Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29,478 záznamů.  začátekpředchozí29469 - 29478  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.24 vteřin. 

Strategie obchodní firmy a optimalizace jejích procesů
Novák, Patrik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit obchodní strategii a procesy ve vybrané firmě a na případně nedostatky/problémy navrhnout řešení. Postupy, jak těchto cílů dosáhnout, jsou převážně praktické, zejména měření, průzkumy, ankety. Přínosem práce by mělo být zvýšení efektivity v rámci procesů probíhajících ve firmě, dále samozřejmě vhodné nastavení obchodní, prodejní a marketingové strategie. Cílem je, aby si firma uderžela na svém trhu svůj podíl. Práce je sestavena od charakteristiky malých a středních podniků a jejich postavení na trhu, přes charakteristiku vybrané firmy, idetifikaci nedostatků ve firmě až po návrhy na jejich řešení.

Motivace a stimulace zaměstnanců
Koželová, Eva ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Diplomová práce zpracovává téma motivace a stimulace zaměstnanců. Teoretická část uvádí čtenáře do problematiky, osvětluje mu základní pojmy, některé motivační teorie a konkrétní možnosti, jak účinně stimulovat zaměstnance. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány na konkrétní firmu, kde autorka práce popisuje způsoby, jakými jsou pracovníci v podniku stimulováni, a pomocí dotazníkového šetření zjišťuje aktuální úroveň motivace zaměstnanců a jejich spokojenost se stávajícím motivačním systémem. Výsledky výzkumu jsou pak interpretovány a autorka práce přichází s návrhy, které by mohly vést ke zlepšení zjištěných nedostatků.

Vzdělávací programy pro předměty zaměřené na technickou a informační výchovu v 6.-9. ročníku ZŠ
Huzlíková, Linda ; Vodáková, Jitka (vedoucí práce) ; Reitmayer, Ladislav (oponent)
Práce seznamuje se vznikem a vývojem předmětu Praktické činnosti a popisuje jeho proměnu ve vzdělávací oblast Člověk a svět práce. Obsahuje i zmínku o vzdělávacích systémech ve vybraných cizích zemích. Charakterizuje aktuální stav realizace předmětu Praktické činnosti i materiálního zabezpečení nutného k realizaci Praktických činností a vzdělávací oblasti Člověk a svět práce na vybraných pražských školách. Aktuální stav realizace Praktických činností i představa o budoucí realizaci oblasti Člověk a svět práce byla zjištěna dotazovacími metodami v říjnu 2006. Práce dále upozorňuje na některé problémy, které se vyskytují nebo by se mohly, vyskytnout v souvislosti s realizací praktických činností zařazených do oblasti Člověk a svět práce. Obsahuje i návrhy řešení některých problémů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Marketingová strategie podniku
Janovský, Marián ; Heleš, Andrej (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na problematiku marketingovej stratégie podniku. Práca bola vytváraná v spolupráci so spoločnosťou Motor-Car Trenčín s.r.o., ktorá je autorizovaným predajcom automobilov značky Mercedes-Benz. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie teoretických poznatkov. Analytická časť práce slúži na analýzu spoločnosti a dotazníkové šetrenie. Návrhová časť práce obsahuje konkrétne návrhy na zlepšenia stávajúcej marketingovej stratégie spoločnosti v oblastiach produktu, ceny, distribúcie a komunikácie.

Analýza náboženského cestovního ruchu v Pardubickém kraji
Ludvíčková, Anna ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou potenciálu Pardubického kraje z hlediska náboženského cestovního ruchu. Klade si za cíl zmapovat církevní památky a slavnosti v Pardubickém kraji a jejich současné využití v cestovním ruchu a navrhnout, jak dále podpořit rozvoj náboženského cestovního ruchu v regionu. Práce se zaměřuje především na katolické a evangelické památky, z církevních slavností se věnuje hlavně poutím. V první části je charakterizován Pardubický kraj a jeho předpoklady pro cestovní ruch. Druhá část zahrnuje nástin historického vývoje českých zemí s důrazem na církevní dějiny, přehled nejvýznamnějších sakrálních památek v Pardubickém kraji a jejich současného využití v cestovním ruchu. Třetí část představuje aktuální celostátní projekty, které podporují náboženský cestovní ruch, a hodnotí současnou prezentaci a propagaci církevních památek v Pardubickém kraji. Poslední část obsahuje návrhy na další využití církevních památek v cestovním ruchu a na jejich propagaci a také několik námětů na vytvoření tematických turistických tras. V závěru jsou diskutovány překážky, které brání většímu využití sakrálních památek v cestovním ruchu.

Kvalifikační struktura obyvatelstva versus nezaměstnanost v ČR
Podlešáková, Markéta ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Lapáček, Michal (oponent)
Z pohledu hospodářské politiky se ČR permanentně potýká s rigiditami trhu práce, jež snižují jeho pružnost. Jednou z těchto rigidit je nevyhovující kvalifikační struktura obyvatelstva. Tato práce se tedy zaměřuje na její analýzu v komparaci s aktuálními potřebami pracovního trhu. V teoretické části práce jsou prezentovány charakteristiky českého vzdělávacího systému a kvalifikační struktury obyvatelstva ČR. Praktická část je věnována trhu práce - jeho potřebám a vzniklým neshodám mezi nabídkou a poptávkou, jež jsou zapříčiněny nevyhovující kvalifikační strukturou obyvatelstva ČR. Stěžejním bodem této práce je důraz na celoživotní vzdělávání, které se v současné době stává nutností při participaci jedinců na pracovním trhu. Výsledkem této práce jsou návrhy možných způsobů řešení nedostatku patřičně kvalifikované pracovní síly, jež by mohly napomoci udržování rovnováhy na trhu práce.

Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.

Analýza situace nevládních organizací v oblasti ochrany spotřebitele
HORILOVÁ, Veronika
Ochrana spotřebitele je velice aktuální oblastí, neboť se týká většiny občanů (spotřebitelů, výrobců či obchodníků). Každý z nás denně vchází do obchodu, nakupuje, spotřebovává výrobky a služby. Kupující je vystaven určitým rizikům ze strany prodávajícího. Proto by oblast ochrany spotřebitele měla být v popředí zájmu každého občana a měla by se přijímat opatření na jeho ochranu. Neopomenutelná je tedy úloha spotřebitelských organizací jako orgánu, který poskytuje spotřebitelům důležité rady a informace, jak postupovat v případě, kdy jsou poškozována nebo omezována jeho práva a podílí se tak na jejich výchově a vzdělávání. Hlavním cílem diplomové práce {\clq}q Analýza situace nevládních spotřebitelských organizací v oblasti ochrany spotřebitele`` je provést průzkum znalostí spotřebitelů v oblasti nevládních organizací zabývajících se ochranou spotřebitele a provést průzkum zájmu o členství v takových organizacích. Dílčími cíli je na základě dotazníkového šetření a zhodnocení stávající úrovně spotřebitelských organizací na českém trhu navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení současného stavu. Teoretická část popisuje problematiku ochrany spotřebitele. V praktické části jsou charakterizovány nejznámější spotřebitelské organizace v České republice. V této části je proveden dotazníkový průzkum a srovnávací analýza hlavních činností jednotlivých organizací. Z dotazníkového průzkumu plyne, že ochrana spotřebitele není dostačující. Současný problém není nedostatek zákonné úpravy, ale především špatná informovanost spotřebitelů o nevládních spotřebitelských organizacích a rovněž neinformovanost o uplatňování svých práv. Návrhy vedou především ke zlepšení informovanosti občanů o spotřebitelských organizacích, o jejich činnostech a o správném pochopení jejich úlohy na českém trhu. Doporučení jsou: zvýšit informovanost spotřebitelů o spotřebitelských organizacích a o svých právech prostřednictvím sdělovacích prostředků, zavést nové způsoby propagace spotřebitelských organizací, motivovat nové členy těchto organizací, atd. Úroveň ochrany spotřebitele na českém trhu stále nedosahuje úrovně nejvyspělejších států EU. Spotřebitelé mají malé povědomí o existenci spotřebitelských organizací, o jejich činnostech a způsobech, jak by mohly individuálním spotřebitelům pomoci.

Bazální stimulace v konceptu ucelené rehabilitace
SOUKUPOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá bazální stimulací jako konceptem ucelené rehabilitace a specifikováním jejího významu pro fyzioterapii. V teoretické části je popsán systém ucelené rehabilitace a poté je pozornost věnována konceptu bazální stimulace, seznámení s jeho vznikem, současným stavem v České republice i zahraničí, podstatou, myšlenkou, obecnými zásadami a jeho místem v systému ucelené rehabilitace. Dále je zde charakterizován předmět zájmu tohoto konceptu, jímž je podpora vnímání, hybnosti a komunikace klienta. Při popisování prvků bazální stimulace jsou záměrně zdůrazněny ty techniky, které by podle získaných informací a podkladů mohly být využity při fyzioterapii. Samostatná kapitola je věnována fyzioterapii u vybraných diagnóz, u nichž se pracuje s bazální stimulací. Jsou zde stručně shrnuté zásady, postupy fyzioterapie a využívané koncepty a metody. V praktické části je popsán průběh výzkumu prováděného v denním stacionáři centra Arpida o.s. v Českých Budějovicích. Záměrem a zároveň cílem práce bylo popsat bazální stimulaci jako koncept ucelené rehabilitace a specifikovat její význam pro následnou fyzioterapii. To se dělo formou kvalitativního výzkumu a vytvořených případových studií jednotlivých respondentů, kdy byly zaznamenány informace z odebrané anamnézy, biografické anamnézy, kineziologického rozboru, hodnocení spasticity a vyšetření dechového stereotypu. Získány byly dále informace z oblasti poskytování bazální stimulace v denním stacionáři a informace o průběhu fyzioterapie, následně došlo k propojení technik bazální stimulace s fyzioterapeutickými metodami a koncepty a k podrobnému zaznamenání a vyhodnocení výsledků. Ty vypovídaly o pozitivním vlivu tohoto vědeckého pedagogicko-ošetřovatelského konceptu a o vhodnosti kombinace jeho technik s fyzioterapií.

Způsoby propagace lyžařských zájezdů do zahraničí
Šrámková, Barbora ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Souhrn: Název prá(:e: Zpusoby propagace lyžařských zájezdu do zahraničí. Title: Promotion methods of skiing tours abroad. Cíle práce: Ve své práci chci charakterizovat a přiblížit veškeré možné zpusoby, jakými jsou lyžařské zájezdy do zahraničí propagovány a jakými by propagovány být mohly. Metodologie: V práci jsem použila popisnou analýzu a metodiku zjišťování empirických dat v podobě dotazníku. Výsledky: Došla jsem k tomu, že cestovní kanceláře zabývající se prodejem lyžařských zájezdu využívají zejména reklamy, osobního prodeje a katalogu, jakožto propagačních prostředku. Lyžařské destinace nejvíce propagují na vlastních internetových stránkách. Klíčová slova: Marketing, propagace, cestovní ruch, cestovní kanceláře, lyžařské zájezdy