Název: Analýza marketingového mixu Komerční banky
Překlad názvu: Analysis of marketing mix in Komerční banka, a. s.
Autoři: Rozsypalová, Kristýna ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hodzic, Faris (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový mix služeb; marketingový výzkum; produkt,cena,propagace,distribuce; marketing mix of services; marketing research; product, price, distribution, promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28188

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74957


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet