Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přínos systému DekaCert pro charitativní práci
Hojná, Kateřina ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Sládek, Karel (oponent)
Doprovázející organizace zřízené církvemi, jako je například Charita Česká republika, mají svůj specifický hodnotový systém a specifické manažerské cíle. Zaměstnávají však pracovníky bez ohledu na jejich náboženskou praxi, příslušnost či nepříslušnost k oficiálním církvím nebo náboženským společenstvím. Cílem diplomové práce je zjistit, zda systém etických hodnot, systém DekaCert, je vhodným nástrojem ke zvyšování pocitu svobody a míry loajality křesťansky nepraktikujících zaměstnanců Charit. Práce se tedy zabývá otázkou, zda proškolení v systému DekaCert a jeho používání v praxi pomáhá těmto pracovníkům ztotožnit se se značkou Charita, a tím zároveň plnit druhý manažerský cíl Charity, kterým je plnění závazku k církvi. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se věnuje specifikům vedení Charity, pojmům svoboda člověka a loajalita. Druhá kapitola popisuje podstatu systému etických hodnot, systém DekaCert, a třetí kapitola je experimentální částí. V té prakticky zjišťuji vliv systému DekaCert na pocit svobody a míru loajality křesťansky nepraktikujících zaměstnanců Charit. Hlavní použitou metodou je kvalitativní sociologický výzkum.
The Impact of Switching Costs on the Customer Satisfaction-Loyalty Link: Mobile Phone Service in the Czech Republic
Jiráková, Zuzana ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Doležel, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží osvětlit faktory ovlivňující věrnost zákazníků na českém trhu mobilních telefonních služeb. Zákaznická věrnost představuje na takto nasyceném trhu důležitý koncept, protože získání nových zákazníků téměř vždy vyžaduje jejich přesvědčení o tom, aby opustili svého stávajícího poskytovatele, a udržení stávajících zákazníků tedy představuje vhodnější strategii k zajištění prosperity podnikání poskytovatele. K sestavení spolehlivého modelu, který by vysvětlil vztahy mezi spokojeností a loajalitou zákazníků, vnímanou kvalitou služeb a rolí nákladů spojených se změnou poskytovatele, je použita modulace strukturních rovnic. Výsledky svědčí o pozitivním vztahu mezi kvalitou služeb a spokojeností zákazníků, stejně jako o pozitivním vztahu mezi spokojeností zákazníků a loajalitou zákazníků. Neexistují žádné jednoznačné důkazy o dopadu nákladů na změnu poskytovatele na vazbu mezi spokojeností a zákaznickou věrností.
Pojetí péče řádného hospodáře v českém právním řádu
Dvořák, Michal ; Josková, Lucie (vedoucí práce) ; Eichlerová, Kateřina (oponent)
1 Resumé Předkládaná práce se zabývá problematikou institutu péče řádného hospodáře v právním řádu České republiky. Je zde, za použití deskriptivní, analytické a komparativní metody, zpracován komplexní rozbor této povinnosti člena voleného orgánu právnické osoby, která slouží jakožto kogentní úprava pro zajištění určité úrovně loajality a péče aplikované při jednání za právnickou osobu. V předkládané práci je tento institut popsán a analyzován. Při jejím zpracování bylo vycházeno ze zdrojů jak českých, tak zahraničních, z druhých jmenovaných zejména z mnichovského komentáře k AktG a americké judikatury podle práva státu Delaware. Na začátku se zaměřuji na samotný charakter vztahu mezi členem voleného orgánu a právnickou osobou, který je určující pro řešení náhrady újmy způsobené porušením povinnosti jednat s péčí řádného hospodáře. Dále jsou v práci zevrubně rozebrány jak složka řádné péče, tak i nezbytné loajality, v rámci čehož je poukázáno na klady i zápory jejich právní úpravy. Práce se také zaměřuje na úskalí obráceného důkazního břemene při prokazování porušení povinnosti jednat s péčí řádného hospodáře, specifickou úpravu náhrady újmy způsobené tímto porušením, a v neposlední řadě je zmíněna také zajímavá úprava udělení pokynu do obchodního vedení nejvyšším orgánem obchodní korporace. Mimo optiku...
Multi-partnerské věrnostní programy ve finančním sektoru
Táborská, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Lukeš, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá multi-partnerskými věrnostními programy ve finančním sektoru. Cílem předkládané práce je srovnání dvou druhů věrnostních programů: bodového schématu s money-backovým (cash-back) se zaměřením na subjekty ve finančním sektoru. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá marketingem, podporou prodeje a samotnými věrnostními programy. V praktické části jsou nejdříve charakterizovány analyzované společnosti a jejich věrnostní programy. V poslední části této kapitoly jsou představeny výsledky analýzy komparace obou programů. V závěru jsou pak dále představeny hlavní aktuální trendy jak v zahraničí, tak i v České republice.
Budování věrnostního programu značky Jelení šperky
Buchtová, Kristýna ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem práce je vytvořit věrnostní program pro značku Jelení šperky. Jedná se o českého výrobce, který ručně vyrábí designovou bižuterii. Návrh bude vyplývat z dat získaných pomocí hloubkových kvalitativních rozhovorů a kvantitativního dotazníku mezi zákazníky Jeleních šperků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část definuje pojem podpora prodeje a zabývá se jejími nástroji, převážně pak problematikou věrnostních programů a loajalitou zákazníků. V praktické části je představena značka Jelení šperky a provedeno dotazníkové šetření, které zjistilo, kdo jsou zákaznice Jeleních šperků a jak vnímají existenci věrnostních klubů Praktická část rovněž obsahuje návrh samotného věrnostního programu pro značku Jelení šperky.
