|
Návrh marketingového mixu
Mančíková, Jana ; Bačíková, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu prodejny, která se zaměřuje na oblast lokálních farmářských potravin a zdravé výživy. Práce tvoří teoretickou terminologii a návrhy řešení ke zlepšení současné situace vyplývající z analýzy problematiky současného stavu.
|
|
Optimalizace rozvoje organizační struktury fotbalového klubu
Selinger, Tomáš ; Šmedek, Martin (oponent) ; Kotrbáček, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze fotbalového klubu FC Slovan Rosice a následné optimalizaci jeho organizační struktury. Práce je rozdělena do tří části. V první popisuji teoretická východiska, ve druhé rozeberu fungování klubu za pomoci analýzy organizační struktury, SLEPT a SWOT analýzy. V poslední části podávám na základě zjištěných poznatků návrhy řešení a změn, jež vyplynuly z provedených analýz.
|
| |
| |
| |
|
Řízení nákladů v podniku
Mrhačová, Eva ; Ing.Michal Kouklík (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení nákladů ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojem náklady a výnosy, pojetí nákladů a jejich klasifikaci. Dále se zaměřuje na objasnění vztahu mezi náklady, výnosy a výsledkem hospodaření a definuje jednotlivé druhy analýz, které jsou provedeny v následující části práce. V analytické části je představena společnost a zjištěna její současná situace na základě sledování vývoje nákladů a provedením SWOT analýzy, finanční analýzy a analýzy výkazu zisku a ztráty. Součástí práce je doporučení návrhů, které by přispěly ke snižování nákladů.
|
|
Podnikatelský záměr – cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Vilímová, Monika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení nového podniku v oblasti gastronomických služeb na bázi cateringu. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
|
|
Návrh PR aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Skočovská, Eva ; Bouška, Ondřej (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení povědomí podniku Slévárna HEUNISCH Brno, s.r.o. díky PR aktivitám. V této práci je provedena analýza současné situace podniku a následně provedeny návrhy na rozšíření PR aktivit. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové nástroje a marketingové formy komunikace. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace v podniku a v poslední kapitole jsou uvedeny návrhy PR aktivit pro zvýšení povědomí podniku a také pro zlepšení vztahů podniku s veřejností.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku
Souček, Lukáš ; Jelen, Ladislav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením a řízením výkonnosti podniku ZVVZ MACHINERY, a.s. Za těmito účely je podnik podroben analýze současného stavu a historického vývoje za pomocí finanční analýzy. Poté je v podniku provedena SWOT analýza. Na základě zjištěných závěrů je definován současný stav, vyhodnocena potencionální rizika a uvedeny návrhy na zlepšení.
|
| |