Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.
Televize na internetu pronikání televizního obsahu na web a je ho transformace pro internet
Vlach, Jiří ; POSPISZYL, Tomáš (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na webový seriál jako derivát televizního obsahu pronikajícího na internet.
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomová práca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnej produkcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil Ježek Predkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jeho využitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolu a definíciu e-marketingu a poukazuje na základné špecifiká marketingu divadiel. Hlavná časť je zameraná na podrobný rozbor jednotlivých nástrojov marketingového mixu na internete a podanie príkladov ich možného využitia v divadlách. Práca môže poslúžiť marketingových stratégií pre prostredie internetu. Cieľom práce je zmapovať súčasný stav e-marketingu v slovenských a českých divadlách a poukázať na možné príležitosti do budúcnosti. najmä divadlám ako teoretické východisko
Vytvoření webových stránek s nabídkou a odbornou garancí řízených pohybových aktivit pro děti s disabilitou (mentální, sluchovou, zrakovou) v Jihočeském kraji.
JŮDA, Jiří
;Hlavním úkolem mé bakalářské práce bylo vytvoření webových stránek s nabídkou řízených pohybových aktivit pro děti s disabilitou (mentální, zrakovou, sluchovou) v Jihočeském kraji. Prvním úkolem bylo nastudování dostupných materiálů a vymezení základních pojmů. Tomu jsem se věnoval v teoretické části bakalářské práce. V této části jsem se podrobněji věnoval například problémům jednotlivých druhů disability, možným pohybovým aktivitám v Jihočeském kraji a v neposlední řadě důležité internetové komunikaci. V praktické části jsem se věnoval anketám pro děti s disabilitou i jejich rodiče. Následně jsem se věnoval řízenému rozhovoru se zástupci zařízení pro děti s disabilitou. Evalvoval jsem data webových stránek za zvolené období jednoho měsíce a závěrem je diskuse k získaným výsledkům a závěry pro praxi.
Analýza poptávky studentů vysokých škol v cestovním ruchu
Štefanová, Zdeňka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu dotazníků, které se týkají poptávky studentů vysokých škol v cestovním ruchu. První část se zabývá cestovním ruchem obecně. Je zde popsána krátká historie a trendy sociálních sítí na internetu, které úzce souvisí s cestovním ruchem a novou formou komunikace mezi mladými lidmi. Dále je kapitola věnována typologii v rámci cestovního ruchu, která je důležitá pro samotnou analýzu. Ve druhé kapitole je pozornost věnována rozboru povinností studenta a jeho práv na vysoké škole, dále je v této kapitole definováno české vysoké školství. Třetí část se věnuje rozboru dotazníkového šetření, které bylo vytvořeno přímo pro tuto bakalářskou práci a charakterizuje preference vysokoškolských studentů v cestovním ruchu.
Theatre marketing
Hajtol, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Této problematice se věnuji v teoretické části. V praktické části se zabývám konkrétním divadlem Comica Economica, které působí jako studentské amatérské divadlo na VŠE. V této části rozebírám marketingový, a hlavně komunikační mix divadla. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT navrhuji konkrétní kroky, které mají pomoct tomuto divadlu se zviditelnit.
Marketingové využití webu 2.0
Vorel, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetu do dnešní podoby, platformami pro komunikaci, které se na něm vytvořily a moţnostmi pro marketing, které nabízejí. Cílem práce je popsat trendy na internetu a vystihnout změnu v přemýšlení zákazníků. Práce poukazuje na potenciál, který se skrývá mezi uţivateli internetu a nastiňuje styl, jakým je moţné s nimi komunikovat a jak je oslovit. Zpočátku autor popisuje vývoj internetu a jeho specifické vlastnosti, následně přibliţuje jednotlivé nástroje, které můţe marketér na internetu vyuţít. Dále se zabývá posunem myšlení zákazníků a strategiemi, které je nutné aplikovat pro jejich úspěšné oslovení. Vše uvedené pak autor demonstruje na případové studii společnosti Dell, která posledních pět let tyto nástroje vyuţívá, a popisuje, jaké pro ni má tento přístup důsledky. Její styl je pak konfrontován s naprosto opačným přístupem společnosti Apple.
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.
Intenet as a means of communication and advertising firms
Vongrejová, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce byla schopnost praktického využití teoretických poznatků o tvorbě webové stránky na konkrétní firmu. Práce je složena ze tří kapitol. První kapitola vymezuje pojem internetová komunikace a konkrétněji rozebírá její jednotlivé součásti. Její druhá část se zabývá vývojem internetové komunikace a historií Internetu až po současnost. Druhá kapitola shrnuje informace získané o tvorbě internetových stránek a technologiích při nich použitých. Předkládá také kompletní proces návrhu a realizace internetové stránky firmy. Ve třetí kapitole je prakticky zpracován proces tvorby webové stránky vybrané firmy s jeho hodnocením a doporučenými změnami ze strany autora. Závěr obsahuje zhodnocení celé práce a vlastní názor autora na danou problematiku.
Internetová komunikace
Hubka, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Internetová komunikace je poslední dobou stále častějším nástrojem komunikace, oproti komunikaci běžné (jako telefonování, posílání dopisů apod.). Práce popsala vývoj internetové komunikace a zaměřila se také na její formy (formální a neformální). Na základě těchto forem práce také ukázala, jak vytvořit uživatelské jméno či avatar, hodící se pro danou komunikaci. Bakalářská práce se zaměřila na sociální síť Facebook, která je stále více populární. Poukázala na její historii, podmínky užívání a také popsala základní funkce. Facebook je také velmi vhodný komerční nástroj, a tak se práce zaměřila na ukázání možností komerčního využití této sociální sítě. Práce poukázala také na další sociální sítě, které sice nejsou tolik populární, ale také stojí za předvedení. Nejsou to ale jen sociální sítě, které by sloužily k internetové komunikaci. Naopak tato forma je mladší než například komunikátory, které také práce popsala a představila jejich funkce. Zaměřila se na nejznámější komunikátory jako ICQ, Skype, atd. Součástí práce je také anketa a její analýza, která se zaměřila na celkovou internetovou komunikaci. K práci byly také vytvořeny výzkumy. Jednak se zaměřily na zabezpečení účtů na Facebooku, dále na využití internetové komunikace firmami a v neposlední řadě na využití internetové komunikace na fakultě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.