Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Péče o klíčové zákazníky mobilních operátorů v České republice
JANDOVÁ, Anežka
Bakalářská práce měla za cíl zanalyzovat systém prodeje služeb mobilních operátorů v ČR podnikatelským subjektům a péči operátorů o tyto zákazníky. Tato analýza byla provedena prostřednictvím řízených rozhovorů. Práce měla také pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat pocity podnikatelských subjektů z péče mobilních operátorů. V závěru práce jsou navrhnuta opatření pro zefektivnění a zlepšení péče o zákazníky mobilního operátora Vodafone.
Analýza služeb mobilních operátorů
Pávek, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ćech, Milan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza služeb mobilních operátorů. První její častí je zmapování technologií pro provoz mobilních sítí. Dále budou tyto technologie přiřazeny jednotlivým českým mobilním operátorům. U každé z nich bude uvedeno její aktuální pokrytí. Po seznámení čtenáře s technologickou stránkou následuje rozbor nabízených služeb. V úvahu budou bráni všichni čeští mobilní operátoři. Jde o společnosti Telefónica O2 Czech Republic a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Vodafone Czech Republic a.s. a MobilKom a.s. Vybral jsem i jednoho zahraničního mobilního operátora -- T-Mobile Deutschland. V závěru práce provedu praktický test vybraných technologií pro přenos dat. Cílem této práce je porovnání českých mobilních operátorů jak z hlediska technologického, tak z pohledu nabízených služeb. Zabývat se budu nabídkou pro koncové zákazníky. Služby jsou rozděleny do kategorií: předplacené karty, paušální tarify pro hlasové služby a datové tarify pro mobilní internet. V každé kategorii jsou učiněna doporučení pro specifické skupiny zákazníků. Analýza německého mobilního operátora je zde pro konfrontaci českých mobilních operátorů se zahraničím. V rámci praktického testu jsem ověřil skutečné parametry nově spuštěné 3G sítě mobilního operátora Vodafone. Celkově by měla práce pomoci v orientaci mezi technologiemi pro mobilní sítě a měla by usnadnit výběr vhodných služeb včetně volby mobilního operátora. Pro zpracování tématu jsem využil odbornou literaturu zabývající se mobilní komunikací. Představení mobilních operátorů proběhlo na základně jejich tiskových zpráv a vybraných článků na internetu. Aktuální ceníky mobilních operátorů byly zdrojem informací pro analýzu nabízených služeb. Praktický test jsem uskutečnil díky vybavení zapůjčeným společností Vodafone Czech Republic.
Hodnocení efektivity prodejní sítě telekomunikačního operátora za použití modelů analýzy obalu dat
Šabata, Ondřej ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením efektivity sítě značkových prodejen předního mobilního operátora, a to za pomoci inovativního přístupu modelů analýzy obalu dat (DEA). Konkrétně jsou v práci detailně rozpracovány následující tři oblasti: představení výhod modelů DEA oproti stávajícím metodám hodnocení efektivity produkčních jednotek a obsáhlý souhrn většiny DEA koncepcí, které jsou relevantní pro řešení daného problému; dále pak komplexní model hodnocení efektivity vlastní sítě prodejen mobilního operátora, který je jedinečný pro tuto práci jak z teoretického tak aplikačního hlediska; a nakonec detailní analýza prodejen daného operátora včetně stanovení doporučení.
Marketingová komunikace T-Mobile
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.
Analýza prodeje digitální hudby ve spojení s mobilními operátory na českém trhu a v zahraničí
Urbanová, Renáta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švec, Matěj (oponent)
V současné době se rozvíjí prodej hudby v digitálním formátu na internetu. Spolu s tímto vývojem se objevují nová obchodní partnerství mezi hudebními vydavatelstvími a mobilními operátory. V diplomové práci analyzuji různé hudební koncepty na českém i zahraničním trhu a sleduji současné trendy v této oblasti. V rámci vlastního průzkumu vyhodnocuji specifické preference českého spotřebitele ohledně digitální hudby,jeho hudebních návyků a představě o ideální hudební službě nabízené mobilním operátorem. Na základě analýzy existujících hudebních služeb a výsledků z průzkumu sestavuji ideální hudební službu pro největšího mobilního operátora na českém trhu.
Vývoj a výhled mobilního připojení v ČR
Bičík, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Dudová, Lenka (oponent)
Mobilní telekomunikace patří mezi obory, které se stále rozvíjí a do budoucna se od nich očekává velký přínos pro celý svět. Tato práce se zaměřuje na současný a budoucí vývoj mobilního připojení k internetu v České republice. Nejprve jsou popsány a srovnány technologie využívané pro mobilní připojení k internetu a také je nastíněna situace (z pohledu technologií i mobilních operátorů) na českém trhu a její možný vývoj v blízké budoucnosti. Dále jsou popsány aktuální tarify mobilních operátorů, které jsou porovnány s tarify, které nabízeli operátoři před dvěma lety. Na základě provedeného dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny silné a slabé stránky současného mobilního internetu. Dosažené výsledky jsou zanalyzovány a porovnány s výsledky předchozího dotazníkového šetření z roku 2007 provedeného v rámci bakalářské práce, na kterou tato diplomová práce navazuje.
Návrh mediální kampaně služby Student SMS Grátis
Engel, Filip ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Téglássy, Rudolf (oponent)
Práce mapuje dosavadní komunikaci Vodafone a srovnává s konkurenty. Teoreticky shrnuje výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů. Představuje novou službu a navrhuje možnost její propagace.
Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku
Burianová, Monika ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dočkálek, Libor (oponent)
Diplomová práce ?Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku? se věnuje detailnímu rozboru trhů s mobilními technologiemi v těchto dvou zemích. Jejím hlavním cílem je vypracování přehledné a ucelené analýzy mobilního trhu v ČR a na Slovensku především z pohledu klíčových hráčů a tržního prostředí, a provedení srovnání těchto dvou trhů.
Fenomén mobilního připojení
Štangl, Rastislav ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Čandík, Marek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast mobilního připojení do sítě internet. Popisuje jednotlivé technologie mobilního připojení dostupné v ČR a analyzuje aktuální statistické údaje o trhu. Autor v práci porovnává a zhodnocuje nabídky služeb mobilního připojení v ČR a tyto závěry aplikuje aplikuje v konkrétních modelových situacích. Práce předkládá výsledky testů mobilního připojení spolu s praktickými zkušenostmi a doporučeními autora. V závěru shrnuje aktuální dění a trendy v oblasti mobilního připojení.
Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Keil, Jan ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Záměrem mojí diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Vodafone Czech Rebublic a. s. Nejdříve byla provedena analýza externí (tedy mikrookolí a makrookolí) a pak na ní navazuje interní analýzy. Výsledky těchto dvou analýz jsou využity v ve SWOT analýze, na zaákladě které je provedeno doporučení pro další strategie. V práci jsou také analyzovány strategie, které podnik využívá už nyní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.