Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Revize systému Jidoka
Turková, Daniela ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navržení vhodných zlepšení týkající se uplatňovaného nástroje kvality – Jidoka ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. ve Frenštátě pod Radhoštěm. V úvodu práce byly identifikovány tři hlavní pro-blematické oblasti, u kterých byl požadován návrh na zlepšení. Tyto oblasti byly: vizualizace maximálního množství zmetků, fyzická manipulace se zmetky a aktuali-zace dokumentace. Práce obsahuje seznámení s problematikou, představení spo-lečnosti, princip uplatňování nástroje Jidoka ve firmě Continental a popis problema-tických oblastí. Závěrem jsou uvedeny návrhy řešení pro zadané oblasti a jejich apli-kace do praxe.
Návrh motivačního systému zaměstnanců v telemarketingové společnosti
Novotná, Hana ; Masař, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s motivací, vedením operátorů v call centru. Obsahuje návrhy vhodného motivačního systému, které mohou být klíčovým faktorem k dlouhodobé spokojenosti zaměstnanců, ke zvýšení jejich výkonnosti, k poklesu fluktuace a mohou vést k zajištění stabilní prosperity firmy, ke zvýšení tržeb z prodeje.
Metody pro zpracování segmentovaných obrazů
Štěrba, Radek ; Číka, Petr (oponent) ; Zukal, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá reprezentací segmentovaných obrazů pomocí grafů. Také jsou zde popsány různé segmentační techniky, které se používají při zpracování obrazové informace. Matematika je v dnešní době stále více zapotřebí. V této práci tato skutečnost není opomenuta. Jsou zde popsány základní informace o teorii. Druhá část práce je praktická. Obsahuje průzkum knihoven zpracovávajících grafy. Dále jsou zde popsány datové struktury pro popis segmentovaného obrazu. V neposlední řadě je zde také popsána tvorba a vlastnosti operátorů pro prostředí RapidMiner, které tyto struktury plní.
Detekce a lokalizace pohybujících se objektů
Škuta, Pavel ; Petyovský, Petr (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce byl návrh systému, pro konkrétní praktickou aplikaci, monitorování vjezdu vozidel s automatickým sběrem dat a identifikaci automobilu. Systém umožňuje identifikovat projíždějící vozidlo pomalou rychlosti a to bez nutnosti dalšího zařízení uvnitř vozidla a umí dané vozidlo identifikovat, najít oblast registrační značku na vozidle. V rámci práce byl proveden teoretický rozbor možných metod pro řešení daného problémů detekci vozidel a jejich lokalizaci. Z vybraných možností řešení daného problému bylo vybrané řešení pomocí kamerového systému. Bylo pořízeno několik sad snímků vozidel, které odpovídají realné scéně, na kterých byly dále laděny algoritmy pro detekci oblastí registrační značky automobilu. Navržený systém je možné použít pro automatické monitorování vjezdu vozidel.
Nasazení mobilních zařízení v podniku
Šimůnek, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce poskytuje společnostem metodický návod umožňující zavádění mobilních zařízení v podniku. A to takovým způsobem, aby byly zohledněny potřebné oblasti jako technologie, dodavatelé, platforma či otázka správy a bezpečnosti. To vše při snaze minimalizace nákladů a důrazu na podporu podnikových cílů s využitím teoretických přístupů v kombinaci se zkušenostmi podniků, které si procesem zavádění těchto technologií prošly.
Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra
Jílková, Markéta ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Janatová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce bude navržení projektu k založení nového interního callcentra společnosti PFP s.r.o., která se zabývá především pojištěním motorových vozidel a stala se jako první porovnávačem produktů a cen na trhu pojištění. V práci bude popsáno fungování společnosti v době před založením callcentra a budou určena klíčová východiska, která firmu vedla k myšlence vybudování vlastního callcentra. Práce bude zaměřena především na vytipování a navržení vhodných procesů, které povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb při komunikaci s klienty společnosti PFP s.r.o. a zajistí také vyšší efektivitu zaměstnanců společnosti. V praktické části budou navrženy konkrétní úkony, které zajistí plynulý chod nového callcentra.
Investice do odvětví telekomunikací v zemích Visegrádské skupiny
Hrůzová, Lucie
Hrůzová, L. Investice do odvětví telekomunikací v zemích Visegrádské skupiny. Bakalářská práce. Brno, 2014. Cílem této bakalářské práce analýza odvětví telekomunikací a následné vytvoření investičního doporučení pro investory, kteří zvažují investici do akcií společností z odvětví telekomunikací v zemích Visegrádské skupiny. První část této bakalářské práce je tvořena literární rešerší, která je zaměřena na odborné studie týkající se odvětví telekomunikací a analýzy dalších odvětví. Následuje část empirická, kde je provedena analýza odvětví telekomunikací zemí Visegrádské skupiny. Na základě údajů zjištěných z analýzy odvětví je vytvořeno investiční doporučení.
