Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30,213 záznamů.  začátekpředchozí30194 - 30203další  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.90 vteřin. 

Podpora cestovního ruchu v chráněných územích na příkladu Národního parku Šumava
Rataj, Stanislav ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Hupková, Martina (oponent)
Práce se zabývá problematikou podpory cestovního ruchu v chráněných územích s příkladem Národního parku Šumava. Toto sociogeograficky poměrně komplikované území, které bylo zasazeno do prostoru řízené ochrany přírody, hledá jednu z vhodných cest, jak se dál rozvíjet i v podmínkách 21. století. Cestovní ruch je jednou z možných variant vzhledem k přírodním podmínkám a existující turistické infrastruktuře. Tato bakalářská práce seznamuje s významem tohoto odvětví na Šumavě, s formami cestovního ruchu, které jsou vhodné pro provoz v chráněných územích a konkrétními projekty podporující cestovní ruch z hlediska vybraných skupin aktérů působících ve sledovaném území. Součástí práce byl terénní průzkum provedený formou řízeného rozhovoru s představiteli lokálního rozvoje a komentář představitele Ministerstva životního prostředí ČR k problematice řízení cestovního ruchu v Národním parku Šumava.

Proposal of Competency Model of HR Managers Operating in MNC´s in the Czech Republic
Gutovská, Ivana ; Havránek, Lukáš (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The main aim of this master's thesis is to propose a competency model of an HR consultant operating in an international recruitment agency. In the first part of the thesis, the author describes theoretical frameworks and competency models which are focused primarily on HR professionals. The practical part of the thesis provides an analysis of a job description of the position, an interview with an HR consultant and a questionnaire. The questionnaire was distributed among HR consultants operating in the recruitment agency. As a result of the analyses, a single-job competency model was developed. At the end of this thesis, the author suggests a practical application of the competency model

Srovnání současného managementu hudebních těles s manažerskými postupy v minulosti
Pivrnec, Michal ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá manažerskými postupy v činnosti hudebních těles na aktuální české hudební scéně. V teoretické části se práce zabývá trhem jako takovým, současnou ekonomickou situací ve světě hudby, funkcí a úkoly manažerů, marketingem a marketingovou komunikací. V praktické části jsou představena tři hudební tělesa působící na území České republiky a jedno, které funguje ve Spojených státech amerických, u kterého jsou popsány geografické odlišnosti. K vypracování praktické části sloužil především vlastní kvalitativní výzkum a to v podobě hloubkových rozhovorů. Cílem práce je pak nástin metodologie pro management menších hudebních těles, především v oblasti kapel s akcentem na menšinové žánry a menší uskupení, zobecnění procesů a postupů s ohledem na odlišnosti hudebních těles a jejich žánrového zařazení.

Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o.
Marková, Kateřina ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls s.r.o., jejíž hlavním zaměřením je průmyslová automatizace a regulace. Cílem práce je nalezení preferovaných atributů při pořizování řídicího systému a zjištění zákaznické spokojenosti a loajality. Atributy produktu jsou stanoveny metodou polostrukturovaných rozhovorů. Analýza zákaznických preferencí vychází ze spotřebitelského výzkumu, v rámci kterého jsou do dotazníkového šetření zapojeni dvě skupiny odborníků na automatizaci a regulaci. Vyhodnocování nasbíraných dat je prováděno pomocí statistických nástrojů. Výsledky analýzy a následně formulovaná doporučení pro společnost, která by mohla napomoci k dosažení jejích cílů, jsou diskutovány v závěrečné části práce.

BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Bindzarová, Lucie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na BTL marketingovou komunikaci a její význam pro budování značky. Cílem je analyzovat nástroje BTL marketingové komunikace na českém trhu a identifikovat nejúčinnější nástroje, které lze využít pro budování značky v prostředí FMCG. Práce by měla více rozebrat podlinkovou komunikaci a její zvyšující se význam na trhu, určit vhodný nástroj k budování image značky, kvality či dostání se do povědomí zákazníků. K dosažení cílů diplomové práce je zvolena metoda expertních rozhovorů s odborníky v daném prostředí, rešerše literatury, případové studie a výzkumu.

Návrh rámce pro monitoring sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti pro společnost působící na trhu vlasové kosmetiky
Maurer, Julia Elisabeth ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Roscher, Katharina (oponent)
Tato práce přináší přehled současné literatury a aplikačních metod strategických modelů klíčových výkonnostních indikátorů (KPI), jejich definici a měření, nastavování cílů a benchmarking pro sociální sítě na základě žurnálů, knih, odborných článků a rozhovoru s agenturou pro sociální media. V druhém kroku je tato teorie aplikována na případovou studii o kadeřnickém salonu. Závěry této práce jsou postaveny na vnitropodnikových expertech z praxe, externích agenturách pro sociální média a vnitro-podnikovém šetření. Požadavky a nedostatky jsou identifikovány na základě hloubkové behaviorální studie. Ta je spojena s aplikaci teoretického modelu a definování KPIs na vybrané společnosti. Závěrečná fáze zahrnuje nástroj na měření všech KPIs pro uvedenou společnost. Nakonec jsou všechny klíčové výkonnostní indikátory vztažené ke svým cílům, situaci na trhu, sociálním sítím, konkurentům a historickým datům. Závěrečné výsledky jsou jednoduše aplikovatelné i na ostatní hráče na trhu.

Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Beranová, Michaela ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem práce je identifikace koučování a praktické zkušenosti koučinku v pracovním prostředí. Práce je založena na koučinku jako metodě ke zvýšení pracovní efektivity pomocí koučování. Následná studie je zaměřená na vybrané pracoviště, kde již kou-čink praktikují. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány pojmy koučo-vání, kouč a týmové koučování, které se dále využívají v praktické části. Praktickou část tvoří data získaná na základě dotazníkového šetření ve vybrané firmě a přepis koučovacích rozhovorů, na jejichž základě je vyhodnocena efektivita koučování.

Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů
Červenka, Petr ; Chytilová, Helena (vedoucí práce) ; Máslo, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá detailní studií dvou televizních reklamních spotů nejmenované energetické společnosti. Cílem této práce je zjistit, zdali po zhlédnutí obou reklam a následném hloubkovém rozhovoru, kdy respondenti hodnotí reklamy, které viděli je jejich subjektivní hodnocení stejné nebo v rozporu s tím, jaké hodnoty jim byly během měření zjištěny. Vzorek 24 respondentů, jenž se výzkumu zúčastnil, prezentoval ekonomicky aktivní složení populace v České republice. Jednalo se tedy o osoby v různém věku, kombinaci dosaženého vzdělání a rovnoměrně zastoupeného poměru pohlaví. Neurologické měření, které probíhalo během sledování reklam, bylo prováděno skrze oční kameru, elektroencefalograf na měření mozkové reakce a fotopletismograf na měření změn tepové frekvence, měřič kožního odporu a tělesné teploty. Výsledná data jsou prezentována na grafech emoční polarity a aktivity. Výsledky prokazují, že slovní hodnocení respondentů ohledně jejich vnímání reklamy není vždy totožné s hodnotami, které jsou naměřeny přístroji. Práce na závěr obsahuje doporučení, jak úspěšně zacílit na tzv. koncového zákazníka, který využívá služeb dané společnosti.

Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Skupinová, Lucie ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Cílem práce není jen zaměření na koučink samotný, ale celý proces zvyšování kvalit zaměstnance a jeho následné uplatnění v praxi za účelem zvýšení pracovní efektivnosti. Zaměřuje se na nové metody v koučinku, jako je konfrontace mezi zaměstnanci, klade důraz na citlivý přístup k zaměstnanci a používá The Achieve model jako nástavbu pro již uplatňovaný model The Grow. V práci se snažím o změny přístupu manažerů a team leaderu k podřízeným, změny vnímání koučinku samotného a jeho přínosu. Ve své práci jsem použila metody pozorování, rozhovoru a komparace výsledků. V práci zjišťuji, jak je koučink uplatňován napříč pozicemi na největší pobočce v jedné s hlavních bank v ČR a následně aplikuji mnou zvolené metody.

Konstrukce intencionality u dospívajících delikventů
Onder, Jakub ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Chrz, Vladimír (oponent)
Ve své práci se snažím podrobně zmapovat tzv. intencionální profil mladistvých delikventů, tj. způsob, jakým delikventi vnímají a prožívají okolní svět, jaké mu přisuzují významy a jak o něm přemýšlí. Součást tohoto profilu je také představa úlohy a začlenění sebe sama v rámci tohoto světa. Dalším cílem výzkumu je vysvětlení funkce delikventního chování v rámci tohoto profilu. Výzkum proběhl v diagnostickém ústavu se čtyřmi chlapci ve věku 16 a 17 let s delikventní minulostí. Spočíval v narativní a diskursivní analýze padesáti- minutových autobiografických rozhovorů s důrazem na vlastní přinášení životních témat samotnými respondenty. Výsledkem analýz bylo sestavení tzv. teorie egocentrismu. Její srovnání s různými dalšími teoriemi a výzkumy a začlenění do společensko-vědního kontextu se nachází v druhé polovině práce. Egocentrismus je srovnáván především s obranným mechanismem štěpení v pojetí M. Kleinové a interpretován v souladu s myšlenkami E. Fromma a C. G. Junga. Na závěr také formuluji některá psychoterapeutická doporučení pro práci s delikventy především pro pracovníky výchovných a diagnostických ústavů, která vycházejí z nabytých poznatků.