Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.
Analýza marketingové komunikace a strategie Fitness Contours
Merta, Jonáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hochman, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje za využití teoretických poznatků marketingovou komunikaci mikropodniku fitness Contours. Cílem práce je popis a analýza jednotlivých komunikačních nástrojů pohledem marketingové teorie. Na základě situačních analýz práce hodnotí efektivitu komunikačního mixu a navrhuje možná opatření vhodná pro jeho optimalizaci. Výstupem práce je důkladně popsaný komunikační mix zkoumané společnosti, nově stanovené cíle komunikace a podrobná analýza jednotlivých komunikačních nástrojů s důrazem na zkoumání jejich efektivity ve vztahu k vytyčeným cílům.
Podnikatelský plán
Novotná, Alena ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Bošková, Monika (oponent)
Zpracování podnikatelského plánu konkrétní firmy, provedení ekonomického hodnocení metodou finanční analýzy.
Aplikace marketingu na kadeřnické studio
Zyková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jenčová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingu na kadeřnický salon, konkrétně na kadeřnické studio Black & White. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretické pojmy jako jsou marketing, marketing služeb nebo marketingový mix služeb. Druhá, praktická část, se věnuje vzniku a současné činnosti studia Black & White. Obsahem druhé části jsou i strategické cíle zkoumaného podniku. Dále jsem na kadeřnické služby aplikovala jednotlivé nástroje marketingového mixu. Také jsem provedla rozbor konkurenčního prostředí. Na základě informací zjištěných z marketingového výzkumu, jsem navrhla vlastní koncepci dalšího vývoje.
Analýza marketingového mixu Komerční banky
Rozsypalová, Kristýna ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hodzic, Faris (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v akciové společnosti Komerční banka, a. s. Cílem práce je analýza fungování složek marketingového mixu služeb, dále pak popsaní specifik marketingového mixu služeb u bankovních institucí a zjištění spokojenosti zákazníků s marketingovým mixem Komerční banky. Práce je rozdělena na čtyři části -- úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoreticko-metodologická část obsahuje rozbor odborné literatury zabývající se marke-tingovým mixem a marketingovým průzkumem. Praktická část se skládá z rozboru aktuálního složení marketingového mixu ve společnosti Komerční banka, a. s., a průz-kumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou uvedena shrnutí prvků marke-tingového mixu Komerční banky a doporučení na zlepšení fungování marketingového mixu.
Analýza zvoleného podniku a návrh možných zlepšení
DĚKANOVSKÁ, Kamila
Cílem práce na téma "Analýza zvoleného podniku a návrh možný řešení" je provést analýzu produkce k deskripci procesu poskytování služeb. Marketingový mix, jehož prostřednictvím se společnost snaží dosáhnout vytyčených cílů na trhu. Porterův model pěti sil pro zmapování konkurenčního prostředí a SWOT analýzu pro komplexní popis situace podniku. Na základě výsledků provedených analýz a získaných informací jsou navrženy změny vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Podnikatelský plán
Kraváriková, Beata ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Zpracování podnikatelského plánu konkrétní firmy, provedení ekonomického hodnocení metodou finanční analýzy.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.