Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,652 záznamů.  začátekpředchozí3615 - 3624dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.25 vteřin. 

Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
BEZEMKOVÁ, Aneta
Cílem bakalářské práce bylo představení a následná analýza značky kvality Q21 - prodejna 21. století. Práce vymezuje profil značky ve vztahu ke kvalitě služeb poskytovaných maloobchodními jednotkami. Prostřednictvím dotazníkového šetření realizovaného na úrovni držitelů značky, správce značky a zákazníků dvou certifikovaných maloobchodních jednotek byly vymezeny její silné a slabé stránky. Tato značka je od roku 2010 součástí Programu Česká kvalita, který v současné době sdružuje 20 nezávislých značek. Tento Program by měl pomáhat spotřebitelům v orientaci při nákupech, ale zároveň pomoci podnikatelům při uvádění nových kvalitních výrobků a služeb na trh.

Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.

Obchodní vztahy ASEAN-Čína - příspěvek k regionální stabilitě a prosperitě?
Šmoková, Barbora ; De Castro, Tereza (vedoucí práce) ; Jeníček, Vladimír (oponent)
Diplomová práce hodnotí vzájemné vztahy Číny a ASEAN s ohledem na dopad na regionální stabilitu a prosperitu zemí ASEAN. Hlavní důraz je kladen na popis dynamiky vývoje obchodních vztahů, včetně zapojení zemí do globálních hodnotových řetězců. Práce pokrývá obchod se zbožím, službami, spolupráci ve strategických oblastech a přímé zahraniční investice.

Vývoj liberalizace obchodu se službami
Malíková, Kateřina ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá obchodem službami, který během posledních desetiletí výrazně nabral na významu především díky pokroku technologií a komunikací. Zaměřuje se na vývoj liberalizace obchodu se službami s důrazem na Všeobecnou dohodu o obchodu službami (GATS), která prvním a jediným souborem mnohostranných pravidel pro mezinárodní obchod službami, a na vývoj současných jednání o službách. V poslední části je ukázána liberalizace ve třech důležitých sektorech -- ve finančních službách, telekomunikacích a dopravě.

Analýza nákupního chování studentů Fakulty managementu VŠE
Beňová, Šárka ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním studentů Fakulty managementu VŠE, jakožto významného nákupního segmentu pro místní podnikatele. Jejím cílem je pomocí kvantitativních a kvalitativních metod sběru dat identifikovat hlavní směry nákupního chování studentů prezenční i kombinované formy, motivační faktory a celkovou spokojenost s nabídkou zboží a služeb v Jindřichově Hradci. Tyto informace jsou pak transformovány do konkrétních doporučení pro podnikatelskou sféru Jindřichova Hradce, které reflektují zjištěné informace a vytváří příležitost pro zlepšení či doplnění stávajících nákupních příležitostí ve městě.

Zákaznické služby na českém mobilním telekomunikačním trhu. Komparativní analýza
Hanzlík, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lédr, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je porovnat kvalitu zákaznických služeb mezi klasickými mobilními operátory (MNOs) a virtuálními operátory (MVNOs) na českém telekomunikačním trhu. Sběr dat pro komparativní analýzu je proveden metodou mystery shopping .

Analýza kvality služeb spojených s prodejem automobilů v ČR
Murín, Martin ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou kvality služeb spojených s prodejem automobilů. Cílem práce je vyhodnocení současné úrovně kvality prodeje vozidel v autosalonech a s ní související spokojenosti zákazníků s koupí nového vozidla. Praktická část diplomové práce je rozdělena na dvě hlavní sekce. První sekcí je marketingový průzkum spokojenosti zákazníků s prodejem nového vozu. Druhá sekce je zaměřena na kvalitu autosalonů v České republice napříč vybranými značkami. Tato analýza je provedena formou mystery shopping, kde hlavní kritéria jsou vytvořena tak, aby ilustrovala kvalitu, kterou vidí zákazník na první pohled, a ovlivňují ho, zda si vozidlo zakoupí či nikoliv.

Česko-ruské hospodářské vztahy se zaměřením na vzájemný obchod
Majáková, Dominika ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzájemnými obchodními vztahy mezi Českou republikou a Ruskou federací se zaměřením na vzájemný obchod se zbožím. Cílem je popsat vývoj exportu a importu zboží, jeho strukturu a vliv Ukrajinské krize a sankcí na tyto vztahy. V rámci toku zboží zmiňuje rizika spojená se vstupem na ruský trh. Součástí práce je také představení všeobecného a ekonomického profilu Ruska, jeho kulturních specifik při obchodním jednání, ale i obecný rámec vztahů. Současně je okrajově zmíněna i obchodní výměna služeb a vzájemná investiční spolupráce.

Analýza a návrh modulu doporučovacího systému
KORTUS, Lukáš
Doporučovací systémy slouží uživatelům E-commerce aplikací k individuálnímu doporučení určitých produktů nebo služeb na základě jejich preferencí. Cílem této práce je vytvoření modulu doporučovacího systému. Součástí práce je analýza doporučovacích systémů a metod využívaných v těchto systémech včetně popisu výpočtu. Práce dále také řeší problém studeného startu, což je problém, kdy je potřeba dát určité kvalitní doporučení pro nového uživatele, o kterém ale doporučovací systém nemá žádné nebo málo informací. Na základě analýzy je v práci navržen modul doporučovacího systému použitelného např. pro Internetový e-shop nebo jinou aplikaci založenou na Internetu. Součástí tohoto modulu je realizování platformy Apache Mahout, jejíž některé části jsou postaveny na distribuovaném výpočetním projektu Apache Hadoop. Dále jsou v této práci otestovány, na již zmíněné platformě Mahout, vybrané metody výpočtu podobností pomocí zvolených kritérií (např. průměrný čas na jedno doporučení a počet uživatelů, kterým nebylo možné vygenerovat doporučení).

Marketingová strategie internetového obchodu
Mentlík, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Břečťan, René (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového dárkového obchodu Dobrýkoš.cz. Jedná o dárkový internetový obchod se zaměřením na prodej dárkových košů složených ze zahraničních delikates. Marketingová strategie se opírá o marketingový výzkum a osobní zkušenosti z mého působení v tomto internetovém obchodu. Práce vyhodnocuje dotazník zaměřený na hodnocení produktů a služeb stávajícím zákazníkům, doporučuje marketingovou strategii pro tento projekt a ukazuje reálný postup při realizaci konkrétní reklamní kampaně formou rozhlasové reklamy. Jedná o reklamní kampaň zaměřenou na propagaci nových produktů v nabídce. Závěr doporučuje postup práce se stávajícími zákazníky, práci obchodního oddělení, marketingovou strategii a marketing sociálních sítí.