Název: Survival hra v procedurálním světě
Překlad názvu: Survival Game in Procedurally Generated World
Autoři: Macháček, Luboš ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3d; experiment; fyzikální systém; grafika; herní engine; hra; odložené stínování; procedurální generování; prostorová orientace; prostorová paměť; přežití; semínko; 3d; deferred shading; experiment; game; game engine; graphics; physics engine; procedural generation; seed; spatial memory; spatial orientation; survival

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69666

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363971


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-31, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet