Název:
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Autoři:
Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).
Klíčová slova:
Hodnota pro zákazníka; inovační pojetí; marketingové pojetí; měření hodnoty pro zákazníka; univerzální pojetí
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2985