Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace neziskových organizací
Kocourková, Eva ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskových organizací. V teoretické části definuje pojem nezisková organizace a obsahuje obecný popis marketingové komunikace a jejích nástrojů. V závěru teoretické části se věnuje komunikaci s dárci - fundraisingu. V praktické části se práce věnuje popisu DDM hlavního města Prahy a Karlínského spektra. Dále je popsán současný stav marketingové komunikace Karlínského spektra a je proveden marketingový výzkum. Cílem práce je zjištění vnímání marketingové komunikace vybrané neziskové organizace jejími uživateli. Na základě popisu současného stavu a výsledků marketingového výzkumu jsou navrženy možnosti zlepšení marketingové komunikace v této organizaci.
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Duchaň, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje bližší seznámení s konkrétním start-up projektem včetně přehledu využívaných komunikačních kanálů a nástrojů, které jsou dále zkoumány pro zjištění jejich efektivity a využití. Další částí této kapitoly je analýza dostupných komunikačních kanálů a nástrojů péče o zákazníky včetně těch moderních ale i klasických, a jejich porovnání. Pro objektivní a úspěšnou optimalizaci je součástí praktické části i sociologický výzkum, který zkoumá preference potenciálních zákazníků a jejich subjektivní hodnocení konkrétních variant komunikace z pohledu posílení důvěry anebo naopak ztráty důvěry při výběru firmy. Závěrem kapitoly je navrhnutí takové optimalizace, která využívá dostupné moderní i klasické nástroje za minimální finanční náklady a zároveň reflektuje výsledky sociologického průzkumu a analýzy původně užívaných komunikačních metod start-up projektu.
Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu
Němcová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Machander, Aleš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu. Cílem této práce je poznat a posoudit komunikační strategie společnosti Vodafone a současně zjistit, jak spotřebitelé vnímají nejen Vodafone, ale i jeho konkurenci. Následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout optimální komunikační strategii pro společnost Vodafone. Práce je rozdělena na dvě části, kdy v teoretické pasáži je definován pojem komunikace, marketingový a komunikační mix a také je popsáno několik nových trendů v marketingové komunikaci. V druhé části práce je představena společnost Vodafone a její konkurence, včetně analýzy postavení operátorů na českém trhu. Dále je analyzována komunikační strategie Vodafone a jsou popsány její jednotlivé prvky. Poslední část se věnuje dotazníkovému šetření, na jehož základě je sestavena SWOT analýza a vlastní doporučení.
Marketingová komunikace značky Fairtrade 2
CVACHOVÁ, Denisa
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Fairtrade v maloobchodní prodejně Dm drogerie markt. Hlavním cílem této práce je analyzovat současné využívání marketingových nástrojů u vybraného obchodníka. V úvodní části práce jsou na základě odborné literatury představeny základní pojmy marketingové komunikace a je vysvětleno organizované sociální hnutí Fair Trade. Výstup praktické části je tvořen představením společnosti Dm drogerie markt, analýzou stavu marketingové komunikace u značky Fairtrade a dotazníkovým šetřením v místě prodeje. Cílem marketingového výzkumu je zjistit, jak návštěvníci maloobchodní prodejny vnímají marketingovou komunikaci společnosti Dm drogerie markt u fairtradových výrobků. Na základě zjištěných výsledků jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení dosud používaného komunikačního mixu společnosti Dm drogerie markt.
