Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí306 - 315dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společenská odpovědnost firem na Kladensku
Kozáková, Kristýna ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem práce je zmapování úrovně společenské odpovědnosti v konkrétních organizacích různých oborů, včetně neziskového sektoru. Práce přináší také analýzu povědomosti obyvatel Kladna o pojmu společenská odpovědnost firem. Průzkum zahrnuje také vzorek studentů. Práce hodnotí úroveň společenské odpovědnosti, srovnává výsledky s výsledky celorepublikového průzkumu, identifikuje slabá místa a podává doporučení pro zlepšení společenské odpovědnosti na Kladensku.
Problematika compliance ve vybraném podniku
Kalová, Kristýna ; Pelák, Jiří (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce řeší problematiku zavádění Compliance v reálném podniku. V rámci této práce je vysvětlen pojem Compliance, společenská odpovědnost firem, environmentální politika, Stakeholdeři. Na častých příkladech jsou ukázány metody boje podniku proti korupci.
Význam budování značky v organizaci
Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vztah stávajících či potenciálních zákazníků ke značce společnosti. V první, teoretické části se práce zabývá problematikou budování značky a všemi relevantními aspekty, přičemž se především pozastavuje nad aspektem CSR ("Corporate Social Responsibility"), tedy společenské odpovědnosti firem. V praktické části této práce analyzuje projekt "Sponzoři dětem" jenž je typickým příkladem CSR programu.
Cause Related Marketing v prostředí ČR
Lipovská, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání a vlivu Cause Related Marketingu na mladou generaci v prostředí České republiky. V teoretické části jsou představeny základní principy a formy spojení firem s neziskovými subjekty nebo s veřejně prospěšnými aktivitami pro získání vzájemného prospěchu. Dále v této části je zmíněn zahraniční příklad dobré praxe. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny dva již realizované projekty v ČR a dále jsou zde zpracovány výsledky vlastního průzkumu vnímání a vlivu CRM na nákupní chování mezi mladou českou generací. V závěru jsou nastíněny rozdíly postojů mezi pohlavími a velikostí bydliště.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti organizace v oblasti volnočasových aktivit dětí
Ptáček, Jan ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Vácha, Vladimír (oponent)
Student vypracuje případovou studii zaměřenou na popis a analýzu jím vybraných aktivit, které lze prezentovat jako příklad uplatnění konceptu společensky odpovědného chování organizace. Ve studii popíše stanovené cíle, prostředky a postupy uplatňované organizací, provede šetření, jehož předmětem bude zjištění povědomí, zájmu a poptávané podoby a obsahu vybraných aktivit a navrhne kroky k jejich zlepšení. Zároveň posoudí, do jaké míry vybrané aktivity reálně naplňují koncept společenské odpovědnosti organizace.
The concept of social responsibility in a group of companies BUKÓZA HOLDING, a.s.
Polomčáková, Lucia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Dušková, Iva (oponent)
Tato práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem. Teoretická část pojednává o historii koncepce Corporate social responsibility, o definicích, teoriích a názorech na tuto koncepci. Praktická část práce se zabývá implementací koncepce CSR ve skupině společností BUKÓZA HOLDING, a.s. Výsledkem práce je návrh CSR aktivit vytvořených na míru dané firmě.
Business ethics
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Role etiky v podnikání zvykne být podceňována a často se setkáváme s tvrzením, že podnik upřednostňuje vlastní zisk před uplatňováním etiky vůči svému okolí. Cílem této práce je prokázat, že etika má v podnikání své pevné místo a že její uplatňování dokáže být přínosem pro všechny zainteresované strany. Tohle je demonstrováno na třech vybraných oblastech podnikání, kterými jsou reklama, vztahy vůči spotřebitelům a vztahy vůči zaměstnancům. Tato bakalářská práce zároveň v krátkosti představuje model společenské odpovědnosti firem a roli, kterou v ní sehrává etika.
Společenská odpovědnost v praxi českých firem
Košťáková, Pavla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce nabízí komplexní pohled na koncept společenské odpovědnosti firem (corporate social responsibility, CSR) a především jeho uplatnění v praxi firem působících v České republice. Úvodní část práce je věnována seznámení s CSR a souvisejícími iniciativami na globální i evropské úrovni. Stěžejní částí práce je druhá kapitola zaměřená na situaci v ČR, povědomí a přístup k CSR ze strany české veřejnosti i firem a především analýzu společenské odpovědnosti českých firem na základě průzkumů realizovaných v souvislosti s tímto tématem v ČR. V závěru práce jsou pak na příkladech dvou firem ověřeny závěry vyplývající z předcházející kapitoly. Konkrétně je zde konfrontováno pojetí CSR velké firmy s přítomností zahraničního kapitálu (pobočka zahraniční TNC) a malé české firmy.
CSR strategie v letectví
Foralová, Jitka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá obecným konceptem společenské odpovědnosti firem, jejíž principy a přínosy jsou aplikovány na trh letecké dopravy. Úvodní kapitola vymezuje pojem Corporate Social Responsibility (CSR), analyzuje jednotlivé pilíře udržitelnosti a diskutuje negativní ohlasy, které danou teorii zcela odmítají. V druhé a třetí kapitole je letecké odvětví analyzováno z pohledu trvale udržitelného rozvoje. Diskuse o celospolečenských přínosech letecké dopravy a nejaktuálnějších tématech udržitelnosti napomáhá lépe pochopit východiska teoretického modelu CSR, který byl konstruován s přihlédnutím k specifickým potřebám odvětví. Závěrečná část práce se zabývá výkonem politiky CSR ve společnosti Lufthansa. Po provedení analýzy probíhajících iniciativ jsou CSR aktivity Lufthansy ohodnoceny ve smyslu jejich dopadu na konkurenceschopnost podniku.
Corporate Social Responsibility
Paulis, Peter ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma společenské odpovědnosti firem (z anglického CSR, Corporate Social Responsibility). Jsou zde porovnány 3 firmy ze stejného průmyslového odvětví -- cementárenský průmysl. V úvodu práce jsou popsané základní pojmy, reporting, měření společenské odpovědnosti. Praktická část se soustřeďuje na aktivity CSR ve zkoumaných společnostech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí306 - 315dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.