Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Virtuální operátor jako nový typ poskytovatele telekomunikačních služeb zákazníkům.
Štěpán, Marek ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hofrichter, Kamil (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat a charakterizovat postupové kroky, podle nichž je možné založit virtuálního operátora. V první fázi je virtuální operátor charakterizován z hlediska funkčního a jako inovace. Český trh je cenově porovnán se zahraničím, je analyzováno vnější okolí, analyzován trh telekomunikací podle konkurence a podle vývojových trendů. Jsou identifikovány příležitosti na trhu telekomunikací v České republice. Je proveden projekt založení nového virtuálního operátora. Závěrem práce je stanovení univerzálního postupu vedoucímu k reálnému založení virtuálního operátora.
Místo a úloha strategie řízení rizik v systému krizové připravenosti podniku
Mahdalíková, Miriam ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Bakalářská práce pojednává o významu a postavení strategie řízení rizik v podnikové strategii, která zároveň tvoří základ krizové připravenosti podniku. Teoretická část práce je zaměřena na podnikovou strategii a její hierarchické uspořádání, z čehož možno vymezit místo a úlohu strategie zvládání (řízení) krizí. Jako součást strategie zvládání krizí, je dále podrobněji popsána strategie řízení rizik, její nosní komponenty a strategie řízení kontinuity podnikání. Následně je objasněna otázka krizové připravenosti podniku a její věcná a lidská dimenze. Praktická část předkládá návrh metodického postupu, který obsahuje návaznost kroků potřebných pro tvorbu a formulaci strategie řízení rizik v malém a středním podniku.
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.
Hospodaření podniku s logistickými službami
CHADTOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá hospodařením podniku s logistickými službami v podniku R. Braun Internat. Spedition s.r.o. v období let 2004 {--} 2006. Řeší jeho okamžité hospodářské problémy a navrhuje zlepšení do budoucnosti. V práci byly použity běžné analytické postupy hodnotící podnikovou hospodářskou činnost.Výsledky analýz byly využity k vypracování návrhu na okamžitá zlepšení činnosti podniku a dále na změnu jeho strategie.
Strategie podniku
REK, Martin
Cílem bakalářské práce bylo posouzení strategie podniku a návrhy na její případné změny. V dotčeném podniku byly analyzovány dvě divize, divize A a divize B. Analýza obou divizí byla provedena v letech 2005 až 2007. Na jejím základě byly stanoveny určité předpoklady budoucího vývoje. Tyto předpoklady byly ovlivněny faktory jak z vnějšího, tak i z vnitřního prostředí podniku. Byly stanoveny tři varianty budoucího vývoje, a to varianty realistická, pesimistická popřípadě i kritická. Společným cílem těchto variant bylo dosažení zisku v divizích A i B nebo alespoň dosažení takového stavu, kdy realizované tržby jednotlivé divize jsou schopny pokrýt celkové náklady této divize.
Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy
Chornopyshchuk, Andriy ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jirek, René (oponent)
(MHP) Myronivský Hliboprodukt je jednou z vedoucích zemědělsko-průmyslových společností na Ukrajině. Hlavní činností skupiny je chov drůbeže. Aby být nezávislým na dodavateli a kolísání cen komodit, firma pěstují vlastní agrární kultury pro zajištění a výrobu krmných směsí s krmiva pro své čtyři farmy drůbežní farmy. MHP ovládá celý výrobní cyklus od malého kuřátka po dospělou drůbež a provádí distribuci vlastním parkem aut. Hlavním cílem této práce je analýza stávající firemní strategie, která zahrnuje také PEST(E) a SWOT analýzy.
Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu
Brejla, Tomáš ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce pojednává o firemním stylu firem, speciálně pak firem na internetu. V první části je rozebrán firemní styl z teoretického hlediska. Je vysvětlena podstata firemního stylu, jeho dimenze, rozdíly mezi firemním stylem malých a velkých firem. Dále je v první části popsán princip tvorby firemního stylu z mezinárodního hlediska, čili pravidla, která je potřeba respektovat při použití firemního stylu ve více zemích a kulturách. V práci jsou také představeni a porovnáni dodavatelé firemního stylu z pohledu dneška, to znamená, jaké jsou možnosti velkých dodavatelů versus možnosti jednotlivců. Na závěr první části jsou stručně představeny prvky firemního stylu, tedy stavební kameny každého správného firemního stylu, a trendy, které lze v jejich tvorbě dnes pozorovat. Druhá část práce je věnována firemnímu styl firem na internetu. Nejprve je představen marketingový základ internetu, tedy druhy firem a jejich důvody a možnosti prezentace na internetu. Dále je pak popsán odlišný základ firemního stylu na internetu a následně rozebrány (podobně jako v první části práce) jednotlivé prvky firemního stylu na internetu. Důraz je kladen na popis odlišných principů tvorby těchto prvků a opět jsou také popsány současné trendy. V závěru práce je zhodnocena odlišnost tvorby projektů firemního stylu na internetu a mimo internet a lehce nastíněno řešení optimální situace. Celá práce je doplněna velkým množstvím obrazových příkladů, aby si čtenář mohl názorně udělat představu o tom, co je v textu popisováno.
Informační strategie a její integrace s podnikovou strategií a sourcing strategií
Laš, Jan ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Lucký, Martin (oponent)
Cílem práce je prozkoumat problematiku podnikových a informačních strategií se zameřením se především na nové společnosti a moderní business modely. Velký důraz je kladen na hledání rovnováhy mezi podnikovou a informační strategií. Na teoretický popis podnikové a informační strategie plynule navazuje popis moderních trendů, které autor vypozoroval u dnešních společností. Trendy jsou analyzovány z pohledu IT ale i businessu. Vše je analyzováno na konkrétních společnostech. Základem je podniková strategie a hledání cesty, kterou IT tyto strategie může podporovat. Analýza obsahuje dva typy společností. Prvním jsou společnosti, které založily podnikatelský model na IT/ICT strategii, druhou jsou společnosti, které mají delší historii a které již dříve dosahovaly úspechu, ale až zavedení nové informační strategie nebo zdokonalením vazby mezi oběma strategiemi přineslo značné zlepšení v postavení vůči konkurenci. Součástí práce je jednoduchý model, který dává čtenáři představu o strategickém řízení od podnikové strategie přes informační strategii až po finální aplikační portfolio. Práce tak dává základní přehled o problematice podnikových a informačních strategií a muže sloužit všem, co se zajímají o moderní společnosti, které kladou velký důraz na IT/ICT. Dále může být užitečná všem řídícím pracovníkům v oblasti IT/ICT při práci na vlastních podnikových a IT/ICT strategiích.
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Kouba, David ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vacek, Oldřich (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit a navrhnout vhodný postup pro budování nové marketingové, prodejní a obchodní politiky podniku jenž v nedávné době prošel změnou vlastníka. Hlavní důraz při zpracování diplomové práce byl kladen na vystihnutí důležitých aspektů souvisejících s procesem změny podniku orientované na jednoho zákazníka (podnik vlastněný městem) směrem k organizaci orientované na otevřené tržní prostředí. Získané poznatky budou aplikovány na vybraném příkladu a získané závěry současně využity v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.