The impact of modern communication tools on international supply chains
Hricko, Ján ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Témou mojej bakalárskej práca je čitateľovi objasniť hlavné zmeny v domácom a medzinárodnom obchode, ktoré by mohli byť zapríčinené modernými komunikačnými nástrojmi. Niektoré z týchto zmien už boli aplikované niekoľkými subjektmi na predaji svetelnej techniky na Slovensku, kde už môžeme vidieť zmeny aj u klasických dlhodobých predajcov. V teoretickej časti si postupne rozoberieme aktuálny stav medzinárodného obchodu a predstavíme si aj jeho možný vývoj v budúcnosti. Nie sú vynechané aj niektoré príklady moderných technológií, ktoré sa už teraz mohli dostať do reálneho života alebo v blízkej budúcnosti by sa s nimi mohlo počítať. Podrobne bude rozobraná komunikácia cez internet a jej výhody pre zákazníka a obchodníka, kde sa predpokladá, že by sa mal dávať väčší dôraz na neustále prispôsobovanie sa novým zmenám, keďže táto komunikácia sa stáva stále viac interaktívnou. Prakticky sme sa pozreli na typických predstaviteľov trhu so svetelnou technikou, pričom sme zanalyzovali ich súčasné pôsobenie v medzinárodnom obchode a spôsoby akými využívajú moderné komunikačné nástroje. Nakoniec sme dospeli k tomu, že napriek už rozšíreným a niektorými novými účastníkmi používaným technológiám na internete, si tieto technológie ešte stále nenašli miesto aj u "klasických predajcov." Títo obchodníci zavádzajú tieto zmeny nie s dostatočnou rýchlosťou, čo by sa mohlo v budúcnosti ukázať ako problém.
Spolupráce v marketingové komunikaci
VAŠKOVÁ, Veronika
V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.
Analýza a návrhy změn marketingové strategie střední soukromé školy
Štieglerová, Renata ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat a navrhnout změny marketingové strategie střední soukromé školy. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola pojednává o systému vzdělávání v České republice, teoretických východiskách marketingu služeb a specifikách marketingu vzdělávacích institucí. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie konkrétní školy. Dále je zde provedena SWOT analýza a marketingový výzkum, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na změny v marketingové strategii školy.
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Burianová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových okamžiků, tzv. eventů v (finančním) životě klienta a jeho následné oslovení relevantní nabídkou.
Interní komunikace ve firmě na příkladu společnosti Microsoft
Mrázková, Blanka ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednu z moderních metod personální práce, interní komunikaci. Zkoumá jak vazby interní komunikace na firemní kulturu, tak její využití pro zefektivnění podnikatelské činnosti a poukazuje na současný stav interní komunikace v českých firmách. Součástí práce je podrobný rozbor jednotlivých nástrojů vnitrofiremní komunikace z hlediska formálních i neformálních informačních kanálů. Důraz je kladen na nezbytnost měření výsledků strategie interní komunikace. Teoretické poznatky jsou následně využity pro analýzu interní komunikace v české pobočce Microsoftu. Informace získané na základě rozhovorů s manažery společnosti a vlastního dotazníkového šetření představují základ pro závěrečné hodnocení interní komunikace v Microsoftu a sestavení souboru doporučení pro budoucí úspěšný rozvoj interní komunikace ve firmě.
Komunikace značky na čínském trhu
Kubátová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Březinová, Anna (oponent)
Cílem práce je analýza efektivní komunikace značky na čínském trhu a její demonstrování na konkrétních příkladech. Dílčími cíli jsou: definování značky, monitorování komunikačních nástrojů a nejnovějších forem komunikace, definování specifik trhu pomocí kultury a jejího vlivu na spotřebitele. Mnoho mezinárodních korporací v Číně podniká, avšak ne všechny si dostatečně uvědomují diametrální odlišnost kulturního prostředí Číny a její místní specifika. To ovlivňuje jejich schopnost dosáhnout zisku a zároveň vnímání značky zákazníky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zaměřuje na značku, její komunikační nástroje a vliv kultury na vnímání značky. Praktická část je orientována na Čínu z pohledu konečného spotřebitele B2C trhu a prostředí, ze kterého pochází. Zároveň zahrnuje místní specifika a situaci na trhu médií. Práce poskytuje zásadní znalosti, ze kterých by měly efektivní komunikační aktivity vycházet, pokud chtějí docílit dobrého vnímání své značky a jejího přijetí na čínském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.