Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úrazovost při zimních sportech na lyžařských tratích v České republice
Povolná, Ivana ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Matošková, Petra (oponent)
Název: Úrazovost při zimních sportech na lyžařských tratích v České republice Cíl: Zjistit výskyt úrazovosti při lyžování a snowboardingu na českých horách v zimních sezónách od roku 2000 do roku 2010. Metody: V práci jsme se zaměřili na shromažďování dat a informací ohledně vzniku a počtu úrazů na českých lyžařských tratích a mimo ně. Hlavním zdrojem byla databáze Horské služba České republiky, ze které nám byly poskytnuty soubory počtu zranění při lyžování a snowboardingu ze zimních sezón 2000 - 2001 až 2009 - 2010. Výsledky: Výsledkem práce bylo zmapování počtu úrazů při zimních sjezdových a běžeckých sportech za roky 2000 - 2010 a jejich zpracování. Klíčová slova: úraz, sjezdové lyžování, snowboarding, běh na lyžích
Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky
Řehák, Tomáš ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
v českém jazyce Název: Analýza tréninku snowboardcrossové reprezentace České republiky Cíle: Cílem bakalářské práce je popsat roční tréninkový cyklus reprezentantů české snowboardcrossové reprezentace. Dílčí cíl je analýza jednotlivých period charakteristické sportovní přípravy ve snowboardcrossu. Metody: V naší práci jsme použili metodu zúčastněného pozorování, analýzy, ankety, rozhovoru pomocí návodu a neformálního rozhovoru. Metodu zúčastněného pozorování jsme využili při pozorování chování závodníků během tréninkových jednotek. Metodu analýzy jsme aplikovali v rozboru jednotlivých tréninkových cyklů. Metodu ankety a neformálního rozhovoru jsme využili pro doplnění dat a objasnění interpretací získaných zúčastněným pozorováním. Výsledky: Zjistili jsme, že trenéři a realizační tým využívají pro dělení snowboardcrossové přípravy devíti specifických period. V "suché", letní přípravě se věnují rozvoji všech pohybových schopností. Během přípravy na sněhu se zaměřují na nácvik specifických dovedností, potřebných k maximálnímu výkonu, taktické a psychologické přípravě. Klíčová slova: snowboarding, snowboardcross, sportovní trénink, reprezentace České republiky
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Ape Boards
Kvardová, Kateřina ; Kloss, Jan (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů desek. Webové stránky (www.apeboards.com). A první kolekci snowboardů a kiteboardů, ze kterých jsem 7 kusů nechala vyrobit pro diplomovou práci. Designy neodpovídají 'masovému' chtíči, protože cílem není velká produkce ani propagace, ale vycházejí z toho, co je mi milé. Od minimalismu přes barevné geometrie až po gorily, podle nichž se celá značka jmenuje.
The image of the brand Burton
Dujavová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na image značky Burton. V teoretické části popisuji jednotlivé pojmy, které s problematikou souvisejí, a to například: co je to značka, prvky a funkce značky, její identita a image. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu vnímání značky Burton na českém a slovenském trhu. Jelikož značka Burton se zaměřuje na mladé lidi, analýza vnímání značky je prováděna na základě dotazníkového šetření, mezi respondenty ve věku 15-30 let. Cílem práce je zmapovat znalost značky, postoj k ní a zjistit asociace spojené se značkou.
Zjištění zájmu dětí a mládeže o snowboarding a lyžování v Jižních čechách
MLNAŘÍK, Jan
Cílem práce je provedení sociálně pedagogického výzkumu v oblasti zájmu o lyžování a snowboarding mezi dětmi a mládeží v Jihočeském kraji. První část se zaměřuje na historii a materiální vybavení obou zimních sportů. Zájem dětí a mládeže o lyžování a snowboarding je zjišťován vlastnoručně vytvořeným dotazníkem. Následuje výběr reprezentativního základního souboru. Těžiště práce spočívá ve vyhodnocení získaných dat, neboť je lze využít na školách při plánování zimních kurzů. Analýza a interpretace výsledků provedeného výzkumu tak nejen odhaluje skutečný zájem o dané sporty, ale předpokládá jejich využití při plánování školních aktivit.
Využití ochranných prostředků a preventivních opatření při volnočasových aktivitách dětí, mládeže a dospělých
ŠERÁ, Vendula
Tato bakalářská práce popisuje využití ochranných prvků u vybraných aktivit (inline bruslení, cyklistika, lyžování, snowboarding). Teoretická část se zabývá rozborem odpovídající literatury a seznamení s daným tématem. Jsou zde popsány ochranné prvky, které mohou být využívány a důležitá bezpečnostní opatření. V praktické části jsem se snažila osvětlit odpovědi na otázky: Jaké bezpečnostní prvky jsou nejpoužívanější. Jaké jsou důvody jejich používání či nepoužívání. A jako poslední, jaké jsou rozdíly v používání bezpečnostních prvků z hlediska věku.
Brand image and identity of Quiksilver
Simanová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce je zaměřena na image a identitu značky Quiksilver. V teoretické části objasňuji rozdíl mezi jednotlivými pojmy a to například značka, hodnota značky, její image a identita. Zároveň popisuji i další pojmy, které s touto problematikou souvisí. V praktické části přistupuji k samotné analýze vnímání značky Quiksilver na našem trhu.
Teorie a didaktika řezaných a smýkaných oblouků ve snowboardingu
HAJNÝ, Dan
Bakalářská práce se zabývá ustálením metodiky nácviku jednotlivých oblouků. Zpracováním metodické rady pro nácvik oblouku je stěžejní část práce. Tato práce pomůže začátečníkům i pokročilým jezdcům při nácviku jak smýkaných oblouku, tak oblouků řezaných.\\

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.