Název:
Monetizace e-commerce projektu
Překlad názvu:
E-commerce project monetization
Autoři:
Prášilík, Zdeněk ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Radek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je monetizace e-commerce projektu při využití dostupných nástrojů online marketingu. Především výkonových placených formátů, mezi něž patří emailing, zbožové vyhledávače, placená reklama ve vyhledávání, a v neposlední řadě pokročilá remarketingová strategie. Podložením úspěchu, či nezdaru tohoto počínání je posouzení ekonomického zdraví pomocí absolutního a poměrového ukazatele s časovým odstupem. Byl vybrán projekt, který nebyl ekonomicky zdravý, stěží vydělal na svůj provoz. Byly provedeny experimentální změny ve struktuře nákladů a použitých nástrojů online marketingu. Byly provedeny změny v jejich nastavení a přidány kanály nové. Výsledkem je zlepšení výkonů, projekt na sebe nyní nejen vydělá, ale tvoří násobně vyšší zisk (EBIT) a je tak výrazně atraktivnější pro případný prodej.The aim of this thesis is a monetization of e-commerce project. Using various tools of online marketing avaliable. In particular performance oriented and paid ad formats including emailing, product search engines, search engine advertising, and advanced remarketing strategy. As a proove of success or failure of this intention, project will be evaluated with EBIT and ROI indicators together. An e-commerce project of bad economic condition has been chosen for the experiment, whitch barely covered own operational costs. Many changes were accepted during the experiment. Especially in expenditure structure and media mix used. Many changes in previous ad systems used and more new tools and performance marketing features added. The result is improove in project efficiency. Project becomes economically independent unit.
Klíčová slova:
digitální média; e-commerce; online marketing; PPC; remarketing; výkonový marketing; digital media; online marketing; performance marketing; PPC; remarketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41689