Využití team-buildingových aktivit ke zvýšení motivace, výkonu a loajality zaměstnanců ve vybraném podniku
Teplá, Karolína ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Šmíd, David (oponent)
Cílem této diplomové práce byla analýza vlivu team-buildingových aktivit na motivaci, výkon a loajalitu zaměstnanců ve společnosti Národní Pokladnice s.r.o. se sídlem v Praze. Odpovědi na tyto otázky byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Fakt, že zaměstnanci jsou vlivem team-buildingových aktivit více loajální vůči zaměstnavateli, mohu na základě dotazníkového šetření potvrdit, stejně tak skutečnost, že team-buildingová akce může mít dopad na výkon zaměstnanců druhotně a to díky příjemnému pracovnímu prostředí, kolektivu a mezilidským vztahům. Pracovní vztahy a motivace jsou rozporuplnými tématy jak v teorii, tak v praxi. Přesto se respondenti více přiklánějí k názoru, že jsou pro ně vztahy motivujícím faktorem. Dílčím cílem práce též bylo navrhnout případné vhodnější řešení jak jinak akci uspořádat, či zdali vůbec. Zaměstnanci ji hodnotní velmi pozitivně a těší se opět na další. Doporučují ponechat celkovou myšlenku akce, leč více diverzifikovat jednotlivé aktivity, a vytvořit tak větší škálu činností dle náročnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Lisovska, Khrystyna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze současného stavu a historického vývoje spokojenosti zákazníků jednoho z pražských hotelu. Její cílem je prozkoumat, do jaké míry jsou hosté hotelu spokojení s ubytovacími a doplňkovými službami, poskytovanými hotelem, detailně analyzovat zpětnou vazbu, poskytovanou hosty, odhálit problémové oblasti a navrhnout opatření pro jejich řešení. Součástí práce je také popis aktuálního přístupu společnosti k měření spokojenosti a návrh na změnu tohoto přístupu pro získání úplnějšího a praktičtějšího přehledu o této záležitosti.
The impact of loyalty programs on customer loyalty
Ištvancová, Dominika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mahdal, Miroslav (oponent)
Věrnostní programy jsou jedním z nástrojů, které slouží na vytváření zákaznické loajality. Cílem práce je proto zjistit, jestli věrnostní programy parfumérií a jejich spokojnost s nimi vplývají na loajalitu zákazníků. Teoretická rešerše sumarizuje dostupné poznatky o chování spotřebitelů, loajalitě a věrnostních programech. Analýza trhu parfumérií v ČR a obsahová analýza MML TGI poskytují dostatečné informace o zavedených věrnostních programech a o cílové skupině parfumérií. Praktická část ve formě dotazníkového šetření zkoumá jednotlivé výhody věrnostního programu a zákaznickou spokojnost. Na základě výsledků práce jsou v závěrečné části uvedené doporučení pro zefektivnění věrnostního programu.
Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016
Svárovský, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Dílčím úkolem je zhodnotit interní a externí prostředí závodu Gigathlon Czech Republic a na základě analýzy získaných dat stanovit návrhy a doporučení na jejich zlepšení, které budou předány organizátorům závodu. Metody: Za použití teorie Service-Profit Chain a jejích jednotlivých částí je analyzována sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Data o interním prostředí akce jsou získána pomocí metody polostrukturovaného rozhovoru s hlavními organizátory akce. K analýze externího prostředí je využito online dotazníkového šetření distribuovaného mezi účastníky závodu. Tyto metody jsou doplněny ještě zúčastněným pozorováním v průběhu konání samotné sportovní akce. Výsledky: Po aplikaci teorie Service-Profit Chain nelze v rámci příkladu závodu Gigathlon Czech Republic 2016 zcela potvrdit všechny předpokládané vztahy mezi jednotlivými částmi řetězce. Přesto, že interní prostředí a služby zcela neodpovídají představám zaměstnanců, jsou zaměstnanci ve svém zaměstnání vcelku spokojeni a odvádí svou práci dobře. Na organizaci závodu se chtějí nadále podílet, shodují se...
Srovnání povinnosti péče řádného hospodáře člena statutárního orgánu v České republice a odpovídající povinnosti člena statutárního orgánu v Irsku
Pečinka, Martin ; Josková, Lucie (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Shrnutí Tato práce se zabývá srovnáním české povinnosti péče řádného hospodáře člena statutárního orgánu kapitálové společnosti s irskou nefiduciární povinností péče, dovednosti a svědomitosti člena statutárního orgánu kapitálové společnosti (dále také jen jako "povinnost péče"). Cílem práce je zjištění možného vylepšení české úpravy povinnosti péče řádného hospodáře na základě srovnání s irskou povinností péče. Základem srovnání je irská povinnost péče, a proto je nejdříve představena irská právní úpravu, která doznala značných změn kodifikací povinností členů statutárních orgánů zákonem o obchodních společnostech 2014 ("Companies Act 2014"). I po kodifikaci leží podstata interpretace a aplikace povinnosti péče v soudních rozhodnutích. Vzhledem ke změně pramene práva a příslušnému znění zákonného standardu povinnosti péče je opuštěn standard rozhodnutí Re City Equitable [1925], který je nahrazen minimálním objektivním standardem na bázi britského rozhodnutí Re D'Jan of London [1994]. Obsah povinnosti péče, ač individuálně zjišťován v jednotlivých případech, tvoří především závěry britského rozhodnutí Re Barings [1999], které byly přijaty irskými soudy v restrikčních řízeních. Srovnání obou povinností předchází vymezení rozsahu české povinnosti péče řádného hospodáře. Ta dle judikatury a většiny odborné...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.