Název: Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
Překlad názvu: Identification opportunities for the selected company
Autoři: BROUČKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová situační analýza; marketingové prostředí; SWOT analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí; external environment; internal environment; marketing; marketing environment; marketing situational analysis; SWOT analysis
Citace: BROUČKOVÁ, Lucie. Identifikace příležitostí pro vybranou firmu. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37567

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-251569


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-14, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet