Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 611 záznamů.  začátekpředchozí337 - 346dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Survival hra v procedurálním světě
Macháček, Luboš ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt je zaměřený na vývoj 3D počítačové hry využívající procedurální generování pro tvorbu herního světa. Součástí je i herní engine, který danou hru pohání. Při vývoji jsou využívané různé experimentální přístupy a techniky, a cílem je odzkoušet jejich použitelnost v praxi.
Desková Hra pro Apple TV
Kramár, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.
Football - AI competition environment
Páll, Juraj Eduard ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Súťaže v tvorbe umelej inteligencie sú jednou z obľúbených foriem programátor- ských súťaži. Futbal, ako najpopulárnejšia športová hra, predstavuje zaujímavú výzvu pre tvorbu umelej inteligencie. Preto sme sa rozhodli vytvoriť prostredie pre súťaženie v tvorbe umelej inteligencie pre zjednodušený futbal. Prostredie po- zostáva z webovej aplikácie, simulačného servera, aplikácií pre lokálne simulovanie zápasov a vzorových umelých inteligencií založených na konečných automatoch. Aplikácia obsahujúca kód umelej inteligencie beží u užívateľa a komunikuje so si- mulačným serverom. Užívateľ si môže túto aplikáciu naprogramovať sám v ľubo- volnom programovacom jazyku, alebo môže použiť pripravené projekty, v ktorých už je komunikácia so serverom zabezpečená. Aplikácie pre lokálne simulovanie sú vhodné pre rýchle testovanie umelých inteligencií počas ich vývoja a pre tvorbu umelých inteligencií založených na strojovom učení. 1
Právní úprava spolkové myslivecké činnosti
Cvrček, Tomáš ; Damohorský, Milan (vedoucí práce) ; Franková, Martina (oponent)
v českém jazyce Diplomová práce se zabývá právní úpravou mysliveckých spolků a jejich činnosti v České republice. Práce je rozdělena do čtyř částí, jež se případně dále dělí na jednotlivé kapitoly a podkapitoly. První část diplomové práce nastiňuje vývoj myslivosti, spolků jejich právní úpravy. Následující část diplomové práce, která je současně jejím stavebním kamenem, analyzuje jednotlivé aspekty právní úpravy spolkové myslivecké činnosti, tedy právní úpravu obecnou, reprezentovanou především občanským zákoníkem, a zvláštní, reprezentovanou zejména zákonem o myslivosti. Třetí část diplomové práce přináší pohled na některé konkrétní sporné případy, se kterými jsem se v praxi setkal. Poslední část diplomové práce přináší několik návrhů de lege ferenda. Cílem práce je podrobně analyzovat současnou právní úpravu spolkové myslivecké činnosti a odpovědět na otázku, jakými pravidly se myslivecké spolky při výkonu myslivecké činnosti na území ČR musí řídit.
Metodika výuky předškolních dětí v mateřské škole
ŠVARCOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá metodikou výuky předškolních dětí. Práce nahlédne do současného pojetí výuky, včetně motivace dětí a učitelů k učení. Za pomoci kvalitativního výzkumu a nastudovaných vědomostí byl v rámci práce vytvořen projekt, který je zacílen na děti předškolního věku. Vytvořený projekt nabídne soubor aktivit a her, které podpoří osvojení základních znalostí a dovedností dětí pro vstup do školy. Projekt podporuje individuální rozvojové oblasti, které pomocí her a smysluplně navozených tvořivých činností, ovlivňují jejich vztah k poznávání a učení. Bakalářská práce je inspirací pro každého, kdo se zabývá předškolní pedagogikou. Práce nahlíží do metodiky předškolních dětí z hlediska školní zralosti. Práce je přínosná pro učitele jako motivace dětí k učení, která nabízí něco nového v rámci výchovy a vzdělávání, na základě rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.
Působení výtvarné výchovy ve volném čase na osobnost dítěte v předškolním věku
LINHARTOVÁ, Kristýna
Moje práce se zabývá působením výtvarné výchovy ve volném čase na osobnost dítěte v předškolním věku. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Tato práce se zaměřuje na předškolní věk dětí, jejich tělesný a duševní vývoj, vývoj základních schopností a dovedností, socializaci a hru. Teoretická část se zabývá popisem pojmů jako volný čas a výtvarná výchova. Charakterizuje dětskou kresbu, její vývojová stádia a zvláštnosti. Závěr teoretické části je věnován vlivu výtvarné výchovy na osobnost dítěte v předškolním věku. Výsledky této práce ukazují, že výtvarná výchova má pozitivní vliv na osobnosti dítěte předškolního věku. V praktické části bakalářské práce, popisuji jednotlivé výtvarné činnosti, které jsem s dětmi uskutečnila v rámci mé praxe. U každé aktivity je poznamenán úkol, motivace, výtvarně technické informace, materiál, vzdělávací a výchovný cíl a závěrečné hodnocení.
Rozdíly ve využívání didaktické hry ve školních družinách ve městě a na vesnici
PÁRALOVÁ, Sabina
Práce se zabývá využíváním didaktické hry ve školních družinách. Cílem práce je nalézt rozdíly ve využívání didaktické hry ve školních družinách vzhledem k podmínkám života ve městě a na vesnici. Nejdříve je vymezen pojem hra, didaktická hra, znaky a vlastnosti her, je popsána typologie her a prostředí, ve kterém se hra uskutečňuje. Dále je zpracován volný čas mládeže, jeho funkce. Přiblíženo je i město, vesnice a vliv lokálního prostředí. Následně jsou rozpracována zařízení pro volný čas dětí a mládeže, je vysvětlen pojem školní družina a školní klub. Práce zahrnuje výzkum, který proběhl formou dotazníku, který anonymně zodpověděly vychovatelky ze školních družin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 611 záznamů.   začátekpředchozí337 - 346dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.