Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jaroslavice – sídlo v krajině
Galková, Ivana ; Eichler, Zdeněk (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Cieľom práce je vytvorenie životaschopného, prosperujúceho regiónu Jaroslavice z hľadiska potravinovej produkcie. Práca sa zaoberá skrátením produkčných väziem, podporou malovýroby a regionálneho trhu. Návrh podrobne rozpracováva stavbu Regionálneho potravinového centra, ktoré je zamerané na spracovanie ovocia z regiónu. Táto oblasť je mimoriadne úrodná s veľkým podielom poľnohospodárky obrobitelnej pôdya vhodnými podmienkami pre ovocinárstvo. Hlavnými druhmi pestovaného ovocia sú jablká, marhule, broskyne. Centrum má tri hlavné funkčné náplne – spracovanie, skladovanie a predaj regionálnych potravín.
Framework for Data Synchronization in the Context of Apple User Applications
Klembara, Filip ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a library for data synchronization between multiple client's devices in the context of the ecosystem of a single application targeting the iOS, iPadOS or MacOS operating system. The work focuses on the simple integration of the library into existing applications using the Realm database system and on the simple way to connect the user interface with the synchronization process. I solved the chosen problem by designing a synchronization protocol primarily based on log synchronization to distribute changes between the client and the server, implementing a library to monitor changes in the client's database and distribute them to the server, and implementing a server library to integrate received changes and distribute them with help of notifications. The solution provides an easy way to implement data synchronization between multiple devices using custom database server and with the ability to define how to handle new changes of objects presented in the user interface during the synchronization. Created library can be quickly and easily integrated and thus effectively speed up the application development process.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 
Android vs iOS: A Comparative Study
Pršeš, Faruk ; Kotásek, Miroslav (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis compares two most popular operating systems in a modern smartphone age. iOS and Android are well known for their rivalry. Therefore, the aim of this thesis is to provide a detailed analysis of these two operating systems and to discuss their advantages and disadvantages. The first part of this work frames the concept of mobile/smartphone operating systems and traces the historical development of the smartphone operating systems. Afterwards, it moves on to the history of Apple and Google systems and compares their origin, features, user-interface, hardware requirements, application development and, in general, their way to become the most stable and popular smartphone systems in the world. The second part of this work is focused on analysing survey results. The goal of the survey was to compare preferences of Android and iOS users.
Počítačové systémy Apple ve školství
Maštalíř, Roman ; Hanousek, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem počítačové učebny pro základní, popřípadě střední školu. Teoretická část se zaobírá produkty společnosti Apple a možnostmi jejich využití v rámci návrhu. Obsahem praktické části je návrh počítačové učebny na základě požadavků ZŠ Herčíkova. Součástí práce je výzkum, jehož výsledkem jsou souhrnná hodnocení návrhu. Výzkum byl proveden mezi žáky 9. třídy ZŠ Herčíkova.
Technická analýza
Procházka, Jiří ; Štěpánková, Vladěna (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
V této diplomové práci analyzuji společnost Apple a její konkurenty, které vyberu podle daných specifik. Na základě teoretických poznatků provedu technickou analýzu na jejich akciích. Stanovím doporučení pro investory a porovnám je s reálnými výsledky. V Miscrosoft Visual Basicu vytvořím program s technickými indikátory, které budu používat.
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS
Bobák, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes implementaci uživatelského rozhraní a aplikační logiky až po závěrečné testování na skupině uživatelů. Předně se zabývám návrhem rozhraní a jeho testováním. Při návrhu a vývoji jsem postupoval podle metodiky prototypování, se kterou čtenáře také seznamuji. Výsledná aplikace mimo jiné poskytuje uživateli efektivní přístup k hodnocení a komentářům jednotlivých pokrmů, dále je umožňuje vytvářet, hodnotit, komentovat či přidávat další užitečné informace. Uživatelské rozhraní respektuje prostředí a situaci tak, aby byl uživatel co nejméně zatížen a zdržován aktivním používáním aplikace. Čtenáři tato práce přináší aktuální pohled na vývoj mobilních aplikací, jejichž trh v posledních letech prudce roste.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Tool for Effective Communication between a Drone Pilot and a Mission Commander
Rakús, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Nowadays, the primary communication channel for firefighters and mountain rescue units is voice transferred over the radio. However, radio communication might not be sufficient enough with the increasing use of drones in rescue operations, especially for communication between drone pilots and mission commanders or operators. When relying solely on radio communication, the ground team and the commander have to depend on verbal communication alone, which can lead to restricted communication and the possibility of missed or misinterpreted instructions. To address this, I developed two applications - one for the drone pilot and one for the unit commander. The pilot app includes the interface necessary for flying the drone, while the commander app connects to the pilot app and provides access to the drone video feed and other important information. The commander can send visual feedback to the pilot by drawing into the video feed, placing annotation icons, or sending flight commands for more precise cooperation between the drone and the ground team. As the solution is a stand-alone system, it is not susceptible to radio communication overload, which guarantees that commands are not lost and that it can be used even when the radio fails.
Aplikace Kuchařka pro iOS
Vaďura, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementace mobilní aplikace pro zařízení iOS, která umožňuje jednoduché sdílení receptů. Návrh byl vypracován v diagramech nebo nástroji Figma. Implementace je v jazyce swift s využitím frameworků CoreData, CloudKit, VisonKit, SwiftUI. V návrhu i implementaci byl kladen důraz na použitelnost, rozšířitelnost a synchronizaci s cloudovým úložištěm v synchronizaci s perzistentním uložením. Práce rozebírá nástroje pro vývoj iOS aplikací, rozbor jednotlivých technologií, návrh a implementaci aplikace a na závěr její testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.