodnoty v životě člověka; a ekonomický vývoj jako zdroj změn ekonomického chování z hlediska vývoje na trhu práce, vývoje školství a vzdělávání a vývoje ekologie. Část empirická, nazvaná Výzkum -- změny hodnotových preferencí, je zaměřena v prvé řadě na tvorbu hypotéz, které s danou problematikou souvisí, a na tvorbu dotazníku. Za stěžejní kapitolu praktické části lze považovat analýzu a interpretaci výsledků, která je rozdělena do několika dílčích kapitol podle zkoumané oblasti. Jde především o oblast životních hodnot, oblast hodnotového žebříčku a hodnotových preferencí, o normy chování a o oblast ekonomického chování v době hospodářské krize.
Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Obchodní a kulturní zvláštnosti v Kazachstánu
Bayazitova, Dina ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Mertlíková, Františka (oponent)
Práce se zabývá zkoumáním obchodních a kulturních zvláštnosti v Kazachstánu. Jejím cílem je poodhalení kulturních a etických hodnot, které musíme brát v potaz při obchodních jednáních se zástupci z dané země. Práce obsahuje charakteristiku vývoje dějin, tradic, hodnot a norem v Kazachstánu.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Stanovení hodnoty interního projektu pomocí metodiky reálných opcí
Kopkáně, Heřman ; Metzlová, Hana (vedoucí práce) ; Juppa, Martin (oponent)
Práce se zabývá stanovením hodnoty projektu pro účely přijetí investičního rozhodnutí. Jedná se o interní projekt implementace metodiky activity based costing (ABC/M) v konkrétní společnosti. Pro stanovení hodnoty je využita metodologie reálných opcí. V první části práce je uveden kontext investičního rozhodování a reálných opcí a dále základní principy ABC. V druhé části práce jsou nastíněny přínosy ABC a je proveden výpočet hodnoty projektu na základě definovaného modelu.
Rozšiřování NATO: Interakce s bezpečnostním prostředím Evropy 90. let
Beneš, Libor ; Eichler, Jan (vedoucí práce) ; Krátký, Karel (oponent) ; Krč, Miroslav (oponent) ; Janošec, Josef (oponent)
Disertace popisuje interakci rozšiřování NATO s bezpečnostním prostředím Evropy 90. let. Propojuje teorii mezinárodních vztahů s teoretickými a praktickými zkušenostmi a argumenty, zejména kritikou, k rozšiřování. Potvrzuje tezi, že rozšiřování je přínosný, ba nenahraditelný proces pro Evropu i Západ. Rozšiřování zase uspělo, protože odpovědělo na problémy a potřeby Evropy. Mladší evropské demokracie rozšířením NATO získaly i NATO posílily. V zájmu jejich, Evropy i celého Západu je ocenit, studovat a rozvíjet přínos rozšiřování a jeho interakce s Evropou, podporovat silné NATO, vztahy Evropy s USA i posilování vztahů evropských zemí s USA přímějšími formami, aktuálně hlavně vybudováním americké základny v ČR.
Ocenění společnosti Deza, a.s.
Sedláčková, Barbora ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Soukupová, Věra (oponent)
Cílem diplomová práce ?Ocenění společnosti Deza, a.s.? je stanovení vnitřní hodnoty akcie za účelem prodeje zatím neznámému kupci. V teoreticko-metodologické části je vymezen podnik jako předmět ocenění, jednotlivé kategorie hodnoty a metody pro oceňování podniků. V praktické části je představena a analyzována oceňovaná společnost. Je provedena analýza vnějšího potenciálu a strategická analýza. Na základě zjištěných skutečností je sestaven finanční plán. Vnitřní hodnota akcie je určena pomocí metody diskontovaného CF entity.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).
Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 374 záznamů.   začátekpředchozí365 - 374  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.