Original title: Analýza inzerce nabízející zaměstnání
Authors: Čížková, Jana ; Koubek, Josef (advisor) ; Dušková, Lucie (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Pracovní inzerce je specifickou oblastí personální práce z mnoha důvodů: je prostředkem komunikace organizace se širokou veřejností, může ovlivnit image organizace, je součástí procesu získávání zaměstnanců. Skládá se z různých doplňujících se činností jako je např. definování správného publika inzerce, napsání inzerátu, výběr správného média, rozvrhnutí dostupných finančních zdrojů a časové naplánování jednotlivých kroků. Zároveň inzerování zahrnuje i papírování, které obsahuje objednávání a monitorování inzerce, účetnictví, evidenci odpovědí a pak také především další komunikaci s uchazeči o pracovní místo.
Keywords: Hospodářské noviny; inzerát; pracovní místo; získávání

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/561

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share