Original title:
Firemní komunikace v procesu managementu změn - na příkladu změny strategické orientace Českých drah
Authors:
Krch, Roman ; Němec, Petr (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Hanáková, Eva (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce hodnotí význam integrované komunikace pro korporace. Popisuje komunikaci jako manažerský nástroj, který napomáhá prosazovat změny a urychluje dosažení vytyčených cílů. Zvláště patrné je to pak v měnícím se prostředí, což je příklad Českých drah, které se rozhodly změnit svůj přístup. Konkrétně ? zaměřit se víc na zákazníka. A právě komunikace v tomto procesu hraje klíčovou roli.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1704