Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autocentrum VW Group Mikulov
Vácha, Adam ; Maar, Radek (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce bylo navrhnout objekt Autocentra Volkswagen Group v průmyslové části města Mikulov. Studie byla původně zpracovávaná v předmětu AG033 - Ateliér výrobních staveb. Tudíž jsem ji dopracoval dle požadavků DSP a DPS. V současné době je řešený pozemek součástí zemědělského družstva. Ze severozápadní strany vytyčuje pozemek ulice Jiráskova, z jihovýchodní poté ulice Republikánské obrany. Navržený objekt je rozdělen na tři hmoty. Toto rozvržení vychází z funkčního odůvodnění budovy. Showroom slouží k vystavování a prodeji nových vozidel sdružených značek pod Volkswagen Group. Navazuje na něj sklad, který slouží jak k uskladnění pro přímý prodej, tak hlavně na náhradní díly do servisu. V druhém nadzemním podlaží nad skladem se nachází kanceláře administrativy. Ty jsou schodištěm napojeny na showroom. Vedle skladiště se také nachází příjem aut do servisu a propojovací chodba mezi showroomem a servisem. Součástí servisu je také zázemí pro mechaniky, jehož součástí jsou šatny a sociální zázemí. Je zde také technická místnost a kancelář mistra. V zadní části servisu je poté lakovna, která je oddělena příčkou. Celý objekt je nepodsklepený a až na část nad skladem jednopodlažní. Showroom a servis jsou tvořeny skeletem z železobetonových sloupů propojených ocelovými příhradovými vazníky. Část skladu s kancelářemi je poté železobetonový monolit. Stropy jsou poté v halách zpevněny pomocí trapézových plechů s železobetonovou deskou. Fasádu showroomu tvoří prosklený lehký obvodový plášť a na servisu je zase použit Dri-design Kingspan systém. Příčky jsou řešeny ze sádrokartonu. Všechny části objektu jsou zastřešeny jednoplášťovou plochou střechou. Nad servisem je střecha vegetační. Odvodnění showroomu a servisu je řešeno pomocí zaatikových žlabů se svody. Kanceláře poté pomocí vnitřních svodů.
Autosalon
Skryjová, Adéla ; Blažková, Vendula (oponent) ; Daněk, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby autosalonu se servisem na pozemku parcelního čísla 3745/28 katastrálního území Velké Meziříčí [779091]. Jedná se o samostatně stojící budovu, jež je zasazena na téměř rovinném pozemku. Objekt je částečně podsklepený. Prostor suterénu je využit jako vinný sklep. První nadzemní podlaží je rozděleno téměř na servis a autosalon. Ve druhém nadzemním podlaží jsou pouze kanceláře, zasedací místnost a hygienické zázemí s denní místností. Svislé nosné konstrukce jsou v nadzemní části domu monolitické z železobetonu a v podzemní části jsou nosné stěny monolitické z vodostavebního betonu. Vodorovné nosné konstrukce jsou tvořeny monolitickými železobetonovými deskami. Základy bytového domu tvoří železobetonová monolitická základová deska z vodostavebního betonu. Zastřešení objektu je řešeno jako plochá jednoplášťová extenzivní vegetační střecha. Celý objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem ETICS. Součást návrhu je i tepelně technické posouzení, akustické posouzení a dále pak posouzení požární bezpečnosti.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Šešulková, Jana ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout novostavbu autocentra skupiny Volswagen. Projekt vychází z architektonické studie, která byla zpracována v rámci předmětu AG033 Ateliér architektonické tvorby na téma Autocentrum VW Group Mikulov v 2. ročníku bakalářského studia. Řešený pozemek se nachází v Mikulově, okres Břeclav, v katastrálním území Mikulov na Moravě. Umístěn je v průmyslové části města, okolní zástavba je tvořena průmyslovými objekty, a to zejména skladovacího a výrobního charakteru. Dále se také v blízkosti nachází výkup a