National Repository of Grey Literature 3,102 records found  beginprevious3093 - 3102  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Coaching appliance in company and managers development
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.
Firemní komunikace v procesu managementu změn - na příkladu změny strategické orientace Českých drah
Krch, Roman ; Němec, Petr (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Hanáková, Eva (referee)
Práce hodnotí význam integrované komunikace pro korporace. Popisuje komunikaci jako manažerský nástroj, který napomáhá prosazovat změny a urychluje dosažení vytyčených cílů. Zvláště patrné je to pak v měnícím se prostředí, což je příklad Českých drah, které se rozhodly změnit svůj přístup. Konkrétně ? zaměřit se víc na zákazníka. A právě komunikace v tomto procesu hraje klíčovou roli.
Metodika práce s informacemi v Komunitním censtru pro seniory Praha 8
Domalípová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Holmerová, Iva (referee)
Diplomová práce v teoretické části přibližuje oblast komunitní práce, komunitních projektů a komunitního plánování. Dále teoreticky popisuje roli informací v organizaci a vliv komunikace na její chod. V praktické části popisuje vybrané procesy a s nimi spojené dokumenty a doporučuje možná zlepšení, včetně zapojení moderních informačních technologií. Představuje všechny role a předkládá organizační strukturu. Samotná metodika se zaměřuje na práci s informacemi, dokumenty a bezpečnostní politiku organizace. Metodiku lze zobecnit i pro další organizace podobného typu. Práce dále doporučuje zefektivnění interní komunikace a navrhuje detailní strategii komunikace externí.
Analýza mikropodniku na trhu v ČR
Mičková, Iveta ; Černá, Jitka (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Práce analyzuje konkrétní mikropodnik, popisuje faktory působící na podnik a provádí SWOT analýzu. Autor též charakterizuje marketingový mix firmy a snaží se navrhnout změny vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků.
Analysis of culture enviroment in chosen country from the marketing viewpoint
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Analýza inzerce nabízející zaměstnání
Čížková, Jana ; Koubek, Josef (advisor) ; Dušková, Lucie (referee)
Pracovní inzerce je specifickou oblastí personální práce z mnoha důvodů: je prostředkem komunikace organizace se širokou veřejností, může ovlivnit image organizace, je součástí procesu získávání zaměstnanců. Skládá se z různých doplňujících se činností jako je např. definování správného publika inzerce, napsání inzerátu, výběr správného média, rozvrhnutí dostupných finančních zdrojů a časové naplánování jednotlivých kroků. Zároveň inzerování zahrnuje i papírování, které obsahuje objednávání a monitorování inzerce, účetnictví, evidenci odpovědí a pak také především další komunikaci s uchazeči o pracovní místo.
Vliv moderních IT/ICT na komunikaci ve firmě
Zátková, Lenka ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Pokorný, Jaroslav (referee)
Popis komunikačního procesu a jeho náležitostí, stručný popis vývoje IT/ICT a souvisejících změn v systému práce a manažerských pojetí. Seznam a popis nejvýznamnějších současných technologií a jejich přínosů, včetně vývojových trendů této oblasti. Vzájemná konfrontace IT/ICT a komunikace s upozorněním na nejvýraznější změny v procesu komunikace a s nimi souvisejícího lidského jednání a prožívání. Výsledky analýzy způsobů komunikace realizované v nejmenované bance. Zdůvodnění a vysvětlení některých zjištěných jevů a formulace případných návrhů na jejich zlepšení.
Rozhraní SOAP a RMI ? porovnání přístupu a bezpečnosti
Kachlík, Petr ; Palovský, Radomír (advisor) ; Švecová, Jarmila (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Práce porovnává možnosti přístupu a zabezpečení dvou komunikačních rozhraní: SOAP a RMI. SOAP představuje protokol pro komunikaci v distribuovaných aplikacích (používaný ve Web Services) a práce se zabývá jeho popisem a možnostmi zabezpečení v prostředí internetu. V druhé části se práce zabývá protokolem RMI a jeho možnostmi komunikace JRMP nebo IIOP protokol a též možnostmi zabezpečení. V závěru práce je shrnutí poznatků a krátké srovnání těchto dvou přístupů ke komunikaci v distribuovaných systémech.

National Repository of Grey Literature : 3,102 records found   beginprevious3093 - 3102  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.