Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obsahový marketing přes online média na trhu interiérového dizajnu
Jakešová, Nina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vurm, Martin (oponent)
Cílem této práce je poskytnout přehled o dosavadních poznatcích v oblasti content marketingu neboli obsahového marketingu. Na jejich základě jsou definovány požadavky pro úspěšný obsahový marketing přes online média. Tento systém může být dále k užití pro vytvoření anebo předefinování obsahového marketingu pro jakoukoliv společnost, která si přeje efektivně přilákat nové zákazníky a udržet si ty stávající tím, že jim poskytne cenné informace. Praktická část diplomové práce diskutuje situaci v společnosti Insidecor, která provozuje webový portál ukazující inspirace pro interiérový dizajn a produkty dostupné na českém trhu. Na základě teorie, popisu společnosti a uživatelského výzkumu jsou definovány klíčové oblasti, na které by se Insidecor měl zaměřit pro zefektivnění svého obsahového marketingu.
Digitální média a jejich vliv na výskyt sociálně patologických jevů u dětí.
PODROUŽKOVÁ, Nikola
V současnosti patří digitální média k životu každého jedince. V mnoha směrech je tento druh médií lidským pomocníkem, avšak s častým užíváním nastávají nebezpečná rizika. Bakalářská práce poukazuje na to, že digitální média velkou měrou negativně ovlivňují chování jedince, komunikaci i sociální působení ve společnosti. Závislost na těchto médiích je srovnatelná se závislostí na omamných a psychotropních látkách. Lidský mozek se pod tlakem digitálních médií nevyvíjí a netvoří se paměťové stopy - učení. Nespavost, deprese, obezita, to vše jsou negativní důsledky pro lidský organismus. Pokud tomuto vystavíme již malé dítě, je jeho vývoj jak po psychické, tak fyzické stránce značně ohrožen. Není divu, že pak sociální pracovnice musí řešit napadení či jiné odstrašující případy, kdy je dítě ovlivněno počítačovou hrou nebo televizním seriálem. Je prokázáno, že doba trávená u digitálních médií se stále prodlužuje. Lidé jsou stále méně ochotni fungovat a řešit problémy v reálném světě a hledají útěchu v tom virtuálním. Velkým fenoménem jsou i sociální sítě, kde dochází k absolutní ztrátě soukromí. Zejména pro děti, které jsou velice důvěřivé, je tato oblast zcela nevhodná. Ve školách pak pedagogové či sociální pracovníci v sociálních službách musí řešit problémy týkající se kyberšikany či různé formy zesměšňování na internetu. Cílem práce je poukázat na digitální média a jejich vliv na výskyt sociálně patologických jevů u dětí. Zdůraznit, že digitální média jsou velmi aktuálním tématem, o kterém by se mělo hovořit - zejména s odborníky. Užívání těchto médií z velké části ovlivňuje mládež, a jejím prostřednictvím se do sociální práce dostávají nové případy klientů, kteří vyhledávají svou pomoc kvůli závislosti či problémům způsobeným digitálními médii. V bakalářské práci byl použit ke sběru dat kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, které probíhalo na Základní škole Sídliště Vlašim. Mnohorozměrná data z dotazníků byla zpracována metodou korespondenční analýza (CCA) v programu Canoco. Ze statistiky vyplývá, že obě hypotézy byly podpořeny pohlaví dítěte souvisí s typem aktivit na internetu a s věkem roste doba strávená na internetu zábavou (hraním PC her), a to u obou pohlaví. Odborníci dokazují negativní vliv nadměrného užívání digitálních médií. V současné době by se měla zvýšit informovanost uživatelů o možných rizicích a rozšířit preventivní opatření před následnou digitální závislostí.
LABORARTORY BRNO
Stýblo, Jakub ; Novák, Antonín (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Architektonický návrh na východního nároží křižovatky ulice Koliště a Milady Horákové. Programem objektu je galerie architektury a design se zaměřením na nová digitální média doplněné o přednáškový sál a dílny pro workshopy a hackerspace. Architektonický výraz a jeho hlavní motiv návrhu je pohyb a tok lidí. Objekt je „vybroušen“ z pohybu lidí a aut. Návrh byl navrhován jako tři objekty, které se následně fluidně propojí a vytvoří kontinuální celek jedné hmoty. Konstrukce objektu je kombinací stěnového a skeletového systému ze železobetonu.
Monetizace e-commerce projektu
Prášilík, Zdeněk ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je monetizace e-commerce projektu při využití dostupných nástrojů online marketingu. Především výkonových placených formátů, mezi něž patří emailing, zbožové vyhledávače, placená reklama ve vyhledávání, a v neposlední řadě pokročilá remarketingová strategie. Podložením úspěchu, či nezdaru tohoto počínání je posouzení ekonomického zdraví pomocí absolutního a poměrového ukazatele s časovým odstupem. Byl vybrán projekt, který nebyl ekonomicky zdravý, stěží vydělal na svůj provoz. Byly provedeny experimentální změny ve struktuře nákladů a použitých nástrojů online marketingu. Byly provedeny změny v jejich nastavení a přidány kanály nové. Výsledkem je zlepšení výkonů, projekt na sebe nyní nejen vydělá, ale tvoří násobně vyšší zisk (EBIT) a je tak výrazně atraktivnější pro případný prodej.
