Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Frank, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Paulíček, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická část se zabývá zařazením direct marketingu v disciplíně marketingové komunikace a jeho důkladnějšímu popisu. Především jsou popsány jednotlivé nástroje a trendy. V praktické části je prezentován průběh vytváření kampaní a jejich vyhodnocení. Z průběhu a vyhodnocení vyplývá, že použití trendů mělo vliv na výsledky. Na základě těchto pozorování jsou provozovateli podána doporučení do budoucnosti.
Vliv marketingových kampaní na zákazníka
Latifová, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dedourková, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingovým kampaním společností, jejich průběhu a následnému dopadu v podobě prodeje produktů nebo povědomí o značce. Cílem práce bude zhodnotit vliv vybraných kampaní na chování zákazníka, povědomí o značkách a následně se podle zjištěných postupů společností pokusit navrhnout vlastní marketingovou komunikaci pro zviditelnění podniku. Práce je rozdělena do dvou částí. Na část teoretickou, jež se zabývá plánováním marketingové komunikace a jejími vybranými nástroji, které firmy často využívají, a na část praktickou, která je věnována konkrétním firmám a jejich kampaním. Do praktické části je zahrnut i výzkum zaměřený na povědomí o kampaních, jejich vlivu na nákupní chování spotřebitelů a vlastní návrh marketingové komunikace pro firmu Gentleport.
Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu
Tauchenová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kůželová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu se zabývá fenoménem youtuberů jakožto idolů dnešních mladých lidí a představuje možnosti využití jejich vlivu k marketingovým účelům. První kapitola čtenáře uvádí do všeobecné problematiky online marketingu a poskytuje mu základní znalosti popisované oblasti, potřebné k pochopení dále probíraných témat. Druhá kapitola se zabývá sociálními sítěmi a jejich využitím k marketingovým účelům. Třetí kapitola je věnována problematice spojené se sociální sítí YouTube. Je v ní podrobněji vysvětlen pojem youtuber a představeny druhy videí, která youtubeři nejčastěji publikují. Poslední kapitola práce pak předkládá konkrétní příklady marketingových aktivit spojených s youtubery, realizovaných v českém prostředí. Stěžejní částí poslední kapitoly jsou tři případové studie, v nichž jsou analyzovány konkrétní reklamní kampaně, do kterých byli youtubeři zapojeni. Práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na fenomén youtuberů i mechanismus jejich komerční spolupráce se značkami a zároveň zhodnotit efektivitu kampaní využívajících youtubery v porovnání s kampaněmi realizovanými pomocí klasických nástrojů online marketingu.
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Jenšík, Martin ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá přímou marketingovou komunikací ve společnosti ČSOB, a.s. s využitím nástroje pro přímý marketing Unica Campaign od společnosti IBM. Tímto marketingovým nástrojem se ještě žádná akademická práce nezabývala. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit úvod do této oblasti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojené s přímým marketingem, se společností ČSOB, a.s. a její přímou marketingovou komunikací a také s nástrojem Unica Campaign. Praktická část na modelovém příkladu marketingové kampaně znázorňuje, jakým způsobem probíhá datová příprava marketingové kampaně za pomoci nástroje Unica Campaign.
Marketingová kampaň vybraného produktu
Dušánek, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní farmaceutické společnosti Abbott Laboratories, s. r. o. Cílem práce je zhodnocení průběhu marketingové kampaně produktu Klacid. Práce je rozdělena do tří částí. Úvodní teoretická část je zaměřena na teoretickou rovinu marketingu a jsou v ní zahrnuty pojmy: marketing, marketingová kampaň, marketingové cíle, charakteristika B2B marketingu, ale také marketingový či komunikační mix a SWOT analýza. Druhá část je rozdělena do dvou dílčích částí, první je zaměřena obecně na farmaceutický průmysl a druhá část je věnována již samotnému produktu Klacid a společnosti Abbott. Závěrečná část se zabývá konkrétní marketingovou kampaní, dojde zde tedy ke zhodnocení jejích aktivit a samotného průběhu kampaně, ale také se zde objeví návrh, jakým směrem by se mohla odvíjet v budoucnu marketingová podpora Klacidu.
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Michálek, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity Fakulty managementu v Jindřichově Hradci v porovnání s jejími konkurenčními fakultami. V závěru práce stanovuje doporučení pro řízení a sledování efektivity kampaní v prostředí sociálních sítí.
Pes v reklamě a marketingu
Němečková, Petra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Tématem této bakalářské práce je pes v reklamě a marketingu. V první, teoretické části práce jsou objasněny pojmy napříč obory, které k tématu mají co říct, jako například marketing, reklama, psychologie nebo působení psa na člověka. V praktické části jsou popsány tři reklamy se psy a následuje rozbor marketingových komunikací ziskové a neziskové organizace. Následně jsem zpracovala reálnou marketingovou kampaň pro neziskovou organizaci -- útulek v Krásném Lese u Frýdlantu.
Propagácia prostredníctvom sociálnych médií
Hurtová, Zuzana
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci vybraného subjektu prostřednictvím sociálních sítí. V literární části se seznámíme s problematikou marketingové komunikace, elektrického marketingu, sociálních médií, sociálními sítěmi a jejich vzájemnými vztahy. Práce je blíže soustředěna na popis konkrétních typů sociálních sítí a blogů. Hlavním cílem mé práce je zpracování marketingové kampaně v prostředí sociální sítě Facebook. Subjektem kampaně je brněnská svatební agentura Bridee. Obsahem marketingové kampaně je seznámení se s projektem Bridee.cz a propagace prostřednictvím Facebooku. Při vypracování využíváme služby Google Analytics a Facebook Insights. Výsledky graficky znázorňujeme a popisujeme. V závěru práce jsou formulovány možné formy propagace do budoucna.
Nizozemsko jako zdrojový trh cestovního ruchu pro Českou republiku
Ježková, Helena
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové kampaně, která bude v Nizozemsku propagovat Českou republiku jako atraktivní turistickou destinaci pro letní dovolenou. K dosažení cíle je analyzováno Nizozemsko jako trh příjezdového cestovního ruchu ČR a provedeno dotazníkové šetření o tom, jaké mají Nizozemci preference pro letní dovolenou a jaké mají povědomí o ČR jako o destinaci pro letní dovolenou. Výsledky mohou posloužit agentuře CzechTourism pro vytvoření marketingové kampaně.
Návrh marketingové kampaně pro Knihovnu Jiřího Mahena v Brně
Matějková, Kateřina
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně ke zvýšení konkurenceschopnosti a návštěvnosti v knihovně Jiřího Mahena v Brně. V práci se popisuje a vysvětluje problematika týkající se neziskových organizací, konkrétně příspěvkových organizací. Teoretická část se dále zaměřuje na způsoby financování neziskových organizací, a na řízení vztahů se zákazníkem. Na základě dostupných informací je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, sestaven rozšířený marketingový mix, rozebrány výsledky marketingového průzkumu a z analýz jsou stanovena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.