Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza prostředí vybrané organizace
BEDNÁŘ, Jiří
Hlavním cílem této práce je analyzovat vnitřní a vnější prostředí vybrané organizaci. Schopnost analyzovat, pochopit a popsat prostředí podniku patří k základním dovednostem každého manažera. Práce je rozdělena do dvou částí. Literární rešerše uvádí podrobný popis nejvíce využívaných analýz, jako jsou například PESTE nebo SWOT. Tyto analýzy včetně finanční tvoří potřebný základ k popsání prostředí podniku, avšak pouze v případě, že je využíváme jako celek - dohromady, nikoliv každou zvlášť. Empirická část této práce se opírá o aplikaci uvedených analýz ve vybrané společnosti. Jako zdroje informací bude využíváno rozhovoru s jedním, nebo více manažery. Tato práce je zaměřena na zlepšení současného stavu podniku a po jejím vyhodnocení poskytuje manažerům společnosti možnost zlepšit současný stav například v oblastech zásobování, prodeje či interní komunikace.
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Vnitřní prostředí a výplně otvorů
Buřič, Jan ; Rubinová, Olga (oponent) ; Počinková, Marcela (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh vytápění a přípravy teplé vody v budově základní školy v Trhových Svinech. V první části je řešena problematika vnitřního prostředí budov a výplně otvorů. Druhá část se zabývá samostatným návrhem vytápění a přípravy teplé vody v základní škole. Jako zdroj tepla byla navržena plynová kotelna, v druhé variantě teplovodní předávací stanice. Třetí část tvoří technické zprávy a výkresová dokumentace. Čtvrtá část se zabývá posouzení povrchové kondenzace na povrchu okenních výplní.
Konkurenční strategie firmy
Beránek, Lukáš ; Čech, Ing Petr (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby konkurenčních strategií pro společnost působící ve službách. Cílem práce je navrhnout konkurenční strategii vybrané společnosti s ohledem na současný stav jejího celkového vnitřního prostředí ve vztahu k prostředí vnějšímu. Na základě takto stanovených cílů a konkurenčních výhod rovněž navrhne časovou implementaci vytvořené strategie.
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
Analýza firmy vybranými metodami
Šálková, Petra ; Ing.Bc.Adam Ondruška (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzy vybraného podniku. Pro analýzu vnějšího prostředí je použita SLEPTE analýza, Porterův model 5ti sil a pro analýzu vnitřního prostředí pak 7S. Výsledky jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy a na závěr práce jsou uvedeny možná doporučení a návrhy na dílčí strategické cíle. Všechna doporučení odpovídají pravidlům SMART a jsou v souladu se strategií firmy.
Vytápění výrobní haly
Poláček, Filip ; Štětina, Josef (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti vytápění výrobních hal. Na jejich výhody a nevýhody. Dále se práce zabývá vhodným výběrem způsobu vytápění pro konkrétní výrobní halu a výpočtem ideového návrhu vytápění.
Postavení firmy ProCeram na trhu
Šťastná, Markéta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Porzerová, Klára (oponent)
Obsahem této práce je zhodnocení společnosti ProCeram. Práce se zaměřuje jak na vnitřní prostředí, tak na okolí společnosti. Charakterizuje základní faktory společnosti, analyzuje fungování, zdroje a schopnosti, silné a slabé stránky. Dále popisuje vnější vlivy, které na společnost působí. Posouzeno je také řízení lidských zdrojů společnosti. Výsledek práce je pak stanovení pozice ProCeramu na trhu a jeho konkurenceschopnosti.
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Syraeva, Alfiya ; Velinov, Emil (vedoucí práce) ; Ananiev, Vasko (oponent)
Předmětem bakalářské práce je PJSC Gazprom. Cílem této práce je zlepšit analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vedení společnosti. PJSC Gazprom vidí své poslání především v bezpečné, účinné a vyvážené dodávky zemního plynu a dalších energetických zdrojů a jejich produktů. Strategickým cílem PJSC Gazprom je vytvořit společnost jako lídr mezi globálními energetickými společnostmi o diverzifikaci trhu, zabezpečení dodávek, využití vědeckého a technického potenciálu, zvýšit efektivitu, Tato práce se skládá z úvodu, tří kapitol, uzavření a bibliografii. V první kapitole jsme studovali teoretické aspekty analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Druhá část je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí PJSC Gazprom. Ve třetí kapitole, vypracovat doporučení pro zlepšení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí řízení organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.