Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Informační systém pro finanční poradce
Sonták, Miloš ; Novák, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje současný stav finančních poradců na trhu a jejich procesy s ohledem na českou legislativu. Cílem je zmapovat jejich procesy a na základě konzultací vytvořit nový informační systém, který by měl zlepšit práci poradců, umožnit efektivní evidenci kontaktů
Realizace webového modulárního systému
Suchý, Petr ; Koutný, Martin (oponent) ; Pelka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce Realizace webového modulárního systému pojednává o webových modulárních systémech. Webové modulární systémy mají za cíl umožnit vytvářet univerzální webové prezentace bez nutnosti vytváření nových systémů. Diplomová práce je rozčleněna do několika částí. V úvodu práce jsou vyzdviženy výhody modulárního řešení webových systémů a posléze je analyzován současný stav dané problematiky. V další části je navržen vlastní webový modulární systém, především jeho jádro, moduly a datový model. V závěrečné části je popsána realizace vlastního navrženého systému. Největší důraz je kladen na modularitu a na bezpečnost systému. V závěru je zhodnoceno především vlastní řešení a jeho největší výhody.
Pilotní zavádění DMS v bankovním prostředí
Žáček, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu procesu pilotního zavádění systému na správu dokumentů (DMS) v prostředí české banky. Práce je rozdělena na tři části, přičemž první část je teoretická a zbývající dvě části jsou praktické (analytické). První část shrnuje základní teoretické poznatky v oblasti systémů pro správu dokumentů a pilotního zavádění informačních systémů. V druhé části je popsána platforma EMC Documentum xCP 2.1 a jsou zhodnoceny její výhody a nevýhody oproti konkurenčním produktům. Ve třetí části je popsán proces technologického nasazení a implementace nového DMS řešení v rámci pilotu v bance. Dále jsou v práci analyzovány a popsány navazující činnosti a související projekty, rozšiřující využitelnost DMS v reálných business agendách. Práce je zaměřena jak na popis technologických aspektů DMS, tak i na analýzu a popis hlavních business požadavků a problémů souvisejících se zaváděním nového řešení. Autor práce je analytikem v dodavatelské IT společnosti a dlouhodobě spolupracuje s DMS týmem v dané bance. Motivem k výběru tématu je shrnutí a ujasnění poznatků získaných při práci na projektech v bance a jejich využití pro budoucí spolupráci.
Implementace ECM v malé firmě
Meszner, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Řezáč, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na implementaci systému pro podporu správy podnikového obsahu (ECM). Cílem práce je zavedení nových postupů při správě obsahu v prostředí malé firmy pomocí vhodného ECM nástroje a následné vyhodnocení přínosů. Teoretická část práce tvoří informační základ části praktické a klade si za cíl seznámit čtenáře se základními pojmy a principy ECM. Zejména je zde definován životní cyklus dokumentu a komponentový přístup k problematice. V praktické části jsou popsány jednotlivé kroky implementace systému ECM. Konkrétní firma je analyzována z pohledu organizační struktury a požadavků kladených na implementovaný ECM systém. V dalších fázích implementace je kladen důraz na individuální nastavení dle potřeb konkrétní firmy a automatizaci některých procesů.
Implementace Document management system ve firmě Carpiness, s. r. o
Novák, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Správa firemních dokumentů prochází dlouhodobým vývojem. Nedávno jsou časy, kdy pro správu firemních dokumentů stačily desky a šanony, avšak v současné době je většina firemních dokumentů v elektronické podobě. Elektronizace firemních dokumentů s sebou přinesla zjednodušenou manipulaci, ale v mnoha případech nesystematičnost. Podporu pro lepší organizaci elektronických firemních dokumentů přináší systémy s označením Document managament system (DMS). Diplomová práce se zabývá nasazením DMS do prostředí konkrétní firmy, kde má podpořit efektivní fungování ve vztahu ke správě firemních dokumentů.
DMS systémy a workflow
Jakeš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o systémch na správu dokumentů (DMS) a podpoře vnitropodnikových prosesů pomocí integrovaných workflow modulů. Práce zahrnuje hlavní důvody pro zavedení DMS, benefity plynoucí z jeho zavedení, funkcionalitu typických DMS, vymezuje jednotlivé komponenty systému, mapuje stav na příslušném trhu a uvádí trendy, ke kterým bude vývoj techto systémů směřovat. Práce vychází především z praktických poznatků a snaží se najít přechod od technologie k businessu.
