Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 604 záznamů.  začátekpředchozí349 - 358dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hodnocení skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku v atletické přípravce
Klapetková, Kristýna ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Hodnocení skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku v atletické přípravce Cíl: Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit a porovnat rozdíly pohybové úrovně ve skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku, které navštěvují atletickou přípravku, s dětmi, které atletickou přípravku nenavštěvují. Dalším cílem bylo také se seznámit s metodikou Haywoodové a Getchellové (2009) a následně ji využít pro kvalitativní hodnocení skoku do dálky z místa u vybraného souboru dětí. Metody: Pohybová úroveň ve skoku do dálky z místa byla hodnocena a porovnávána mezi dětmi z vybrané základní školy v Praze a dětmi navštěvujícími atletickou přípravku. Celkově se testování zúčastnilo 106 dětí, z toho 77 školních dětí a 29 dětí z atletické přípravky. U dětí byla pohybová úroveň zjišťována kvalitativně metodou pozorováním, kdy byly děti při provádění skoku natáčeny kamerou umístěnou na stativu. Následně byly tyto vytvořené video záznamy zpomaleně přehrávány a dle metodiky a manuálu Haywoodové a Getchellové (2009) vyhodnocovány. Každé dítě provedlo v rámci měření jeden skok. Dětem byly také dosažené výkony měřeny a vyhodnoceny dle norem UNIFITTESTU 6 - 60. Následně se všechny výsledky převáděly do tabulek a grafů a byly mezi sebou porovnávány. Výsledky: V této práci se mi podařilo zhodnotit...
Srovnávací studie koordinačních schopností dětí od 7 do 9 let
Hrdinová, Martina ; Štochl, Jan (vedoucí práce) ; Panská, Šárka (oponent)
Název: Srovnávací studie koordinačních schopností u dětí od 7 do 9 let. Cíle: Cílem diplomové práce je porovnat koordinační schopnosti u tří skupin dětí ze základní školy, stejné věkové skupiny, v průběhu tří měsíců. Rozvoj schopností byl sledován v rámci běžných hodin tělesné výchovy, v rámci tělesné výchovy při aplikování koordinační přípravy, a u skupiny nejmladších hokejistů věnující se všeobecné přípravě, kteří mají dvakrát do týdne odpolední tréninky a hodinu tělesné výchovy navíc v rámci základního vzdělávání. Metody: Výzkumu se zúčastnilo 60 probandů, žáků 2. třídy základní školy. Prostřednictvím testovacího profilu koordinačních schopností jsou v rozmezí tří měsíců získány vstupní a výstupní hodnocení. Testování probíhalo v hodinách tělesné výchovy. Výsledky: Porovnáním koordinačních schopností u všech probandů, jsme zaznamenali statisticky významnou změnu u žáků, na které byly aplikovány přípravy se zaměřením na rozvoj koordinačních schopností. U zbylých skupin žáků nebyla výrazná změna zaznamenaná. Klíčová slova: koordinace, rozvoj, porovnání, mladší školní věk
Úroveň tělesné zdatnosti a zjištění úrovně motoriky u dětí mladšího školního věku
Munia, Jan ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název práce: Úroveň tělesné zdatnosti a zjištění úrovně motoriky u dětí mladšího školního věku Cíle práce: Zjistit aktuální úroveň tělesné zdatnosti a základní motoriky dětí mladšího školního věku. Metoda: Hlavní metodou výzkumu bylo pozorování. Výzkumný soubor zahrnoval 54 dětí (8,9±0,6 let; 31 dívek a 23 chlapců). Pro hodnocení tělesné zdatnosti byl použit Unifittest (6- 60), pro hodnocení motoriky byl použit motorický test MABC-2. Studentův t-test a Cohenův koeficient velikosti účinku byly použity pro hodnocení skupinových rozdílů. Výsledky: V motorickém testu MABC-2 dosáhlo 22 % dětí výsledku v zóně nad 84 percentilem, 20 % dětí v rozmezí 51.-84. percentil, 50 % dětí 17.-50. percentil, 4 % dětí 6.-15. percentil a též v zóně < 5. percentil. Výsledky testové baterie Unifittest (6-60) ukázaly, že 41 % dětí bylo průměrných, 20 % podprůměrných, 17 % výrazně podprůměrných, 15 % nadprůměrných a 7 % výrazně nadprůměrných. Dívky dosáhly významně vyššího výkonu v celkovém skóre motorického testu MABC-2 v porovnání s chlapci (11,5±2,7 vs. 10,0±3,2; d=0,51) a byly lepší ve všech subtestech. Avšak významně lepšího výsledku dosáhly dívky pouze v subtestu manuálních dovedností (12,4±3,1 vs. 10,6±3,0; d = 0,59; p < 0,05). Naopak chlapci dosáhli vyššího výkonu v úrovni tělesné zdatnosti v porovnání s dívkami...
Základní postoje v ledním hokeji a rozvoj dovedností u techniky hole s pomůcky u mladších žáků
Slánský, Martin ; Arnošt, Pavel (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název práce: Základní postoje v ledním hokeji a rozvoj dovedností u techniky hole s pomůcky u mladších žáků Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je uvést rozvoj herních dovedností v ledním hokeji. Práce je zaměřena na problematiku správného držení hole a zásobník cviků pro rozvoj dovedností zaměřenou právě na práci s holí. Úkoly Úkol číslo 1.- prostudování odborné literatury Úkol číslo 2.- doporučení ideální délky hole pro hráče mladších žáků Úkol číslo 3.- správné držení hole v různých situacích Úkol číslo 4.- představení jednotlivých pomůcek Úkol číslo 5.- průpravná cvičení na techniku hole Metody: Práce byla sepsána především rešeršním způsobem metodou vyhledávání na základě informací z dostupné odborné literatury, elektronických zdrojů a článků českého i zahraničního původu. Klíčová slova: Lední hokej, práce s hokejkou, bruslení, střelba, průpravná cvičení, mladší školní věk
Nácvik techniky bruslení u žáků 9-10 let
Krátký, Ondřej ; Arnošt, Pavel (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název: Nácvik techniky bruslení u žáků 9-10 let Cíle: Analyzovat systém a teoretické postupy pro výuku bruslení v ledním hokeji. Ze získaných informací následně vytvořit zásobník průpravných cvičení na rozvoj bruslařských dovedností u žáků 9 - 10 let. Metody: V teoretické časti práce byla použita metoda rešerše. Další metodou byla kompilace informací ze získaných studijních pramenů odborné literatury, elektronických zdrojů a článků. V hlavní části této práce byla použita metoda deskriptivně-analytická. Výsledky: Výsledkem je vytvořený zásobník průpravných cvičení na rozvoj bruslařských dovedností pro žáky věkové kategorie 9 - 10 let. Klíčová slova: Bruslení, hokej, didaktika, mladší skolní věk, cvičení
Nácvik plaveckého způsobu kraul u dětí
Vajglová, Kateřina ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Cílem této práce je porovnat dvě skupiny dětí při nácviku plaveckého způsobu kraul, přičemž jedna skupina navštěvuje plavecký klub Juklík již od raného věku a druhá skupina navštěvující plaveckou školu až na základní škole v rámci výuky. Nedílnou součástí práce je příprava vyučovacích hodin a ověření jejich cílů v praxi. V práci je popsán průběh a výsledky pozorování, které jsou následně zobrazeny v grafech. KLÍČOVÁ SLOVA Plavecký výcvik, plavecký způsob, kraul, plavání, děti, chyby metodika, didaktika, výukové programy, předškolní věk, mladší školní věk

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 604 záznamů.   začátekpředchozí349 - 358dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.