Název: E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Překlad názvu: E-marketing in Slovak and Czech theatres
Autoři: Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuce; divadelní management; integrovaný marketing; internet; internetová komunikace; internetový marketing; produktivita; Slovensko; strategický management; web; Česko

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7490

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-155984


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-12, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet