National Repository of Grey Literature 32,293 records found  beginprevious32284 - 32293  jump to record: Search took 2.34 seconds. 

Event marketing a jeho místo v rámci nových směrů marketingových komunikací
Baumann, Jan ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Přikrylová, Jana (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu. Kromě charakteristiky a vymezení pojmu event marketing pojednává o event marketingu v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Dále je diskutována problematika měření úspěšnosti event marketingu. Stěžejní část práce tvoří šestá kapitola, jež se zabývá novými nástroji marketingové komunikace, analyzuje jejich pozitiva a negativa a provádí komparaci a jejich vymezení vůči event marketingu. Následuje část věnovaná deskripci trendů v event marketingu a jejich extrapolací v dlouhodobém časovém horizontu. Práce je doplněna případovou studií, jež analyzuje event marketingovou kampaň společnosti Volvo. Závěr je věnován shrnutí nejdůležitějších poznatků a možnostem jejich aplikovatelnosti v prostředí České Republiky.

Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu
Křivanová, Lucie ; Halík, Jaroslav (advisor)
Práce hodnotí komunikační strategii značky MAZ, která vstupuje na český trh, proces komunikace a komunikační politiku společnosti TRADO Holding,a.s., ktrerá je výhradním distributorem nákladních automobilů značky MAZ. Práce obsahuje historii vývoje nákladních automobilů značky MAZ, charakteristiky společnosti TRADO Holding, a.s. a analýzu trhu nákladních automobilů v ČR.

The Czech EU presidency from the point of view of interpreters and delegates
Trubková, Jana ; Sládková, Miroslava (referee) ; Čeňková, Ivana (advisor)
Between January and June 2009, the Czech Republic assumed the rotating presidency of the European Union. All the meetings within the EU framework, of the ministers of the member states and of the work groups were led by Czechs. This semester represented an exceptional challenge in diplomatic and organizational terms. The present report concentrated on the objective of responding to the question: What were the greatest challenges faced by the interpreters who performed interpretation services from and to Czech? Because Czech was the language which served as the bridge between European delegates to the Czech presidency, the interpreters were an important link for the success of all the meetings. In Brussels, interpreting services were provided by Czech language interpreters belonging to DG SCIC and in the Czech Republic interpreting services were rendered at lower level meetings by a Czech provider of interpreting services, Artlingua. For this report we have used surveys to ascertain the interpreters' opinions with regard to their interpretation service experience during the Czech presidency, as well as to ascertain the delegates' opinions about the interpreting services rendered. Likewise, we compared the opinions of the Czech delegates with those of the foreign delegates. We replied that the services...

Etika komuninakce prodejních zájezdů
Ježková, Slávka ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Práce se zaměřuje na hodnocení legislativní a etické problematiky komunikace prodejních zájezdů. Obsahuje stručnou historii přímého prodeje v ČR, hodnocení prodejních zájezdů - pozvánky, prodejní triky při prodeji, konkrétní příklady přímého prodeje na společnostech BECK a Tupperware. Část práce je dále věnována pravidlům Asociace přímého prodeje a spotřební politice v EU a ČR vztahující se k prodejním zájezdům.

Grafický design: porovnání v různých kulturách
Čermák, Radim ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Bakalářská práce poukazuje na nezastupitelnou roli vizuální komunikace a grafického designu v soudobém globálním a informacemi zahlceném světě. Rozděluje svět na jednotlivé kultury a charakterizuje jejich hlavní znaky. Dále charakterizuje grafický design typický pro tyto kultury, vystihuje hlavní rysy a odlišnosti. Na základě těchto faktů práce popisuje, jaký přístup k tvorbě grafického designu oslovuje zákazníky v příslušných kulturách a jaký přístup má potenciál oslovit zákazníka v interkulturálním měřítku. Zabývá se také možnými problémy při přenosu grafického designu mezi různými kulturami a popisuje historii grafického designu a jeho možný vývoj v budoucnosti.

