Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Volný čas mladistvých z pohledu rodičů
Šmejkalová, Hana ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním volného času dětí z pohledu rodiny. Práce je z hlediska vývojové psychologie zaměřena na děti ve věku, kdy končí povinnou školní docházku, tedy na děti v devátých třídách základní školy a jejich vrstevníky na odpovídajících stupních víceletých gymnázií. První část teoretické části je věnována rodině a jejímu významu při ovlivňování náplně volného času jejích členů. Druhá část je věnována volnému času, je zde definice volného času a volný čas je rozebírán z různých společenských pohledů. V empirické části je zpracován dotazníkový průzkum mezi rodiči. Práce se snaží odpovědět na otázku, jakou roli hraje rodina ve volném čase mladých lidí.
Volnočasové aktivity církví jako misijní metody
Máchová, Ema ; Vogel, Jiří (vedoucí práce) ; Kolář, Pavel (oponent)
Volnočasové aktivity církví jako misijní metody Ema Máchová Práce se snaží najít přesah volnočasových aktivit církví do misijního působení a její formy. Východiska jsou založena na přístupu misie římskokatolické církve, dějinách vzdělávání a v moderních přístupech pedagogiky volného času. Autorka hledá, zda-li cestou aktivit ve volném čase může dojít k získání dětí a mládeže pro křesťanský způsob života. Dosah misijní snahy salesiánů a Církve adventistů sedmého dne je zhodnocen rozhovorem autorky se zástupci jednotlivých subjektů a jeho následnou reflexí. Na těchto základech práce dochází k poznání, že toto ve smyslu misie, která vede k pokřtění, není ve volnočasových aktivitách církví relevantní. Přesto ale může mít takové církevní konání ve volném čase misijní přesah a to prostřednictvím vedoucí osoby . Misionář-pedagog si však musí být vědom zodpovědnosti své funkce a to nejen v okamžiku vykonávání své profese, ale v celém svém životě. Můžeme tedy mluvit o misii vycházející ze svědectví vlastního života.
Larp a jeho využití v pedagogice
Hauser, Jiří ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
v českém jazyce Práce se zabývá využitím LARPu v pedagogice a jeho společnými rysy s některými obory pedagogiky. Pokouší se také odpovědět, v čem může být pro účastníky přínosný. V rámci práce je zpracována modelová hra a analyzovány názory účastníků na přínos LARPu.
Historický vývoj volnočasových aktivit ve Varnsdorfu (1945-1989)
Louková, Barbora ; Váňová, Růžena (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na historický vývoj volnočasových aktivit v severočeském městě Varnsdorf, podrobněji se zabývá obdobím od roku 1945 do roku 1989. Součástí textu je kapitola, která obecně popisuje problematiku volného času a kapitola věnující se stručnému vývoji volnočasových aktivit do roku 1945 ve Varnsdorfu. Zmiňuje Josefa Mašína jako významnou osobnost ovlivňující volnočasové aktivity ve městě. Klíčová slova: pedagogika volného času, historický vývoj, volnočasové aktivity, Varnsdorf, Josef Mašín

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.