Název:
Analýza marketingového prostředí firmy BÜROPROFI s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of marketing enviroment in the company BÜROPROFI s.r.o.
Autoři:
PADRTOVÁ, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě a na základě analýzy určit trendy a jejich vlivy na budoucnost firmy.The main subject of the bachelor is Analysis of marketing enviroment and to establish trends for future company development in the company BÜROPROFI s.r.o.
Klíčová slova:
finanční analýza; marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; financial analysis; marketing; marketing enviroment; Porter's model; STEP analysis Citace: PADRTOVÁ, Martina. Analýza marketingového prostředí firmy BÜROPROFI s.r.o.. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9106