Stresové faktory působící na operátory tísňové linky 112 a jejich prevence na vybraných pracovištích
DVOŘÁKOVÁ, Kamila
Tato diplomová práce se věnuje problematice stresu a stresových faktorů vyskytujících se u operátorů tísňové linky 112. Na tísňovou linku 112 volají občané v případě ohlášení mimořádné události. V některých případech je však tísňová linka112 zneužívána a hovor je pak označován jako zlomyslný. TCTV 112 funguje ve 24hodinnovém směnném provozu a operátoři se střídají po dvanáctihodinových směnách. Každý nový operátor je přijat do služebního poměru na základě fyzického, znalostního, zdravotního a především psychologického vyšetření. Má povinnost zúčastnit se vstupních školení a kurzů v celkové délce devíti týdnů. Zde se seznamuje s problematikou HZS ČR, operačního řízení a musí absolvovat jazykový kurz. Pro každého operátora je psychicky velice náročné přijímání tísňových hovorů. Každodenně se setkává s volajícími, kteří se dostali do nestandardní nové situace, jednají ve stresu a v časovém vypětí. Operátor musí volajícímu umět naslouchat, vcítit se do něj a přiměřeně reagovat. Vyřizuje hovory, ve kterých řeší problematiku dopravních nehod, úrazy, hovory s cizinci, ale také zlomyslná volání. Má však také svůj soukromý život se svými radostmi i starostmi. Je potřeba, aby dokázal oddělit problémy týkající se služebních činností a problémy soukromé. Toto a mnoho jiných indikátorů může u operátora vyvolávat stresové reakce. Již mnoho psychologů se pokusilo definovat stres. Každý má však jiný názor, a na přesné definici se neshodnou. Jisté však je, že stres se může u každého projevovat jiným způsobem a na každého působí jiné stresové faktory různou silou. Na operátora TCTV 112 působí hlavně stresové faktory jako je čas pro vyřízení hovoru, charakter oznámení hovoru, ale také pracovní kolektiv, osobní život a emocionální náročnost. Pro tuto diplomovou práci byly formulovány otázky, které byly kladeny současným operátorům TCTV 112 v Českých Budějovicích, ale i jeho bývalým příslušníkům a následně zpracovávány. Sběr dat proběhl formou řízených polostrukturovaných rozhovorů. Otázky byly rozděleny do pěti okruhů, které se týkaly charakteristiky dotazovaných, kolektivu a rodiny, prevence, a jeden okruh byl určen bývalým operátorů TCTV 112. Rozhovory s operátory byly anonymní, byly nahrávány a sumarizovány. Výsledky byly graficky znázorněny a popsány. Byly vymezeny dva cíle této diplomové práce. Analýza stresových situací operátorů na telefonním centru tísňového volání a podnětů zapříčiňujících vznik stresových faktorů. Vypracování návrhu řešení, ke zvládání stresových situací, možnost psychotréningu, školení, motivace, relaxace. Odpověď na výzkumnou otázku "Jaké stresové faktory omezují operační techniky při výkonu služby a z čeho vznikají" byla zjištěna z uskutečněných rozhovorů. Jsou situace, které mohou příslušníky znejistit, jako například hovor se sebevražednou tematikou, když není volajícímu rozumět, nebo když nedokáže událost ihned správně lokalizovat. Dalším problémem může být typ zlomyslného volání, kdy hovor pouze zazvoní a volající ho ihned ukončí. Z rozhovorů s respondenty byla získána odpověď také na druhou výzkumnou otázku: "Jaké možnosti mají operátoři ke zvládání stresu, jaký způsob zbavení se stresu by byl pro ně vyhovující". V areálu HZS Jihočeského kraje se nachází sportoviště, která mohou využívat všichni příslušníci. Rádi by také přivítali možnost návštěv u výjezdových hasičů s účastí na samotném zásahu. Mají zájem o vzdělávání v oblasti psychologie, jak pracovat s hovorem se sebevražednou tematikou, ale také o periodické jazykové kurzy. V závěru diplomové práce jsou uvedeny návrhy a způsoby prevence stresu u operátorů TCTV 112. Systém školení, možnosti výměnných pobytů na ostatních pracovištích, pravidelných jazykových kurzů a rozhovory s krajským psychologem HZS Jihočeského kraje. Jsou představeny relaxační metody, které by umožňovaly operátorům TCTV 112 odbourávat stres. Výsledky této práce mohou být využity pro všechna TCTV 112 v České republice.
