Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace strategie ve společnosti Komerční pojišťovna, a.s.
Horká, Barbora ; Homoláč, Radek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Text seznamuje čtenáře s implementací strategie ve firmě. První kapitola (teoretická část) se věnuje obecným poznatkům z oblasti implementace strategie a metodám používaným k její aplikaci v praxi. Tato část by měla sloužit jako teoretický podklad pro část praktickou. Druhá část (analýza) se zaměřuje na činnost společnosti Komerční pojišťovna, a.s.. Popisuje historii společnosti, její činnost, organizační strukturu. Především však charakterizuje způsoby vrcholového vedení, kterými se snaží implementovat strategii do všech úrovní řízení. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, které vystihuje úspěšnost této implementace z pohledu zaměstnanců. Třetí část pak uvádí návrhy a doporučení k zefektivnění těchto procesů.
Setting and Restructuring Company´s Strategy
Ševčík, Michal ; Schumacher, Karl Heinz (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis introduces a specific fitness industry company, analyzes its micro and macro-environment and the dynamics of the industry. It is focused on the potential application of a foreign partner’s strategy on the domestic market including the customer relationship management strategy. Conducted market research provides data for the basis of the strategy in question
Návrh a využití automatického obchodního systému pro zhodnocení kapitálu podniku
Kněžínek, Michal ; Suchomel, Michal (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o možnostech investování na kapitálovém trhu se zaměřením na trh s cizími měnami. Analýza podniku, jejímž výstupem je SWOT analýza je zaměřena na ekonomické zdůvodnění investice. Podstatou je návrh automatických obchodních systémů, které budou automaticky obchodovat na základě informací z trhu a zhodnocovat tak investovaný kapitál. Tyto automatické systémy jsou navrženy v analytickém prostředí platformy MetaTrader a jejich parametry optimalizovány pomocí genetických algoritmů.
Obchodní strategie leteckých dopravců v ČR
Menšík, Patrik ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popsáním a zhodnocením obchodních strategií leteckých dopravců působících v ČR. Z důvodu jejich velkého počtu jsou vybranými dopravci České aerolinie a Travel service a tito jsou podrobně popsáni co do jejich historie, jejich vývoje v nedávných letech a SWOT analýzou zpracovanou autorem s použitím poznatků získaných předchozí analýzou. Každý z těchto dopravců je porovnán s vybraným konkurentem a nakonec je stanoveno vyhodnocení strategie a návrh doporučení.
Návrh podnikatelského plánu založení penzionu v Rakousku
Robotková, Natálie ; Švestková, Lucie (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu založení penzionu v Rakousku. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na něž navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. Na základě těchto získaných informací je v návrhové části vytvořen konkrétní podnikatelský plán, jenž definuje podmínky a šanci pro jeho úspěšnou realizaci.
ICT ve strategickém řízení podniků
Šimková, Markéta ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem business strategie pro nově vznikající podnik. Dále identifikovat oblasti pro efektivní využití ICT v daném odvětví. Diplomová práce shrnuje teoretická východiska, analýzu podnikatelského prostředí a návrh business strategie s podporou ICT
Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Trajerová, Lucie ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených.
Návrh implementace business strategie podniku v kontextu využití IS/IT
Svoboda, Ondřej ; Polák, Vojtěch (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem implementace IT/IS nástrojů pro podporu realizace business strategie firmy, která prodává a servisuje manipulační techniku. Práce zkoumá klíčové interní a externí faktory související s implementací business strategie firmy, hodnotí je a navrhuje konkrétní realizaci nástrojů IT/IS pro podpoření dosažení strategických cílů.
Termínové obchodování komodit z pozice retailového tradera
Burša, Petr ; Hrabec, Vojtěch (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Termínové obchodování komodit z pozice retailového tradera“ je vytvoření investičního doporučení na základě analýzy možností, trhů a faktorů působících na jejich cenu. V první části jsou vymezeny základní pojmy a informace pro orientaci na trhu komoditních futures. V další části jsou analýzy hlavních komoditních burz, skupin komodit a podrobnější analýza zájmových komodit – zlata a stříbra. Poslední třetí část práce je věnována tvorbě strategie pro obchodování komoditních futures na zlato a stříbro, která je základním prvkem pro závěrečné investiční doporučení.
The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The master’s thesis focuses on application of fundamental principle of Fuzzy Logic to predict the selection of customers for direct marketing campaigns by incorporating fuzzy approach. A fuzzy model is proposed for selection of customers who should be targeted for sale of subscription schemes. Selection criteria are formulated on the basis of customer’s balance, customer’s age and annual income. Fuzzy logic approach is used for decision making for targeting specific customers for subscription of a product.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.