Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pamětní kniha neboli Erbovník aneb Wappenbuch úředníků zemského soudu jako prostředek sebeprezentace šlechty v raném novověku
Kocourková, Eva ; Šedivá Koldinská, Marie (vedoucí práce) ; Županič, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je jednak komparace tří rukopisů, které jsou kopiemi maleb erbů úředníků Zemského soudu, jimiž jsou vyzdobeny prostory na Pražském hradě, kde Zemský soud zasedal. Dále identifikace jednotlivých osob a erbů a jejich nazírání v kontextu sebeprezentace ranně novověké šlechty a konečně prosopografie úředníků, jejichž erby jsou v rukopisech vyobrazeny.
Pamětní kniha úředníků většího a menšího zemského soudu
Kocourková, Eva ; Ebelová, Ivana (oponent) ; Bláhová, Marie (vedoucí práce)
Cílem Bakalářské práce je především komparace tří rukopisů, které jsou kopií maleb erbů úředníků zemského soudu, jimiž jsou vyzdobeny prostory na Pražském Hradě, kde zemský soud zasedal. Práce také ve stručnosti sleduje vývoj v ukládání stavovských písemností až po vznik tzv. Malého stavovského archívu, kde se v současné době nachází jeden z rukopisů. V neposlední řadě se práce věnuje prosopografii úředníků, jejichž erby jsou v rukopisech vyobrazeny. Záměrem autorky je v této práci naznačit další možná hlediska, ze kterých je možno tyto významné prameny nazírat a studovat.
Marketingová komunikace neziskových organizací
Kocourková, Eva ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskových organizací. V teoretické části definuje pojem nezisková organizace a obsahuje obecný popis marketingové komunikace a jejích nástrojů. V závěru teoretické části se věnuje komunikaci s dárci - fundraisingu. V praktické části se práce věnuje popisu DDM hlavního města Prahy a Karlínského spektra. Dále je popsán současný stav marketingové komunikace Karlínského spektra a je proveden marketingový výzkum. Cílem práce je zjištění vnímání marketingové komunikace vybrané neziskové organizace jejími uživateli. Na základě popisu současného stavu a výsledků marketingového výzkumu jsou navrženy možnosti zlepšení marketingové komunikace v této organizaci.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kocourková, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.