Žurnalistika v éře nových médií
Ischia, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce je zaměřena na digitální a sociální média v prostředí žurnalistiky. V úvodu nastiňuje stav v českém mediálním prostředí, kde každým rokem sílí vliv online zpravodajství na úkor tištěných médií. Zabývá se vlivem nových médií na novinářskou práci. Hledá řešení v podobě nových publikačních metod, pro které je klíčovou vlastností digitalizace obsahu a také snaha o zpoplatnění obsahu. V původním průzkumu představuje chování a zvyky uživatelů sociálních sítí a ověřuje, zda se stávají pro příznivce týdeníku Respekt relevantním zdrojem informací. Výzkum pak analyzuje, jak české noviny a magazíny využívají sociální média. V závěru tohoto bloku přináší best practices a doporučení pro komunikaci v sociálních sítích. Oba celky digitálních a sociálních médií jsou propojeny praktickými příklady z praxe v týdeníku Respekt. V závěrečné části práce je v obrysech navrhnuta digitální strategie Respektu pro další roky.
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit, jaký význam on-line hraje v porovnání s ostatními částmi komunikačního mixu. Výstupy z výše zmíněného jsou aplikovány v analýze on-line komunikačního mixu rychloobrátkového výrobce i konkurenčních aktivit. Tato zjištění jsou dále formulována v doporučení pro zefektivnění on-line komunikace analyzované společnosti a taktéž slouží ke stanovení nové strategie.
Traditional Type in the Digital Era
Weinzettelová, Silvia ; Gray, Simon (vedoucí práce)
The first part of this paper briefly reviews the history of typography and the ways how the traditional typefaces had been modified in order to ensure high readability and legibility. Semiotics of type, as well as the importance of positive emotional response to UI and UX, are discussed in the second part, highlighting the important patterns in the user’s comprehension and emotional responses. In the third place, the shift towards the “mobile first” approach is emphasized, and the importance of adopting the appropriate methods and techniques which would ensure the optimal representation on information on small screen handheld devices is justified; the problems caused by type scaling and reading patterns, screen resolution, pixel representation, and backlit environment are identified. Furthermore, the optimal characteristics of screen fonts are explained. Last but not least, the present and future of typography on small screens is discussed.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Äutorské právo v digitální době
Kuželka, Kryštof ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se věnuje analýze účelů autorského práva analýzou historie, platných a navrhovaných právních aktů a příkladů soudních sporů. Ukazuje, že jedním z účelů, který je zejména předmětem sporů, je snaha zábavního průmyslu omezit kopírování a sdílení digitálních děl veřejností. V poslední části práce nabízí řešení. V první části práce je analyzován samotný pojem autorské právo, za jakými účely se chrání a co se ve vztahu k němu změnilo s příchodem digitální doby. V další části následuje popis a shrnutí obsahu dvou světově nejdůležitějších právních aktů v oblasti ochrany autorského práva -- DMCA představující platný právní akt a ACTA představující navrhovaný právní akt. Další část ukazuje na konkrétních případech dopady těchto aktů a tyto dopady třídí podle jejich podstaty. V této části je také ukázána neospravedlnitelnost účelů ochrany autorského práva, zejména ochrany práva na kopírování a sdílení. V poslední části je navržen model s využitím licencí Creative Commons a crowdfundingu a aplikace, která umožní veřejnosti bez problémů sdílet digitální díla a zároveň zaručí odměnu autorům.
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Preněk, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je komplexní představení online komunikace, stojící na třech důležitých pilířích, které se vzájemně ovlivňují a doplňují. Prvním pilířem je tržní prostředí, které vytváří základní podmínky fungování digitální komunikace. Druhým bodem jsou komunikační kanály, prostřednictvím nichž dochází k interakci mezi tvůrcem komunikačního sdělení a jeho příjemcem. Posledním klíčovým článkem je pak samotný příjemce, jenž představuje unikátního internetového uživatele, kterého je možné popsat pomocí nejrůznějších segmentačních proměnných. Aby bylo možné dosáhnout takto komplexního poznání online komunikace, je v práci nejprve popsán vývoj komunikačních zvyklostí na internetu od jeho vzniku až po současnost. Další část je věnována poznání vlastních digitálních komunikačních kanálů. Celé téma bude uzavřeno odhalením uživatelů, kteří internet používají. Ústředním námětem praktické části práce je tudíž provedení segmentace internetové populace České republiky prostřednictvím analytického nástroje Data Analyzer, který pracuje s databází MML-TGI společnosti Medián.
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.