Úlohy zdravotnického operačního střediska, poskytovatele zdravotnické záchranné služby
JIRKŮ, Tomáš
Bakalářská práce se týká zdravotnického operačního střediska a jeho činnosti. Moc lidí si nedovede přestavit, co vlastně zdravotnické operační středisko je. Já sám jsem před začátkem studia věděl jen velice málo. Rád bych tedy lidem nastínil problematiku, úlohy a také náročnost práce operátorů. Právě proto bylo cílem této práce zmapovat úlohy zdravotnického operačního střediska. Snad každý zná pojem zdravotnická záchranná služba a hned si pod ním představí žlutou dodávku s reflexními pruhy a modrými majáky. Málokdo si však uvědomuje, že k tomu, aby byla zdravotnická záchranná služba funkční, je potřeba i zdravotnické operační středisko. Někteří ho mohou znát pod výrazem dispečink. Toto středisko je nedílnou součástí záchranné služby a také integrovaného záchranného systému. Práci zde zastávají specializovaní zdravotničtí pracovníci, kterým se říká operátoři nebo, chcete-li, dispečeři. Ti, mimo jiné, nepřetržitě zajišťují příjem tísňových výzev, jejich vyhodnocení a předání výjezdovým skupinám a v neposlední řadě asistují volajícímu při podávání první pomoci. Celou touto problematikou se zabývá teoretická část práce. Pro účely výzkumné části práce byly stanoveny dvě výzkumné otázky. První se týká využití všech legislativou určených úloh operačním střediskem a druhá výzkumná otázka se zabývala problematikou telefonicky asistované neodkladné resuscitace. Tedy, jestli je tato telefonicky asistovaná resuscitace využívána vždy při indikaci bezvědomí. K zodpovězení těchto otázek byla zvolena kvalitativní metoda výzkumu, která spočívala v sekundární analýze dat. Výzkumný soubor tvořilo krajské operační středisko Jihomoravského kraje. Přesněji byla použita dokumentace zdravotnické záchranné služby - záznam operátora a audio záznam tísňového volání. Tato dokumentace je součástí každé tísňové výzvy. Sekundární analýzou dat byla získána data z 20 tísňových volání. Tísňová volání byla vybrána prostým náhodným výběrem. Vzorek těchto 20 tísňových volání byl vybrán za období roku 2014. Kvůli ochraně osobních údajů nejsou v práci uvedená žádná jména, pouze iniciály. Ze stejného důvodu nejsou ve výzkumu použity žádné konkrétní adresy. V diskuzi jsou uvedeny všechny legislativou určené úlohy a doporučené postupy z odborných zdrojů. Tyto informace jsou následně porovnány se získanými daty. Výsledky práce v případě první výzkumné otázky ukázaly, že některé legislativou určené úlohy nejsou využívány moc často. Některé úlohy zase nebyly v rámci malého zkoumaného vzorku využity vůbec a naopak některé jsou zase využité při příjmu každého tísňového volání. Úlohy, které nebyly využity ani jednou, byly celkem tři. V případě druhé výzkumné otázky výsledky ukázaly, že indikace bezvědomí nemusí vždy znamenat, že použití telefonicky asistované neodkladné resuscitace je na místě. Je důležité rozlišovat i další aspekty, nejen vědomí pacienta. Z deseti zkoumaných tísňových výzev týkajících se bezvědomí byla u pěti z nich tato telefonicky asistovaná neodkladná resuscitace využita. Bylo zjištěno, že využití úloh zdravotnickou operačního střediska je při každé tísňové výzvě individuální. Z pohledu celkové činnosti střediska by ale bylo možné tvrdit, že využívá většinu legislativou určených úloh. Tato bakalářská práce může být použita jako materiál, který bude rozšiřovat vědomosti jak laické veřejnosti, tak i vědomosti zdravotnického personálu o práci zdravotnického operačního střediska. Práce může být také odrazovým můstkem pro další výzkum týkající se zdravotnického operačního střediska.
Příčiny fluktuace pracovního týmu ve vybrané společnosti
Kruťa, Adam
Bakalářská práce analyzuje současnou situaci v pracovním týmu vybrané společnosti spojenou s vysokou fluktuací. Teoretická východiska popisují problém fluktuace, prvky motivace a spokojenosti zaměstnanců. Tyto prvky jsou pomocí dotazníkového průzkumu vyhodnoceny tak, aby byly zjištěny skutečné a možné příčiny odchodu zaměstnanců ze společnosti a k nim jsou navržena účelná řešení, která mohou snížit fluktuaci zaměstnanců v pracovním týmu. V pracovním týmu společnosti je zaveden neefektivní kariérní růst operátora, který by bylo vhodné nahradit jiným, splňujícím požadavky operátorů. Více než 50 % současných zaměstnanců uvedlo jako případný důvod odchodu jinou pracovní příležitost, neodpovídající mzdové ohodnocení a výkonnostní odměny, náplň práce, nadřízeného, nedostatek času a malusy. Bývalí zaměstnanci se shodli, že konečným důvodem odchodu byl jejich nadřízený. Přínosné by bylo školení manažerských dovedností pro současné vedoucí pracovníky externími lektory, kteří jsou specialisty v oboru a pomohou tak vytvořit kvalitní zázemí pro management společnosti. K lepšímu chodu ve firmě jistě přispějí pravidelné průzkumy spokojenosti zaměstnanců, vyhodnocení operátora měsíce, vyhodnocení týmu měsíce, věrnostní benefity pro dlouhodobě zaměstnané operátory, diferenciace práce, nové prvky odměn, eliminace malusů, nová vedoucí pozice a intenzivnější informovanost operátorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.