Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Definice levice a pravice v MF Dnes a Právu šest týdnů před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010
Poljakov, Nikita ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na analýzu titulních stran MF Dnes a Práva šest týdnů před volbami do PSPČR 2010 z hlediska definice levice a pravice. Nejprve se práce věnuje definici pravice a levice z politologického hlediska, kde se snaží o hodnotnou definici politického spektra, i s přihlédnutím k historickému vývoji levice a pravice. Následně se práce pomocí hermeneutické kvalitativní analýzy snaží jak na stránkách MF Dnes, tak i na stránkách Práva definovat levici a pravici. Práce si všímá způsobu, jakým každý deník informuje a definuje levici a pravici a jaká témata a politické strany s nimi spojuje. Následné porovnání levicovosti a pravicovosti u obou deníků má zdůraznit, nakolik se oba deníky definičně a ideologicky liší. Bakalářská práce oba deníky tedy posuzuje stejně, nehledě na jejich názorovou inklinaci.
Srovnávací analýza příloh celostátních deníků Salon, Kavárna, Orientace
Farná, Kateřina ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Diplomová práce nazvaná Srovnávací analýza příloh celostátních deníků Salon, Kavárna a Orientace se zabývá analýzou suplementů deníků Právo (Salon), Mladá fronta DNES (Kavárna) a Lidové noviny (Orientace). Základní metodou je kvantitativní obsahová analýza příloh z vybraných měsíců v letech 2006-2008 doplněných o chronologickou analýzu vybraných příloh v letech 1998, 1999, 2000 a 2005. Práce sleduje hlavní charakteristiky a specifika těchto suplementů stejně jako jejich rozdíly. Zkoumá jejich obsahovou a grafickou koncepci, zařazení v mateřských denících, strukturu novinářských útvarů, témat a podtémat, jimž se přílohy věnovaly. Rovněž přibližuje historický vývoj suplementů, jejich autorskou základnu či internetové verze. Autorka práce se též zaměřila na scénu literárních a kulturních časopisů (Literární noviny, Host, Divoké víno, Revolver Revue, Tvar nebo A2), stručně uvedla profily domovských deníků a provedla sociologickou sondu mezi vysokoškolskými studenty týkající se jejich znalosti Salonu, Kavárny a Orientace.
Vliv změny vlastnictví médií na obsah vybraných deníků: případ akvizice mediální skupiny MAFRA
Štveráková, Iveta ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent)
Od poloviny roku 2013, kdy druhý nejbohatší český podnikatel a od roku 2014 i ministr financí Andrej Babiš, koupil mediální skupinu MAFRA vydávající mimo jiné dva seriózní české deníky Mladou frontu DNES a Lidové noviny, začaly se ve veřejném diskurzu častěji objevovat pochyby ohledně nezávislosti českých médií a jejich budoucího postavení. Tato práce si klade za cíl zjistit, jaký vliv měla změna vlastníka vydavatelství MAFRA na obsah zmíněných dvou deníků. Projevy tohoto vlivu jsou analyzovány nejprve obecně v zahraničně politických tématech a dále v zastoupení jména Andreje Babiše a jednotlivých společností patřících do koncernu Agrofert v článcích MF DNES a Lidových novin. Sběr dat je rozdělen do dvou časových období -- před a po akvizici MAFRY Andrejem Babišem. Jako výzkumná metoda byla použita kvantitativní obsahová analýza.
Návrh marketingového plánu pro elektronickou verzi novin s placeným obsahem
Pazderská, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout roční marketingový plán pro placenou elektronickou verzi deníku MF DNES. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. První část se věnuje marketingovému plánu z teoretického hlediska, kde jsou shrnuty a podrobně definovány všechny jeho náležitosti. V praktické části je už plán představen na příkladu elektronické verze MF DNES s placeným obsahem. Na základě důkladné analýzy trhu, potenciálních zákazníků a realizovaného marketingového výzkumu jsou následně stanoveny marketingové cíle společnosti. Z nich vychází navržená marketingová strategie, která je konkrétněji rozepsána do akčního plánu. Nakonec je navržen rozpočet odpovídající těmto akcím.
Marketing MF DNES a iDnes.
Vaňo, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání současného postavení deníku Mladá fronta DNES a internetového portálu iDNES.cz na českém mediálním trhu. Novinový, stejně jako internetový trh neustále prochází určitými změnami zapříčiněnými především technologickým pokrokem a vývojem společnosti. Oba produkty spadají pod mediální skupinu Mafra, která musí reagovat na neustálý rozvoj internetu, jako dynamicky rostoucího médiatypu, na úkor tiskovin. Předpokladem úspěchu je úzká spolupráce mezi oběma zpravodajskými kanály a časté využívání možností propagace v rámci ostatních médií spadající pod mediální skupinu Mafra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.