Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 216 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba fundraisingové strategie pro neziskovou organizaci
MARCHAL, Dominik
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav v oblasti tvorby fundraisingové strategie ve vybrané neziskové organizaci a stanovit návrhy na zlepšení současného stavu. Teoretická část definuje základní pojmy a analytické přístupy, vymezuje neziskový sektor a zkoumá aspekty fundraisingu. Praktická část charakterizuje vybrané organizace a postupuje dle metodiky. Zhodnocení současného stavu tudíž vyplývá nejen z uplatnění odborné literatury, ale také uskutečněných rozhovorů se spoluzakladatelkou TEMPERI, o.p.s. a zkušenými fundraisery tří pozorovaných organizací. Dále je prozkoumána struktura zdrojů jednotlivých organizací a následně je využita PESTLE analýza i Porterův model pěti sil. Výstupy analýz jsou poté aplikovány v rámci SWOT analýzy. Veškeré výsledky slouží pro efektivní návrh na zlepšení současného stavu v souvislosti s tvorbou fundraisingové strategie zvolené neziskové organizace.
Drivers of Private Equity Activity across Europe: An East-West Comparison
Kočenda, Evžen ; Shivendra, R.
We investigate the key macroeconomic and institutional determinants of fundraising and investment activities and compare them across Europe, covering 13 Central and Eastern European (CEE) and 16 Western European (WE) countries. Five macroeconomic variables and nineteen institutional variables are selected. These variables are studied using panel data analysis with fixed effects and random effects models over an eleven-year observation period (2010–2020). Bayesian Model Averaging (BMA) is applied to select the key variables. Our results suggest that macroeconomic variables have no significant impact on fundraising and investment activity in either region. Investment activity is a significant driver of fundraising across Europe. Similarly, fundraising and divestment activity are significant drivers of investments across Europe. Institutional variables, however, affect fundraising and investment activity differently. While investment freedom has a significant effect on funds raised in the WE and CEE countries, government integrity and trade freedom are both significant determinants of investments in both European regions. In addition, the results demonstrate that, in contrast to the WE region, fundraising in the CEE region is not country specific.
Marketingové strategie neziskových organizací na sociálních sítích a reakce jejich uživatelů
Bílková, Kateřina ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Háša, Marek (oponent)
Práce se věnuje marketingovým strategiím neziskových organizací na sociálních sítích v souvislosti s válkou na Ukrajině a zkoumá, jak uživatelské publikum na tyto strategie reaguje a jaké k nim zastává postoje. Teoretická část se proto zabývá pojmem nezisková organizace, kterou definuje stejně jako jednotlivé typy těchto organizací, dále pak marketingem, konkrétně sociálním marketingem a marketingem neziskových organizací jakožto stěžejními body práce, a poté marketingovými strategiemi neziskových organizací. Práce rozebírá také image a reputaci neziskových organizací a to, co ji tvoří. Samostatnou podkapitolou jsou rovněž faktory, které neziskové organizace od využívání sociálních sítí mohou odrazovat, a faktory úspěšnosti. Následuje kontextuální část, která se ve zkratce zabývá vypuknutím ozbrojeného konfliktu na Ukrajině a vybranými nejznámějšími neziskovými organizacemi, které působí v České republice. Následuje část metodologická, která popisuje zvolené metody kvalitativní a kvantitativní analýzy. Analytická část práce se věnuje nejprve kvalitativnímu dotazníkovému šetření, aby zmapovala základní trendy a charakteristiky lidí, kteří přispěli neziskovým organizacím jak v návaznosti na kampaně na sociálních sítích, tak těch, kteří měli motivaci jinou. Na tuto část poté navazují kvalitativní...
Jak si říkat o finanční dary: experimentální přístup k fundraisingu na sociálních sítích
Hamrová, Alžběta ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Cílem této práce bylo porovnat účinnost různých psychologických efektů využívaných ve fundraisingu a určit, které z nich jsou nejvíce efektivní při podněcování lidí k dárcovskému chování v digitálním prostředí. Výzkum spočíval v terénním experimentu, který pomocí reklam na sociálních sítích organizace UNICEF Česká republika testoval následující prvky charitativních výzev: rámování ziskem a ztrátou, typ sdělení (statistická či anekdotická informace) a využívání inkluzivních či exkluzivních jazykových formulací. Na základě analýzy dat nebyly zjištěny za použití výše uvedených metod žádné statisticky významné rozdíly ve formování záměru darovat. Výsledky tak z velké části nepotvrdily závěry předchozích laboratorních experimentů, což je následně relativně rozsáhlým způsobem zasazeno do širšího kontextu replikovatelnosti sociálněvědních studií. V práci je vyzdvižena důležitost zachování určitého odstupu při zavádění strategií založených na poznatcích z laboratorních výzkumů do praxe. Důvodem k obezřetnosti jsou jednak zkreslení spojená s publikací studií, jednak různé podmínky, ve kterých výzkumy probíhají a které mohou ovlivňovat účinnost jednotlivých fundraisingových taktik. Hlavní přínos této práce spočívá ve vysoké ekologické validitě terénního experimentu a následné demonstraci výzev spojených s...
