Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 367 záznamů.  začátekpředchozí348 - 357další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
BLÁHOVÁ, Simona
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
Perspektivy vývoje mezinárodního obchodu s vínem
SOBOTKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce je posoudit, jaké jsou perspektivy vývoje mezinárodního obchodu s vínem pro české vinaře, specifikovat obchod s vybraným produktem a zpracovat doporučení pro rozvoj sledovaného oboru. Dílčím cílem této práce je podat návrhy na vylepšení pozice českých vinařů na zahraničním trhu. Určit, jaké možnosti pro jejich podporu nabízí stát a jak jsou tyto služby jimi využívány. Vytvořit nové návrhy, jak by čeští vinaři mohli být konkurenceschopnější v mezinárodním měřítku.Pro analýzu situace českých vinařů je použito kvantitativního výzkumu. Bylo dotázáno 321 vinařství. Poté byla provedena analýza situace vinařství v České republice a ve světě. Nakonec jsem provedla situační analýzu konkrétního vinařství. Její součástí je STEP analýza, sestaven je Porterův model pěti sil,diagnóza finančního hospodaření podniku je zjištěna provedením finanční analýzy. Dále pokračuje charakteristika portfolia firmy. Celá situace je vyhodnocena pomocí SWOT analýzy.
Možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny
PESZATOVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo nalezení a zhodnocení možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny v Českém Krumlově. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Prvním krokem bylo potřebné nastudování odborné literatury, která mi pomohla pochopit některé problémy důležité ke správnému zpracování této diplomové práce. Ve vlastní části jsem poté charakterizovala odvětví, ve kterém se daná firma nachází, historii firmy až po současnost včetně nabídky zboží i služeb. Analýzou marketingového prostředí jsem se snažila zmapovat situaci této firmy na trhu a také stanovit vlivy, které ji mohou v blízké budoucnosti výrazně ovlivnit. Dále jsem provedla analýza potřeb a přání zákazníků formou řízeného rozhovoru s určitým počtem respondentů, která by firmě mohla pomoct k tomu, na co se zaměřit při otevření nové pobočky. Dalším krokem byla analýza vhodných míst k otevření pobočky, jejímž cílem bylo najít nejvýhodnější možnost. Na základě vyhodnocených údajů jsem dospěla k závěru, že nejlepším místem kde otevřít novou pobočky firmy Ká-servis v Českém Krumlově je na okraji historického centra.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
KRINESOVÁ, Michaela
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí se záměrem identifikace a určení trendů pro budoucí vývoj firmy. Vybrala jsem si firmu TVAR, výrobní družstvo Klatovy. Tato společnost vyrábí převážně nábytek pro mateřské školy. Vlastní hodnocení úrovně marketingového prostředí jsem provedla pomocí Porterova modelu, ekonomické analýzy a STEP analýzy.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
STIFTEROVÁ, Alice
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.
Analýza marketingového prostředí firmy BÜROPROFI s.r.o.
PADRTOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě a na základě analýzy určit trendy a jejich vlivy na budoucnost firmy.
Podnikatelský plán
Kraváriková, Beata ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Zpracování podnikatelského plánu konkrétní firmy, provedení ekonomického hodnocení metodou finanční analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 367 záznamů.   začátekpředchozí348 - 357další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.