Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Pokorný, Tomáš ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce se zabývá návrhem strategie rozvoje podnikatelského subjektu. Ke zpracování strategie bylo využito teoretických poznatků z odborné literatury, skript, přednášek a spolehlivých internetových zdrojů zabývajících se strategickým řízením a marketingem. První část se věnuje teorii podnikání, poslání podniku, strategickému řízení a strategickému marketingu včetně analýz prostředí. Zabývá se také marketingovými cíly a popisuje formy internetového marketingu. V praktické části je charakterizován podnikatelský subjekt a následuje vlastní rozbor, který obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a finanční analýzu. Na závěr jsou shrnuty výsledky a navrhnuta strategie rozvoje pomocí internetového marketingu.
Návrh marketingové strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Pátková, Veronika ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje strategický marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategií rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Holá, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Fajčíková, Adéla (oponent)
Cílem práce je zhodnotit využití marketingových nástrojů v konkrétní organizaci a případně doporučit změny ve stávajících marketingových aktivitách. Objektem zkoumání je Centrum pobytových a terénních sociálních služeb Zbůch. Teoretická část vznikla na základě prostudování odborné literatury a je zde podrobně popsána problematika marketingového řízení a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce se dále zabývá odlišnostmi marketingu v neziskových organizacích a komerčních podnicích. Jsou popsány specifika marketingu vztahující se k této oblasti a samotný význam marketingového řízení pro podniky, jejichž cílem není dosahování zisku. Druhá část práce je věnována vlastnímu řešení. Popisuje konkrétní subjekt, reálné využití marketingového mixu a jeho zhodnocení. Zvoleným subjektem je nezisková organizace poskytující sociální služby. Marketingový mix se v tomto oboru liší a je rozšířen o další nástroje, vztahující se k této oblasti. Základní 4P (Produkt, Cena, Místo, Propagace) jsou doplněny o nástroje Lidé, Fyzické prostředí a Partnerství. Podrobnosti o využití jednotlivých nástrojů jsou získány ze studie interních dokumentů a veřejně dostupných informací. V závěru práce jsou uvedeny výsledky vyplývající ze zjištění využití marketingového mixu ve zvoleném subjektu a z výsledků dotazníkového šetření spokojenosti uživatelů. Na jejich základě je vyvrácen předpoklad, že pokud budou analyzovány jednotlivé oblasti marketingového mixu, budou nalezeny nástroje, kterým není věnována dostatečná pozornost, a které se dají vzhledem k cílům podniku zdokonalit.
Hodnocení činnosti marketingového manažera ve vybraném podniku
KOŘÍNEK, Pavel
Cílem diplomové práce je definování činností marketingového manažera, jejich zhodnocení a následné stanovení návrhu ke zlepšení v podniku Spojené kartáčovny. Tato společnost se zabývá především výrobou úklidových prostředků pro domácnost, produktů dentální hygieny a natěračských a malířských potřeb.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Roman, Aleš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Byl vytvořen 4P a 4C marketingový mix zdravotnictví. Praktická část začíná představením oční ordinace. Dále dochází k analýze prostředí ordinace za pomoci následujících metod: McKinsey 7S, Porterův model konkurenčních sil a SLEPT analýza. Závěry z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Posléze jsou rozebrány jednotlivé otázky dotazníkového šetření zaměřeného na měření spokojenosti pacientů a jejího zlepšení. Z dotazníku jsou vyvozeny návrhy a možnosti jak zvýšit klientům komfort při vyšetření. Toto je shrnuto v části návrhy řešení a diskuze.
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Návrh marketingové srategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována SWOT analýza, Porterova analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navržena možná řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.