Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální editor elektrických schemat
Kadák, Michal ; Pindryč, Milan (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi modelování elektrických obvodů a metodami řešení takových modelů. Zaměřuje se na analýzu dnešních systémů, aby jejich rysy mohly být dále použity v návrhu vlastního grafického editoru.
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.
Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API
Hanus, Tomáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem implementace grafického editoru pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API v podobě zásuvného modulu pro vývojové prostředí IntelliJ IDEA. Zaměřuje se hlavně na možnost obousměrné propagace změn mezi textovou a grafickou reprezentaci jazyka JSL. Přibližuje problematiku dávkového zpracování. Zároveň je zde představena i architektura prostředí IDEA. Stručně popisuje návrh zásuvného modulu a postupy využité při jeho implementaci. Použitelnost nástroje je demonstrována pomocí pěti příkladů dávkových úloh. V závěru jsou zmíněny některé vylepšení, na které by bylo možné se v budoucnu zaměřit. Výsledný nástroj je volně dostupný jako otevřený software.
Grafický editor pro OS Android
Hrazdíra, Matěj ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro editaci rastrové grafiky pracující pod operačním systémem Android. Nejprve je uveden přehled dostupného software, a to jak pro platformu Android, tak PC. Na základě tohoto přehledu jsou formulovány požadavky na vytvořený software. V následující kapitole jsou shrnuty potřebné teoretické znalosti, na základě kterých jsou jednotlivé funkce programu implementovány. Poté je představen operační systém Android se zaměřením na jeho nasazení a další specifické vlastnosti, které mají přímý vliv na vývoj aplikací pod ním pracujících. Dále je popsána navržená aplikace z pohledu koncového uživatele. Zde je popsáno uživatelské rozhraní a jednotlivé funkce programu. V poslední kapitole je popsána samotná implementace vytvořeného software – rozdělení aplikace na jednotlivé moduly a odpovědnost jednotlivých tříd aplikace. Přílohy obsahují ukázky použití aplikace.
Software pro zpracování retinálních snímků
Magula, Filip ; Fiala, Jiří (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým řešením softwaru pro zpracování retinálních snímku. Teoreticky popisuje lidské oko, glaukomové onemocnění známé také jako zelený zákal. Rozebírá vlastnosti retinálních snímků a možnosti jejich úpravy s důrazem na zvýraznění nervových vláken. Tyto úpravy následně používá pro návrh zautomatizovaného zpracování snímku. Jedna kapitola je také věnována detekci a analýze vrstvy nervových vláken. Praktická část obsahuje uživatelský manuál softwarové realizace aplikace Image Blockz, která vznikla v rámci této diplomové práce. Dále je součástí praktické části příručka programátora, popisující základní strukturu programu a možnosti jejího rozšíření.
Proces přípravy fotografických dat pro prezentaci zboží
Andriychuk, Nazar ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
V bakalářské práci popisuji a analyzuji proces sloužící pro přípravu fotografií určených pro komerční účely v rámci propagace společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti digitální a analogové grafiky, nejčastější formy její distribuce a nároky na přípravu fotografických dat spojené s konkrétní distribucí. Dále je popsán a analyzován samotný model procesu přípravy fotografických dat, včetně popisu jednotlivých fází procesu a výhod rozdělení postupu do těchto fází. Praktická část je zaměřená na uplatnění modelu v praxi při řešení typových fotografických zakázek, jejímž výstupem jsou hotové a zpracované fotografie podle zadaných kritérií.
Implementace grafických filtrů pro zpracování rastrového obrazu
Savič, David
David Savič. Implementace grafických filtrů pro zpracování rastrového obrazu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. V textu jsou popsané grafické filtry pro úpravu rastrového obrazu a jejich implementace v programovacím jazyce Java.
Univerzální nástroj pro rozšíření možností redakční práce s obrazovým materiálem
PÝCHA, Filip
Bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace od samotné zadávací dokumentace přes vývoj a vysvětlení vnitřní struktury až po funkční aplikaci. Na úvod je čtenáři vysvětleno jaké základní pojmy, technologie a funkce budou použity ve výsledné aplikaci. Další část bakalářské práce se zabývá použitím vhodné metodiky vývoje webové aplikace, rozpracováním a popis zvolené metodiky. Finální část se věnuje návrhu, implementace a následně prezentace webové aplikace na~redakčním systému VoxArea.
Grafická stránka programovacích projektů s použitím LogoMotion
KOŤAROVÁ, Martina
Diplomová práce je zpracována jako uživatelská příručka ke speciálnímu grafickému editoru LogoMotion, který je součástí programovacího prostředí Imagine používaného při výuce informatiky na základní škole, a který umožňuje vytvářet nebo upravovat obrázky a animace pro tvar programovacího robota - želvy. Součástí příručky je i popis práce s tvarem želvy, který je tvořen příkazy jazyka Logo. Dále obsahuje popis několika způsobů, kterými můžeme obrázky ve tvaru želvy měnit - např. převzetím tvaru od jiné želvy. Příručka je určena učitelům, kteří chtějí žákům pomocí práce s grafikou zpestřit výuku programování. Obsahuje spoustu demonstrujících a zajímavých úloh, které žákům pomohou plně proniknout do jednotlivých oblastí tohoto tématu.
Grafický editor báze znalostí
Oraný, Vladimír ; Berka, Petr (vedoucí práce) ; Laš, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zjednodušováním vytváření bází znalostí. Hlavním cílem práce bylo umožnit tvůrcům báze vytvářet je již přímo graficky a přeskočit tak fázi, kdy znalostní inženýr vytváří bázi nejdříve na papíře a teprve poté ji přenáší do editoru báze. Nově vzniklý editor by se měl snažit být nezávislý na konkrétním expertním systému. Nově vzniklá aplikace, která toto umožňuje, dostala prozaické jméno: Grafický editoru báze znalostí (Gebz). Samotná jeho realizace tvoří nedílnou součást této práce a je k ní přiložena na optickém mediu. Zároveň jsou uvedeny zdroje, odkud lze získat aktuální verzi programu a jak udržet nainstalovanou verzi systému aktuální.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.