Název:
Analýza marketingového mixu Komerční banky
Překlad názvu:
Analysis of marketing mix in Komerční banka, a. s.
Autoři:
Rozsypalová, Kristýna ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hodzic, Faris (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v akciové společnosti Komerční banka, a. s. Cílem práce je analýza fungování složek marketingového mixu služeb, dále pak popsaní specifik marketingového mixu služeb u bankovních institucí a zjištění spokojenosti zákazníků s marketingovým mixem Komerční banky. Práce je rozdělena na čtyři části -- úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoreticko-metodologická část obsahuje rozbor odborné literatury zabývající se marke-tingovým mixem a marketingovým průzkumem. Praktická část se skládá z rozboru aktuálního složení marketingového mixu ve společnosti Komerční banka, a. s., a průz-kumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou uvedena shrnutí prvků marke-tingového mixu Komerční banky a doporučení na zlepšení fungování marketingového mixu.This bachelor thesis deals with marketing mix of services in joint-stock company Komerční banka, a. s. The aim of the thesis is to analyse marketing mix of services in Komerční banka, describe specifics of marketing mix of services in bank companies and explore satisfaction with marketing mix of services in Komerční banka. This work is divided into four parts: prolog, theoretical and methodological part, practical part and conclusion. Theoretical and methodological parts contain analysis of literature dealing with marketing mix and marketing research. Practical part consists of analysis of the current composition of marketing mix in Komerční banka, a. s. and marketing research of customer satisfaction. The conclusion gives summary of marketing mix in Komerční banka, a. s. and recommendations for improvement of marketing mix.
Klíčová slova:
marketingový mix služeb; marketingový výzkum; produkt,cena,propagace,distribuce; marketing mix of services; marketing research; product, price, distribution, promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28188