|
Analýza nabídky cestovní kanceláře MILE
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na cestovní kancelář jako podnik - její činnost, služby, funkce, tvorbu a druhy zájezdů a způsoby jejich propagace. Důležitou součástí práce je analýza nabídky CK MILE, konkrétně pěti Řeckých ostrovů. Kapitoly jsou zaměřené na analýzu ubytovacích zařízení,stravovacích služeb,všeobecných smluvních podmínek,cenové politiky a způsobů prezentace nabídky. V závěru práce je nabídka CK MILE porovnána s nabídkou CK Greece Tours.
|
| |
|
Srovnání dostupnosti informací vybraných cestovních kanceláří
Buman, Tomáš ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Volráb, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním dostupnosti informací třech vybraných cestovních kanceláří. Jsou vybrány dvě velké cestovní kanceláře, CK Čedok a CK Firo tour, a jednu drobnější ? CK Melissa travel. Webové stránky jsou analyzovány od grafické stránky, přes validitu kódů html až po komplexnost a pravdivost informací. Důležitým kritériem je také, jak cestovní kanceláře informují o ceně zájezdu.
|
|
Tvorba zájezdu
Hendrychová, Tereza ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsou popsány činnosti spojené s přípravou zájezdu. Jde o lyžařský zájezd do italských hor Dolomity. Obsahem práce je výběr jednotlivých poskytovatelů služeb, které dohromady tvoří zájezd. Součástí je také průzkum spokojenosti klientů, kteří se tohoto zájezdu již zúčastnili. Dále práce obsahuje cenové strategie cestovní kanceláře, kalkulaci zájezdu, stanovení ceny. V závěru jsou porovnány původní plány a cíle, jenž si cestovní kancelář stanovila, a skutečné údaje již uskutečněného zájezdu.
|
| |
| |
|
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.
|
|
Marketing cestovní kanceláře se specializací na exotické zájezdy
Ladmanová, Michaela ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Kříž, Zdeněk (oponent)
Cestovní kancelář je základní provozní jednotkou (subjektem) cestovního ruchu, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkování, organizování a zabezpečování služeb souvisejících s cestovním ruchem. Produktem CK je služba, která byla vytvořena na základě identifikace přání a potřeb zákazníků. Tyto služby rozdělujeme na základní a doplňkové. Mezi hlavní služby zprostředkované cestovními kancelářemi patří ubytování, stravování a doprava.
|
| |
|
Pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kaceláře
Němečková, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu zákona č. 159/1999 Sb. a jeho novely a zkoumá důvody přijetí zákona. Práce zmiňuje také historii cestovních kanceláří v České republice, jejich vývoj a dělení. Podrobně se věnuje povinnému smluvnímu pojištění, popisuje jednotlivé kroky směřující k uzavření pojištění a postup při pojistné události. Pro názornost je uveden podnikatelský záměr založení fiktivní cestovní kanceláře a nabídka pojišťovny Uniqa na pojištění proti úpadku. Na závěr jsou zmíněny některé současné problémy v oblasti cestovního ruchu spojené se zákonem č. 159/1999 Sb.
|