sklad kovošrotu. Parcela je v současné době evidována jako plocha určená k zástavbě výrobou. Pozemek se nachází na rovinném terénu. Navržený objekt reaguje na požadované funkce. Je orientovaný kolmo na ulici Jiráskovu, hlavní vstupy jsou orientovány k hlavní ulici směrem k zastavěné části města. Objekt je umístěn podélně na pozemku a odpovídá jeho tvaru. Je tvořen třemi hmotami, které jsou vzájemně spojeny. Jednotlivé hmoty mají vlastní funkci. První hmota je přizpůsobena a určena zejména pro prodejní účely a účely autosalonu. Jedná se o nejvíce dominantní budovu. Na ni navazuje výrazně menší a částečné skrytá skladovací část, jejíž součástí je i zázemí pro zaměstnance a hygienické smyčky. V poslední, zadní části se nachází servis. Jedná se o druhou dominantní část, zvýrazněnou osvětlenou fasádou z tahokovu. Hlavním materiálem objektu je beton, který je v souladu s industriálním charakterem objektu a okolím. Fasáda je řešena pomocí cementovláknitých desek Cetris, které připomínají strukturu betonu bílé barvy. V servisní části je fasáda řešena prolamovanou fasádou z tahokovu pod níž se nachází hladká vápenocementová omítka bílé barvy. Betonové konstrukce se propisují i do interiéru, a to zejména přiznanými nosnými prvky v jednotlivých částech. Objekt má za úkol sloužit k prodeji a záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů značek ŠKODA, SEAT, VW a AUDI. Účelem projektu je zvýšit kvalitu a zpřístupnit možnost této služb
Autosalon v Olomouci
Mudrák, Štěpán ; Barnat, Jan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a statický posudek dřevěné nosné konstrukce autosalonu v lokalitě Olomouc. Půdorysné rozměry objektu jsou 16 x 37 m, střecha je navržena ve sklonu 5° jako pultová s převislým koncem, který vystupuje o 6 m přes čelní stěnu. Půdorysné rozměry střechy jsou tedy 22 x 37 m. Objekt je navržen jako dvojpodlažní s dvěmi úrovněmi 2NP. Maximální výška konstrukce je cca 9,0 m. Řešení je založeno na studii dvou posuzovaných variant materiálového řešení, jedna ze dřeva, druhá z oceli. Z variant byla vybrána vhodnější a pro tu byly zpracovány výkresy, statický výpočet a technická zpráva. Hlavní nosný systém tvoří příčná vazba s jedním rámovým rohem v osové vzdálenosti 6 m. Hlavním nosným materiálem je lepené lamelové dřevo doplněné prvky z rostlého dřeva a oceli. Střešní plášť je podporován příčnými vaznicemi bočně uloženými na vazníku. Nosným prvkem stropů jsou prvky systému Novatop Element Prostorovou tuhost zajišťují ocelová ztužidla. Statická analýza byla řešena metodou konečných prvků za pomoci software Scia Engineer 21, kde bylo provedeno i posouzení prvků na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Posudky přípojů byly vypracovány ručně a s podporou software Idea Statica a Hilti Engineering Suite.
Vzduchotechnika prostoru autosalonu
Svobodová, Leona ; Blasinski, Petr (oponent) ; Rubina, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stínícími prvky v teoretické, projektové i experimentální rovině. Teoretická část popisuje varianty stínění budov a srovnává jednotlivé stínící prvky. Vysvětluje řadu pojmů z oboru techniky prostředí, které mají souvislost s řešeným tématem. Projektová část se zabývá klimatizací prostoru showroomu se specifickým vnitřním prostředím. Prostor disponuje prosklenou fasádou, a tak vykazuje velkou tepelnou zátěž. Jedná se o showroom veteránů, kde je třeba udržovat optimální konstantní vlhkost po celý rok. Pro tyto potřeby byla navržena VZT jednotka. Experimentální část popisuje měření hodnot stínícího součinitele venkovních žaluzií pro jednotlivé sklony lamel. Výsledky měření jsou aplikovány na referenční místnosti a pomocí software je vyhodnocena závislost mezi náklonem lamel a potřebou energie pro chlazení prostoru.