Implementace DMS v malých a středních firmách formou cloudového řešení
Joos, Filip Alexius ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Štěpán, Radek (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku systému pro správu dokumentů, neboli Document Management System (DMS), v malých a středních firmách (SME). Konkrétně pak pojednává o způsobu a možnostech přechodu z aktuálního firemního stavu na cloudové DMS řešení realizované formou outsourcingu. Vzhledem k tomu, že proces přechodu sestává z několika kroků, přičemž některé z nich jsou kritické pro úspěšnou realizaci, je potřeba všechny jeho fáze pečlivě analyzovat, a poté navrhnout odpovídající řešení. V rámci této analýzy jsou detailně popsány veškeré souvislosti, které mohou vzájemně interagovat, a tak ovlivňovat i výsledný přechod. Cílem diplomové práce je zpracování podrobné analýzy rozebírající přechod na cloud DMS, analýzy dostupných cloudových řešení, jejich kategorizace a hodnocení, popis souvislostí vyplývajících z používání cloud DMS v prostředí malých a středních firem, popis dopadů realizovaných řešení a na závěr celková sumarizace popsané analýzy do kompaktního celku, určeného jako příručka k nasazení cloud DMS v malých a středních firmách.
Document Management Solution in Coface Czech
Budovský, Štefan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Pohnán, Radek (oponent)
Predmetom tejto práce je problematika správy dokumentov v českej pobočke nadnárodnej spoločnosti. Cieľom práce je popísať a analyzovať súčasný stav a navrhnúť vhodné riešenia problematiky správy dokumentov. Práca uvádza do problematiky správy dokumentov, vysvetľuje základné funkcie a princípy systémov na správu dokumentov. Následne je vypracovaný popis a analýza súčasného stavu, ktorý má veľa nedostatkov a spôsobuje rôzne druhy problémov pri manipulácií s dokumentmi. Potom na základe identifikovaných nedostatkov a problémov a po konzultáciách s IT managerom spoločnosti sú vypracované požiadavky na riešenie. Jednotlivé riešenia zahrňujú postupy, pomocou ktorých by mal byť súčasný neefektívny stav pretvorený na efektívny. Záver práce prináša hodnotenie jednotlivých variant riešení a kroky, ktoré by mali byť vykonané bez ohľadu na výber riešenia.
Řešení správy dokumentů u drobných živnostníků
Joos, Filip Alexius ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je podrobná analýza a následné zdokumentování postupů týkajících se zavedení aplikace na správu dokumentů a změny souvisejících procesů u drobných podnikatelů. Metoda dosažení tohoto cíle se zakládá zejména na popisu, pochopení a následné aplikaci teoretických základů v praxi, konkrétně u drobných podnikatelů. Společně s tím je popsán i výskyt všech problémů a překážek, které se při zavedení mohou vyskytnout. Přínos této práce spočívá ve vytvoření návodu, jak řešit správu dokumentů ve firmách výše zmíněného typu. Dalším důležitým prvkem je zhodnocení přínosů zavedení aplikace na správu dokumentů na základě zkušeností z reálné firmy. Tato práce je rozdělena do několika kapitol -- analýza trhu a současného stavu, význam dokumentů pro firmy, samotný proces implementace aplikace na správu dokumentů, problematika a aplikace nástroje pro digitalizaci dokumentů, zhodnocení a porovnání dílčích stavů ve firmě, závěr a prognóza budoucího stavu.
Přístupy k řešení digitalizace dokumentů.
Novotný, Vladimír ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem práce je přinést pohled na digitalizaci dokumentů a provést analýzu trhu společností provádějící outsourcing digitalizace dokumentů. V první části práce je popsána technologie skenování, dále jsou popsány metody rozpoznávání a vytěžování dat. Práce také popisuje i systémy čárových kódů používaných k identifikaci dokumentů. Součástí práce jsou principy ukládání dokumentů i pohled na problematiku digitálního (elektronického) podpisu, a to i z hlediska české právní úpravy. Přínosem této práce je analýza společností provádějících outsourcing digitalizace dokumentů a dále pak pohled na společnost využívající tyto služby. V práci je zmíněn i autorův pohled do blízké budoucnosti popisované problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.