Zhodnocení hospodaření a fundraisingu vybrané neziskové organizace
Dobešová, Markéta ; Musilová, Helena (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení hospodaření a fundraisingových aktivit vybrané neziskové organizace, Oblastní charity Vyškov. Teoretická část práce popisuje problematiku neziskového sektoru, fundraisingu a církví, náboženských společností a církevních právnických osob. Analytická část zahrnuje analýzu nákladů a výnosů, výsledku hospodaření a fundraisingu. V závěru práce jsou představeny návrhy k získání nových finančních prostředků.
Zhodnocení hospodaření a fundraisingu vybrané neziskové organizace
Spurná, Kristýna ; Kalivodová, Eva (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením hospodaření a fundraisingu vybrané neziskové organizace Junák – český skaut, středisko Vyškov, z. s. Práce se dělí na 3 části. První část se zaměřuje na teoretická východiska neziskových organizací, následuje analytická část, která obsahuje i zhodnocení hospodaření a fundraisingu. Poslední část obsahuje vlastní návrhy na zlepšení hospodaření a fundraisingu.
Zhodnocení hospodaření a fundraisingu vybrané neziskové organizace
Svatošková, Juliána ; Musilová, Helena (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením vývoje hospodaření a fundraisingových aktivit vybrané nestátní neziskové organizace, obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni. Úvod vykazuje shrnutí cílů této bakalářské práce a metody, které byly použity k jejich dosažení. Část, která následuje poté je zaměřena na teoretické prameny literatury, které jsou nedílnou součástí podkladů pro zpracování analytické části. Data, která jsou získána z analytické části slouží pro zhodnocení toho, jakým způsobem se vyvíjelo hospodaření a fundraisingové aktivity obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni, a na základě kterých je vytvořeno vlastní zpracování návrhů pro možnosti řešení nových způsobů získávání finančních prostředků, které jsou nezbytné pro zajištění chodu hlavní činnosti organizace.
Zhodnocení hospodaření a fundraisingu vybrané neziskové organizace
Štraubová, Veronika ; Šebestová, Monika (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení hospodaření a fundraisingových aktivit vybrané nestátní neziskové organizace s názvem Dobrovolnické centrum Kladno, z.s. V teoretické části bakalářské práce je uveden popis problematiky neziskového sektoru a fundraisingu za pomocí vybrané literatury. V analytické části je provedena analýza nákladů a výnosů spolu s modifikovanou finanční analýzou. Na základě těchto analýz je zhodnocen vývoj hospodaření a fundraisingu. Poslední část práce je věnována vlastním návrhům na zlepšení nedostatků.
Komparace financování neziskových organizací
NEČASOVÁ, Michala
Bakalářská práce se zabývá tzv. nestátními neziskovými organizacemi a jejich možnostmi financování. Teoretická část se zabývá postavením neziskových organizací v národním hospodářství a vysvětlením základního pojmosloví. Dále se již práce orientuje pouze na nestátní neziskové organizace, na jejich znaky, funkce, formy nebo druhy. Další část představuje základní zdroje financování a významný pojem fundraising. Praktická část je zaměřena na financování vybraných organizací a následnou komparaci zjištěných výsledků. Pro účely bakalářské práce byly použity metody analýzy, porovnávání a syntézy. Jako zdroj dat sloužily informace z polostrukturovaného rozhovoru se zástupci organizací, dále jejich výroční zprávy a webové stránky. Po vyhodnocení financování a marketingu jednotlivých organizací následovala komparace z oblasti financování, aktiv a pasiv, nákladů a výnosů, výsledku hospodaření, poskytovaných služeb, spokojenosti zaměstnanců a marketingu. Poté bylo možné dojít např. k závěru, že hlavním zdrojem financování pro obě vybrané organizace jsou příspěvky od veřejné správy, na kterých jsou závislé. Na závěr bylo organizacím doporučeno několik změn, které by vedly ke zlepšení financování a celkového fungování organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 216 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.