Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Mrázková, Hana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá tématem nových konceptů stravovacích zařízení, představuje některé zajímavé koncepty vzniklé v posledním desetiletí. Cílem práce je tyto koncepty zanalyzovat, zhodnotit zájem mezi potenciálními zákazníky o jiné nové koncepty a navrhnout unikátní koncept stravovacího zařízení. Teoretická část se věnuje definování marketingu a objasnění toho, co marketing obsahuje, v analytické části jsou zkoumány nové koncepty stravovacích zařízení obecně a poté pro vybraný segment rodiče s dětmi. Pro účely diplomové práce byl vytvořen dotazník, díky němuž se zkoumala poptávka po nových konceptech a spokojenost či nespokojenost zákazníků se stávajícími stravovacími zařízeními. Výsledky jsou zpracovány v samostatné kapitole. Závěr práce tvoří návrh nového konceptu, jeho popis, analýza konkurence, marketingový mix.
3BL management v hotelu
MALECHOVÁ, Vendula
Práce se věnuje společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility ? CSR) a jejímu uplatňování v podmínkách hotelu. Součástí práce jsou polostandardizované rozhovory s představiteli hotelů zastupující tzv. dobrou praxi v oblasti CSR a s dalšími vybranými subjekty. Komparace získaných informací odráží aktuální stav implementace CSR do managementů hotelů v České republice. Výstupem práce je vytvořená Matice CSR, která v souladu s principy 3 BL managementu vizualizuje aktuální stav společenské odpovědnosti organizace a dopad jejích aktivit na dílčí oblasti CSR.
Možnosti zlepšování systému kvality v hotelu
Straňáková, Eva ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá možnostmi zlepšování systému kvality v hotelu. Cílem práce je zhodnotit nynější řízení kvality ve vybraném hotelu z hlediska připravovaného národního Systému kvality služeb Q v cestovním ruchu ČR, který vychází z požadavků kvalitativních systémů jako je Model Excelence EFQM a normy ISO 9001:2009.
Úroveň vybraných stravovacích služeb ve zvolených odbytových zařízeních
DUDÁKOVÁ, Jana
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit prostřednictvím srovnávací analýzy úroveň nabídky stravovacích služeb ve zvolených odbytových jednotkách. Na základě primárních a sekundárních informací stanovit food cost vybraných stravovacích služeb a jeho komparaci s ostatními stravovacími zařízeními. Vedlejším cílem práce je získání celkového přehledu o nabídce vybraných stravovacích zařízení, nákladech na suroviny, způsobu kalkulace, respektive výpočtu food cost a navržení vhodné skladby vybraných stravovacích služeb z pohledu atraktivity a optimálního food cost. Získané poznatky umožní převést vytvořenou nabídku do praxe a aplikovat jako možnou konkurenční výhodu stravovacího zařízení.
Business plan
Džatková, Zuzana ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je připravit reálný a konkrétní podnikatelský plán pohostinského zařízení. Teoretická část je zaměřená na problematiku podnikání, legislativní aspekty podnikání v pohostinství a cíle a strukturu podnikatelského plánu. V praktické části je popsané založení společnosti, , provoz, marketingová strategie, analýza makrookolí a mikrookolí, podniku a analýza finančních výkazů. Dále se v práci nachází SWOT analýza a finanční ukazatele.
Analýza služeb cestovního ruchu v regionu Jihlavsko
TŘÍSKOVÁ, Hana
Na počátku práce byly stanoveny určité cíle, které byly také splněny. V práci byla provedena Situační analýza zabývající se základními aspekty potřebnými pro analyzování služeb cestovního ruchu v daném regionu. Zhodnoceno bylo geografické, demografické a historické vymezení. Opomenut nebyl ani cestovní ruch. Poté následovala analýza a zhodnocení služeb cestovního ruchu a to především služeb základních, mezi něž patří ubytovací, stravovací a informační služby. Na základě teoretického podkladu byl proveden v šetřené oblasti marketingový výzkum. Jeho výsledkem byl poté návrh marketingového opatření. Díky těmto výsledkům bylo možno zhodnotit také stanovené pracovní hypotézy, které zněly: 1. Jihlavsko není jako turistický region dostatečně propagován. 2. V regionu Jihlavsko je nedostatečně vyvinutá agroturistika, ačkoli k tomu má region výrazný potenciál.
Marketingová analýza zvedení věrnostního programu pro hosty v Grand Hotelu Zvon
KUČERA, Lukáš
Tato diplomová práce je zaměřena na obor hotelnictví, který patří do sektoru služeb. Tento obor se neustále vyvíjí, neustále se zvyšuje konkurence, a proto je pro stávající podniky nutné, aby se určitým způsobem odlišily od konkurence. Zákazníci požadují stále vyšší kvalitu poskytovaných služeb, individuální přístup ke každému z nich a samozřejmě chtějí za své vynaložené finanční prostředky získat co nejvyšší hodnotu. Dílčí cíle této diplomové práce spočívaly v provedení analýzy preferencí hostů sledovaného podniku z hlediska návrhu a implementace věrnostního programu, dále analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Ke splnění těchto dílčích cílů byly použity metody z oblasti marketingu a managementu (SWOT analýza, dotazníkové šetření aj.). Hlavní cíl této práce spočíval v návrhu optimální struktury věrnostního programu pro hosty, který bude plně respektovat jejich přání a potřeby a zároveň bude finančně přijatelný pro hotel. Provedeným dotazníkovým šetřením byly zjištěny preference hostů, na základě kterých byla vytvořena struktura věrnostního programu, dále byl zpracován princip účasti hostů v programu a na závěr byla zpracována detailní kalkulace jednotlivých položek ve věrnostním programu zahrnutých.
Vývoj nabídky a poptávky v luxusním segmentu pražského hotelového trhu po roce 2000
Šimek, Filip ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Maček, Martin (oponent)
Vymezení teoritického rámce práce z hotelnictví, marketingu hotelnictví a ekonomie. Charakteristika luxusního segmentu. Vývoj 5* zařízení za socialismu a v porevolučním období. Analýza současného trhu luxusního segmentu v Praze ze strany nabídky a poptávky s predikcí vývoje do roku 2012.
Segmentace trhu veřejného stravování
Zatyko, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pejzl, David (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat trh veřejného stravování, resp. pohostinských zařízení, a především pak jeho spotřebitele, mezi nimiž jsem objevoval některé typické skupiny (tržní segmenty), odhaloval jejich význačné charakteristiky a na jejich základě stanovil příslušná marketingová doporučení. To vše se zaměřením především na regiony Prahy a Středočeského kraje.
Loyalty programs in the hospitality industry
Halásová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Doubek, Karel (oponent)
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných programov pre zákazníkov. V druhej časti je pozornosť venovaná konkrétnemu vernostnému programu Hotelu Adria Praha zavádzanému v roku 2008, na ktorom autorka práce spolupracovala. Je tu popísaný celý postup počínajúci myšlienkou takýto program zaviesť, cez jeho tvorbu, distribúciu a súčasné čiastočné vyhodnotenie jeho úspešnosti. Záver práci patrí myšlienkam o zmysle takého programu v súčasnom stave hotelierstva a cestovného ruchu v Prahe a celej ČR. Takisto je načrtnutý mnou očakávaný budúci vývoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.