Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 316 záznamů.  začátekpředchozí307 - 316  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem
Sedlačíková, Alena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám novými trendy v marketingu, konkrétně e-mail marketingem, virálním marketingem, čárovými kódy, mobilním marketingem a sociálními sítěmi. Uvedené trendy popisuji, analyzuji z hlediska možností, které nabízejí, snažím se určit jejich vliv na řízení vztahu se zákazníky a zhodnotit jejich dopad a efektivnost. Součástí práce je také výzkum týkající se využití nejpopulárnější sociální sítě na světě - Facebooku v marketingu. Abych ukázala možnosti popsaných trendů, uvádím příklad jejich využití v kampani společnosti Mammut Sports Group.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.
Couchsurfing - nová forma cestování
Konvalinka, Michal ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Teoreticko-metodologická část: Popis fungování organizace CouchSurfing international a komunity, která ho tvoří. Vysvětlení, jak projekt vzniknul, jak funguje a jak se do něj zapojit. Provedeno dotazníkové šetření. Aplikační část: Výzkum je zaměřen na vliv CouchSurfingu na cestovní ruch a životní prostředí. Shrnutí pozitivních a negativních dopadů CouchSurfingu na cestovní ruch a životní prostředí.
Multiagentní modely finančních trhů - racionalita a sociální vazby
Popadinec, Martin ; Burian, Jan (vedoucí práce) ; Berka, Petr (oponent)
Diplomová práce pojednává o využití multiagentních systémů pro modelování finančního trhu. Multiagentní modely ekonomických systémů (ACE) umožňují pozorovat formování tržní ceny na základě interakce a rozhodování jednotlivých agentů jednajících podle definovaných pravidel. Tento přístup modelování nám poskytuje zajímavý vhled do formování trhu oproti ekonomickým agregátním modelům, u kterých je dosahování společensky optimální rovnováhy vysvětlováno informovaným a racionálním chováním každého účastníka trhu. Práce je rozdělena do dvou částí, z nichž první, teoretická, je věnována vysvětlení problematiky multiagentních modelů, omezené racionality a sociálních sítí v míře potřebné pro jejich aplikaci v druhé části. Předmětem druhé části práce je model finančního trhu, který je zaměřen na popsání nestability ceny vyskytující se na reálných finančních trzích. Tento model je zajímavým příkladem multiagentního přístupu k vytváření ekonomických modelů, avšak vykazuje některé nerealistické předpoklady, z nichž nejzajímavější je prostor ve kterém agenti interagují. V této části je model převeden ze systému interakce v mřížce do sítí, které lépe odpovídají sociálním sítím lidské společnosti, ale je zde také experimentováno s dalším rozšířením rozhodovací funkce agentů. Završením práce je hodnocení kvality pozorovaného modelu, vliv provedených změn na stabilitu trhu, shrnutí vlastností vybraných sítí a zamyšlení, zdali takovéto modely mohou dát nějaké užitečné informace ekonomům, kteří se zabývají vývojem finančních trhů.
Sociální sítě a možnosti jejich využití pro účely komerční prezentace firem
Mňahončáková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Uhlíř, Martin (oponent)
Marketingové využití sociálních sítí patří v současnosti k velmi diskutovaným tématům. Zatímco zahraniční společnosti social networking ke komerčním účelům běžně používají, české firmy zatím zaostávají. V budoucnu se však dá očekávat zvýšení zájmu a běžné zařazení do komunikačních mixů.
Sociální sítě v managementu - nástroje pro analýzu, uplatnění v managementu
Lucký, Jiří ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
Sociální sítě - popis, principy a teoretická východiska, dynamika a možnosti jejich využití, zejména v oblasti managementu a marketingu; metody pro odhalování sociálních sítí a práce s nimi, dostupné SW nástroje; praktické uplatnění teoretických poznatků - analýza konkrétních dat, konstrukce sociální sítě a následné zpracování s ohledem na možná využití v managementu.
Sociální a komunitní sítě
Harášek, Luboš ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Cílem bakalářské práce je prozkoumat a porovnat nejvýznamnější světové a české internetové sociální sítě. U těchto sociálních sítí následně jednak popsat přínosy pro společnost a jejich marketingové využití, ale také jejich stinné stránky, které představují pro uživatele různá nebezpečí. Cílů práce je dosaženo průzkumem internetových a knižních zdrojů a jejich vyhodnocením. Dalším zdrojem pro podpoření výsledků výzkumu je internetový dotazník. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, kde je nejprve vysvětlena teorie ohledně sociálních a komunitních sítí, webu 2.0 a sémantického webu. V druhé části jsou popsány jednotlivé sociální sítě a porovnány jejich základní služby. Dále následuje shrnutí trendů v sociálních sítích, přínosy a nebezpečí sociálních sítí. V poslední části jsou prezentovány výsledky internetové ankety a zamyšlení nad ideální sociální sítí. Přínosem práce je vytvoření přehledu o nejpoužívanějších sociálních sítích a upozornění čtenářů na nebezpečí těchto sociálních sítí. V úvaze nad ideální sociální sítí popisuji, jak by tato sociální síť mohla vypadat, co by umožňovala a jak by byla řešena. Anketa mezi internetovými uživateli ukazuje názor respondentů na danou problematiku a jejich chování na sociálních sítích.
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Tabáček, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Taschner, Karel (oponent)
Cílem mé práce je poukázat na možnosti využití, výhody, nevýhody a nevyužitý potenciál marketingu, prováděného prostřednictvím internetových sociálních sítí.
Principy fungování internetových komunit
Vrba, Jaroslav ; Mišurec, David (vedoucí práce) ; Košárek, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá internetovými komunitami, ukazuje jejich principy fungování a porovnává nejvýznamnější z nich. Cílem práce je vysvětlit, jakým způsobem internetové komunity fungují. Porovnává jejich vlastnosti a umožňuje čtenáři udělat si názor na každou z nich. Internetové komunity jsou porovnány jak z globálního, tak i z hlediska České republiky. Práce se zaměřuje na jejich funkce, výhody a zároveň rizika, jaká uživateli internetových komunit hrozí včetně možností ochrany před nimi. Autor přikládá i vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým konfrontuje vnímání rizik uživatelů sociální sítě Facebook. V neposlední řadě je nastíněn ekonomický faktor komunitních serverů, jejich výdaje a způsob hrazení, případně zisk.
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 316 záznamů.   začátekpředchozí307 - 316  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.