Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 314 záznamů.  začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Matematické modelování mechanických systémů vozidel
Zháňal, Lubor ; Svída, David (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací výpočetního systému, který by umožňoval interaktivní simulace kinematiky a dynamiky mechanických systémů vozidel či obecných mechanismů za pomoci moderní výpočetní techniky. Rozebrán je základní princip činnosti, optimalizace numerických parametrů simulace, stejně jako samotná implementace do podoby funkční aplikace a její stěžejní části. Popsány jsou také možnosti využití prostředků virtuální reality ve spojitosti s vizualizací simulačního procesu. Závěrečné srovnávací testy potvrzují funkčnost a vysokou výkonnost vytvořeného systému.
Haptics interface construction for virtual reality output device
Jurečka, Jaroslav ; Drápela, Miloslav (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
The subject of diploma project is constructional solution of haptics interface construction for virtual reality output device. Construction is oriented only for virtual contact with objects. Force feedback on the user and deformation of objects are not used. Used programs: Autodesk INVENTOR 10, ANSYS WORKBENCH.
Digiverse monument
Tajovský, Jakub ; Blažíček, Martin (oponent) ; Resslová, Veronika (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám obrazem na hranici digitálního a analogového média a horizontem jako hranicí vizuální percepce. Výstupem je počítačový program, variabilní obraz, digitální verze uměleckého artefaktu. Jedná se rastr snímků naskládaných v horizontálním pásu, jednotlivé snímky je možno variovat za jejich alternativy. Obraz je možno pozorovat z různých úhlů pohledu:1. Jako obraz na stěně z chodby v galerii, 2. z prostoru za plátnem, odkud je možné ho ovládat pomocí kurzoru 3. na internetu, jako streamované video.
Koncepční návrh rukavice pro virtuální realitu
Kožík, Tomáš ; Augste, Jan (oponent) ; Tůma, Zdeněk (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa venuje oblasti ovládania virtuálnej reality rukavicami so zapojením hmatového vnemu. Takto vytvorený ovládací prvok umožní uživateľovi lepšie odhalovať chyby v prototypovej časti konštrukčných projektov.
Vizualizace pohybu vozidla se čtyřmi řízenými a hnanými koly
Blechta, Martin ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Lamberský, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem prostředí pro vizualizaci pohybu dvoustopého experimentálního vozidla se všemi řiditelnými a hnanými koly popsaného jeho matematickým modelem. Vizualizace umožňuje testování různých dynamických modelů a lze ji ovládat joystickem a programově. Je zde navrhnut algoritmus pro řízení zadních kol vozidla v závislosti na rychlosti vozidla. Tento algoritmus je validován výpočetní simulací i provedeným experimentem. Matematický model experimentálního vozidla je propojen se systémem dSPACE, jenž umožňuje řízení v reálném čase. Je zde řešena vhodnost knihovny MLIB k zápisu a čtení dat při běhu simulace na systému dSPACE.
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.
Rozbor předpokladů pro vznik 360° videa a technologie jeho produkce
Látal, Filip ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novým typem média, kterým se stala technologie 360° videa. V teoretické části je rozebrána historie a vývoj audiovizuálního díla a předpoklady vedoucí ke vzniku této technologie. 360° video je detailně definováno a chronologicky je zde popsán produkční cyklus, zahrnující i odlišnosti od záznamu klasického audiovizuálního díla. V praktické části bakalářské práce je detailně představen postup výroby na konkrétním případu, na kterém jsem osobně pracoval.
Vybrané aspekty rozvoje informační společnosti pro podnikatelské příležitosti v ČR
Coufal, Libor ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Dnešní prostředí informační společnosti přináší řadu změn. Hlavním cílem práce bylo zjistit ty, kterými rozvoj internetu ovlivňuje podnikatelské příležitosti. Zásadní změny představuje globalizace a s ní související dopady na oblasti marketingu, strategického plánování, vedení evidence a managementu lidských zdrojů. Práce se dále zaměřuje na význam vzdělání, zkušeností a schopností a jejich vztah k podnikání, kde si klade otázku, zda současná doba přispěla k větší úspěšnosti podnikatelských záměrů. Různé úrovně znalostí a zkušeností spolu s informační gramotností jedinců ovlivňují využívání moderních informačních a komunikačních technologií pro formulování podnikatelských záměrů. Na reálných případech autor aplikuje teoretické poznatky a vysvětluje jednotlivé souvislosti, neboť se ukazuje, že neexistuje prokazatelný význam rozvoje internetu na úspěšnost podnikatelských záměrů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 314 záznamů.   začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.