Autosalon v Jihlavě
Mátlová, Michaela ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout dvě varianty ocelové konstrukce objektu autosalónu. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 35 x 50 metrů. Objekt dosahuje výšky 8,8 m nad okolní terén. Objekt tvoří dvě části. Výstavní část autosalónu bude částečně prosklená a její součástí jsou i kancelářské prostory. Druhou část tvoří přiléhající autodílna. Varianty se liší konstrukcí zastřešení výstavní části autosalónu. Součástí práce jsou dva statické návrhy nosné ocelové konstrukce autosalónu. Vítězná varianta rámové konstrukce obsahuje řešení vybraných detailů a vypracování výkresové dokumentace.
Autocentrum Brno VW
Kubitová, Markéta ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit dokumentaci pro stavební povolení a dokumentaci pro provedení stavby objektu, jehož návrh vychází z již dříve zpracované studie v rámci předmětu AG33 - Výrobní stavby. Jedná se o projekt autocentra Volkswagen Group v Brně-Zábrdovicích. Zadané místo stavby se nachází na rovinatém pozemku a je ohraničeno ulicemi Cejl, Jana Svobody, bytovými bloky a řekou Svitavou. Autocentrum se skládá ze tří funkčních jednotek - showroomu, skladu náhradních dílů a servisu. V rámci bakalářské práce byl rozpracováván objekt showroomu. Oproti servisu je architektonicky zajímavější, jelikož slouží k výstavě koncernových vozů a měl by svým výrazem zaujmout kolemjdoucí. Současně se v něm nachází i sklad ND, a to z důvodu přímého kontaktu zboží se showroomem a servisem. Objekt je halového typu, dvoupodlažní, nepodsklepený. Nachází se v něm osobní a automobilový výtah z důvodu výstavy vozů i v 2.NP. Nosnou konstrukcí je ocelový skelet doplněný o ztužující prvky. Skelet je založen na železobetonových patkách a vetknutých pilotách z důvodu nestabilního podloží. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou, jež je nesena ocelovými přihradovými nosníky. Opláštění je tvořeno fasádními panely Kingspan, před nimiž je osazen děrovaný nerezový plech. Z jižní strany (ulice Cejl) je fasáda tvořena skleněným fasádním systémem od firmy Schüco.
Autosalon
Kováčová, Zuzana ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je statické a konštrukčné riešenie oceľovej konštrukcie autosalónu v Trnave. Ide o dvojloďnú konštrukciu s pultovou strechou. Ako prvé bolo spočítané zaťaženie a následne určené konštrukčné riešenie. Pre stanovenie vnútorných síl, napätí a deformácii bol použitý software Dlubal RFEM. Hlavné nosné prvky boli nadimenzované a posúdené, vrátane stužidiel, kotvenia a vybraných spojov. Bol zhotovený statický výpočet, výkresová dokumentácia a technická správa.
Ocelová konstrukce autosalonu
Bystrianská, Kateřina ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce autosalonu v Jihlavě. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 40,0 x 52,0 m a výška v nejvyšším bodě je 13,14 m. Nosnou konstrukci tvoří příhradový vazník, tvořený soustavou oblouků, krajní sloupy a vnitřní sloup se vzpěrou. Jedná se o bezvaznicovou soustavu, vzdálenost vazeb je 4,0 m. V rámci řešení práce je vypracováno porovnání dvou variant, pro vhodnější je dále zpracován statický výpočet hlavních nosných částí, včetně spojů a detailů. Hlavní konstrukční materiál je ocel S 355.
Autosalon s autoservisem Mazda
Došek, Samuel ; Kalánek, Ing Jiří (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem autosalonu s autoservisem pro vozidla značky Mazda v Trenčíne. Jedná se o samostatně stojící objekt na rovinatém terénu. Objekt autosalonu s autoservisem má dvě nadzemní podlaží a jedno podzemní podlaží. Na prvním podzemním podlaží se nachází podzemní garáž určena pro nová auta k prodeji. V prvním nadzemním podlaží se nachází autosalon se zázemím pro zákazníky a autoservisem se zázemím pro zaměstnance autoservisu. Na druhém nadzemním podlaží se nachází kanceláře se zázemím pro personál. Objekt je navržen z konstrukčního systému ze železobetonu a pórobetonových tvarovek. Stropy jsou monolitické železobetonové a střecha je řešena jako plochá s vazníky a s železobetonovou deskou. Práce obsahuje projektovou dokumentaci pro provádění stavby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.