The management of a PR agency
KONOPKOVÁ, Adéla
The primary objective of the thesis is to analyze the operation and management of the AC&C Public Relations agency and suggest changes possibly leading to higher efficiency. Within the thesis itself, I have mostly focused on the current organisational structure of the agency which I have selected to be the principal problem of its recent operation and source of potential future risks. The theoretical part based mainly on specialized publications supplemented by my own experience, explains the meaning of Public Relations as such and describes the principles of organization and management of small-sized companies including Czech PR agencies. In the second part, the current situation and ways of management at the AC&C Public Relations agency are analyzed and reviewed. The theoretical methods involve the use of SWOT analysis and qualitative reserch. The third part aims at suggesting specific changes possibly useful in making the current operation of the agency more efficient. Therein, the most specific points of management and work of a PR agency are explained. The final chapter deals with the influence of the contemporary financial recession on the operations of the agency and includes suggestions for coping with a period of the kind.

Manipulation and influence of media
Škoda, Martin ; Hubinková, Zuzana (advisor) ; Jarošová, Eva (referee)
Práce se zabývá vlivem médií na člověka. Zahrnuje vybrané prostředky, kterých média často využívají k polarizování jedince - od barevné a tvarové symboliky, přes řeč těla a akustické ovlivňování, až po impulzy pod prahem lidského vnímání. Rovněž shrnuje stručnou historii vybraných médií a epoch lidské komunikace. Následně popisuje nejčastěji se vyskytující formy propagandy a manipulace. Praktická část poté pomocí experimentálního dotazníkového šetření nastiňuje, jak je ve skutečnosti snadné člověka zmanipulovat, aniž by si to uvědomoval.

Informace, znalosti a komunikace jako systémové nástroje rozvoje evropského společenství
Ondruška, Marek ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Třeštíková, Ludmila (referee)
Hlavním cílem předkládané práce je poskytnout základní informace týkající se informační společnosti rozvíjející se v rámci Evropské unie. Při analýzách této oblasti jsou uvažovány tři nástroje: informace, znalosti a komunikace. Text je rozdělen do tří částí. První se zabývá historií Evropské unie a procesem rozšiřování Evropské unie. Následně je pozornost textu přesunuta k oblastem zájmu Evropské unie a k institucím Evropské unie. Hlavní zaměření druhé části se týká vymezení informací, znalostí a komunikace. Konečně třetí kapitola by měla být považována za hlavní část celého textu. První téma této kapitoly se zabývá komunikačním systémem Evropské unie a popisuje základní politiky realizované v oblasti komunikace. Jako další jsou diskutovány aspekty akčního plánu ?eEurope? od jeho vzniku až po současný stav. Poslední téma třetí části se týká problémů souvisejících s komunikací v rámci Evropské unie, jako první mezi členskými státy a následně mezi členskými státy a institucemi Evropské unie.

E-mail a jeho zneužívání
Měsíček, Libor ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Pejsar, Zdeněk (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Cílem práce je pokusit se zmapovat historii, popsat současný stav a možný vývoj (trendy) v oblasti zneužívání e-mailu. Shrnout postupy prevence a obrany proti nevyžádané poště. Zároveň vytvořit přehled právních úprav v oblasti zneužívání elektronické komunikace. Hlavní cíl práce spočívá ve formulování doporučení pro uživatele e-mailu, jak snížit nebezpečí spojené s jeho používáním.

Internet a informační společnost
Jon, Jakub ; Rosický, Antonín (advisor) ; Pavlíček, Antonín (referee)
Tato práce se zabývá vlivem informací na společnost. Jejím cílem je definovat informační společnost, analyzovat roli Internetu a jeho dopad na lidskou společnost a dále popsat jeho výhody a nevýhody. V neposlední řadě bylo mým cílem nastínit další možný vývoj a poukázat na možnosti řešení vybraných problémů. První polovina práce definuje především základní pojmy využité k popisu informační společnosti a procesů, které jsou pro ni klíčové. Druhá část je zaměřena na Internet, jeho historii, výhody a nevýhody a využívá nadefinovaných pojmů k určení vlivu na informační společnost. Z mé práce vyplývá, že Internet je zásadně provázán s dalším vývojem společnosti a že by neměl podléhat regulaci jakéhokoli subjektu, nýbrž by měla být zachována jeho volnost přístupu a modifikace, zprostředkovaná tržními mechanismy, zejména reklamou a internetovou kulturou, která staví převážně na samovolném rozvoji tohoto média prostřednictvím jeho uživatelů, jejichž chování a informovanost jsou současně klíčem zlepšení funkčnosti Internetu. Klíčová slova: Informační společnost, Informace, Komunikace, Informovanost, Internet, Reklama, Kolektivní znalost.