Název: Aplikace fuzzy logiky na podporu řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu: The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Autoři: Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: business strategy; Customer relationship management; customer service.; fuzzy logic; marketing; sales; byznys strategie; fuzzy logika; marketing; prodej; služby zákazníkům; Řízení vztahů se zákazníky

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-546352


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet