|
Marketingový mix podniku
Vyroubalová, Klára ; Rozsypalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí marketingový mix společnosti a jsou provedeny analýzy – SLEPT analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Poslední, návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu.
|
| |
|
Marketingový mix vybrané firmy
Obrtel, Gabriel ; Císek, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté přechází v definici marketingového mixu a dalších marketingových nástrojů. Praktická část obsahuje popis společnosti ACO Industries k. s. a její zhodnocení pomocí marketingového mixu. Následuje návrh opatření, vedoucích k zlepšení aktuálního stavu marketingu.
|
|
Analýza firmy pomocí vybraných metod
Němec, Vlastimil ; Ing.Vladimír Bartoň (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vybrané společnosti. Autor má v této práci za cíl zhodnotit jak vnější tak i vnitřní okolí podniku. Autor se dále zabývá otázkami situace ve firmě za období od jejího vzniku v České republice a procesům, které jsou a byly nezbytně nutné v začátku adaptace na Českém trhu. Cílem dále je, aby procesy analýzy byly co nejvíce reálné vůči společnosti. Ve své práci má autor ambici dosáhnout maximálního přínosu pro reálné zlepšení situace.
|
|
Informační strategie firmy
Jedličková, Marie ; Zahradníček, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Existence informační strategie v podniku napomáhá řídit informační systém a tím tak pozitivně ovlivnit plnění globálních strategických cílů společnosti a její celkový úspěch na trhu. Tato práce se zaměřuje na tvorbu informační strategie ve společnosti působící na českém trhu patřící do sektoru malých a středních podniků. První část práce představuje teoretická východiska problematiky. Druhá část práce je věnována podrobným analýzám současného stavu společnosti a jejího potenciálu, aby pak bylo možné v třetí části navrhnout vhodné změny, které budou v podniku implementovány v rámci informační strategie. Navržené změny budou v souladu s celkovou strategií společnosti a povedou k lepší podpoře budoucího rozvoje společnosti na trhu.
|
|
Návrh marketingového mixu
Nevrlá, Lenka ; Zdražil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu konkrétního podnikatelského subjektu. Porovnává teoretické poznatky jednotlivých prvků marketingového mixu se skutečností. Analyzuje vnější i vnitřní prostředí subjektu a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na nalezené problémy jednotlivých prvků marketingového mixu. Výsledek tvoří konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu.
|
|
Analýza rizik společnosti Alca plast, s.r.o.
Sítková, Lucie ; Geročová, Michaela (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu rizik, která jsou v současné době velmi aktuální. Je důležité, aby společnosti preventivně prováděly identifikaci a analýzu rizik a následně tato rizika eliminovaly. V diplomové práci budou provedeny vybrané analýzy společnosti, identifikace rizik, která z analýz vyplynou a návrh opatření pro snížení vybraných rizik.
|
|
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Honza, Filip ; Kroupa, Jaroslav (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vypracování a zhodnocení finanční situace společnosti AB JET spol. s r. o. v letech 2008 až 2012. První část práce je tvořena teoretickými východisky finanční analýzy. Druhá část obsahuje uplatnění základních metod k rozboru finanční situace podniku. Na základě provedené analýzy jsou nalezena slabá místa, pro která jsou navržena doporučení, která mají zlepšit finanční zdraví společnosti.
|
|
Podnikatelský plán pro založení firmy Led Garden
Lehar, Adam ; Krobot, Richard (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením podnikatelského záměru na založení firmy pro celoroční pěstování bylinek a jiných rostlin pod umělým osvětlením ve vnitřních prostorách. Pro svícení má být použita technologie LED světel a od toho se odvíjí název firmy LED GARDEN. Práce mapuje současnou situaci na místním trhu s cílem určit ekonomickou atraktivitu tohoto záměru.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Veselá, Petra ; Ulmanová, Ivana (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace zvolené společnosti. První část práce je zaměřena na představení činnosti podniku a zjištění současného stavu. V diplomové práci je využíváno především metod finanční analýzy, jejichž teoretické základy jsou uvedeny v druhé části práce a následuje jejich praktická aplikace na situaci v podniku. Na základě zjištěných výsledků jsou navrhnuty opatření vedoucí kezlepšení finanční situace společnosti.
|