Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,654 záznamů.  začátekpředchozí3019 - 3028dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Mančíková, Jana ; Bačíková, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu prodejny, která se zaměřuje na oblast lokálních farmářských potravin a zdravé výživy. Práce tvoří teoretickou terminologii a návrhy řešení ke zlepšení současné situace vyplývající z analýzy problematiky současného stavu.
Optimalizace rozvoje organizační struktury fotbalového klubu
Selinger, Tomáš ; Šmedek, Martin (oponent) ; Kotrbáček, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze fotbalového klubu FC Slovan Rosice a následné optimalizaci jeho organizační struktury. Práce je rozdělena do tří části. V první popisuji teoretická východiska, ve druhé rozeberu fungování klubu za pomoci analýzy organizační struktury, SLEPT a SWOT analýzy. V poslední části podávám na základě zjištěných poznatků návrhy řešení a změn, jež vyplynuly z provedených analýz.
Příprava a realizace mezinárodního závodu ve freestyle lyžování
Chrástecký, Martin ; Ing.Jana Michlíková (oponent) ; Kotrbáček, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a realizaci mezinárodního závodu v lyžování. Práce je členěna do několika části. Teoretická část se zabývá tvorbou podnikatelského plánu, SWOT analýzou, PEST analýzou, marketingovým mixem, dotazníkem, rozpočty a kalkulacemi a analýzou konkurenčního prostředí. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, v které je také navrhnuta inovace závodu.
Podnikatelský plán na pořádání dětského tábora organizovaný TJ Sokol Telnice
Žirovnický, Jan ; Cupalová, Lenka (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu pro pořádání dětského tábora organizovaný TJ Sokol Telnice. Práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí, sestavení marketingového mixu, rozpočtů a kalkulací. Součástí práce jsou vlastní návrhy na pořádání dětského tábora, dokumentace o táboře, personální, programové i materiální zabezpečení tábora a Ekonomické zhodnocení dětského tábora.
Podnikatelský záměr pro založení internetového obchodu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru, který řeší založení elektronického obchodu s vlastní značkou oblečení. Zpracování plánu vychází z teoretických poznatků a obecných analýz, jež jsou následně aplikovány v praktické části. Výstupem práce je ekonomické zhodnocení a založení e-shopu.
Řízení nákladů v podniku
Mrhačová, Eva ; Ing.Michal Kouklík (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení nákladů ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojem náklady a výnosy, pojetí nákladů a jejich klasifikaci. Dále se zaměřuje na objasnění vztahu mezi náklady, výnosy a výsledkem hospodaření a definuje jednotlivé druhy analýz, které jsou provedeny v následující části práce. V analytické části je představena společnost a zjištěna její současná situace na základě sledování vývoje nákladů a provedením SWOT analýzy, finanční analýzy a analýzy výkazu zisku a ztráty. Součástí práce je doporučení návrhů, které by přispěly ke snižování nákladů.
Podnikatelský záměr – cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Vilímová, Monika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení nového podniku v oblasti gastronomických služeb na bázi cateringu. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
Návrh PR aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Skočovská, Eva ; Bouška, Ondřej (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení povědomí podniku Slévárna HEUNISCH Brno, s.r.o. díky PR aktivitám. V této práci je provedena analýza současné situace podniku a následně provedeny návrhy na rozšíření PR aktivit. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové nástroje a marketingové formy komunikace. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace v podniku a v poslední kapitole jsou uvedeny návrhy PR aktivit pro zvýšení povědomí podniku a také pro zlepšení vztahů podniku s veřejností.
Hodnocení výkonnosti podniku
Souček, Lukáš ; Jelen, Ladislav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením a řízením výkonnosti podniku ZVVZ MACHINERY, a.s. Za těmito účely je podnik podroben analýze současného stavu a historického vývoje za pomocí finanční analýzy. Poté je v podniku provedena SWOT analýza. Na základě zjištěných závěrů je definován současný stav, vyhodnocena potencionální rizika a uvedeny návrhy na zlepšení.
Sponzoring sportovního klubu synchronizovaného krasobruslení
Slezáková, Monika ; Vacíková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na sponzoring vybraného sportovního klubu. Popisuje sponzorství, vybraný sportovní klub (skupinové krasobruslení), návrh na zlepšení komunikace s firmami, získání nových potenciálních sponzorů, reklamní kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,654 záznamů.   začátekpředchozí3019 - 3028dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.