Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 310 záznamů.  začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Vizualizace pohybu vozidla se čtyřmi řízenými a hnanými koly
Blechta, Martin ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Lamberský, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem prostředí pro vizualizaci pohybu dvoustopého experimentálního vozidla se všemi řiditelnými a hnanými koly popsaného jeho matematickým modelem. Vizualizace umožňuje testování různých dynamických modelů a lze ji ovládat joystickem a programově. Je zde navrhnut algoritmus pro řízení zadních kol vozidla v závislosti na rychlosti vozidla. Tento algoritmus je validován výpočetní simulací i provedeným experimentem. Matematický model experimentálního vozidla je propojen se systémem dSPACE, jenž umožňuje řízení v reálném čase. Je zde řešena vhodnost knihovny MLIB k zápisu a čtení dat při běhu simulace na systému dSPACE.
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.
Rozbor předpokladů pro vznik 360° videa a technologie jeho produkce
Látal, Filip ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novým typem média, kterým se stala technologie 360° videa. V teoretické části je rozebrána historie a vývoj audiovizuálního díla a předpoklady vedoucí ke vzniku této technologie. 360° video je detailně definováno a chronologicky je zde popsán produkční cyklus, zahrnující i odlišnosti od záznamu klasického audiovizuálního díla. V praktické části bakalářské práce je detailně představen postup výroby na konkrétním případu, na kterém jsem osobně pracoval.
Vybrané aspekty rozvoje informační společnosti pro podnikatelské příležitosti v ČR
Coufal, Libor ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Dnešní prostředí informační společnosti přináší řadu změn. Hlavním cílem práce bylo zjistit ty, kterými rozvoj internetu ovlivňuje podnikatelské příležitosti. Zásadní změny představuje globalizace a s ní související dopady na oblasti marketingu, strategického plánování, vedení evidence a managementu lidských zdrojů. Práce se dále zaměřuje na význam vzdělání, zkušeností a schopností a jejich vztah k podnikání, kde si klade otázku, zda současná doba přispěla k větší úspěšnosti podnikatelských záměrů. Různé úrovně znalostí a zkušeností spolu s informační gramotností jedinců ovlivňují využívání moderních informačních a komunikačních technologií pro formulování podnikatelských záměrů. Na reálných případech autor aplikuje teoretické poznatky a vysvětluje jednotlivé souvislosti, neboť se ukazuje, že neexistuje prokazatelný význam rozvoje internetu na úspěšnost podnikatelských záměrů.
Negativní aspekty nasazování ICT
Weinsteinová, Adéla ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním negativních aspektů objevujících se při používání vybraných oblastí informačních a komunikačních technologií. Hlavní pozornost je věnována virtuální realitě, konkrétně 3D projekci, v rámci které se zaměřuji na stanovení rozhodnutí, zda její používání generuje negativní dopady na fyzický a psychický stav uživatele, o jaké dopady se přesně jedná a co je jejich pravděpodobnou příčinou. První část práce je věnována vysvětlení pojmu a historii vzniku ICT, osvětlení principu multidimenzionality a jednotlivých obsahových dimenzí. Následuje určení, které oblasti ICT se v současné době potýkají při jejich používání s negativními efekty. Zjištěný výčet těchto oblastí je zúžen na šest konkrétních technologií, s nimiž má možnost se setkat běžný koncový uživatel. Tyto konkrétní technologie byly podrobeny zkoumání formou dotazníkového šetření, které mělo za výsledek stanovení jedné, mezi uživateli nejvíce používané, technologie, tj. virtuální reality, na níž byl následně proveden experiment vyvozující nežádoucí účinky způsobované jejím využívání. U ostatních pěti vybraných technologií jsou diskutována nejpodstatnější negativa, s nimiž se v současnosti potýkají. Hlavním přínosem práce je určení nežádoucích efektů při ponořování se do virtuální reality sledováním 3D projekce založené na různých typech technologií, tj. 3D projekce za použití anaglyfu, pasivní 3D projekce a aktivní 3D projekce, a porovnání, zda je výskyt negativních účinků závislý na použitém typu technologie. Součástí je i zjištění, do jaké míry je možné být touto virtuální realitou pohlcen.
Vliv internetu na společnost - virtuální realita
Neumann, Dominik ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce si klade za cíl upozornit na některé problémy dnešní informační éry, ve které internet a informace jím zprostředkované hrají zásadní roli. Pro dosažení cíle práce bude využito kvantitativních a kvalitativních metod. Uvědomíme si nejen přesun tradičních vztahů na internet, ale také změnu v základních lidských činnostech. U otázky vlivu virtuální reality/virtuálního prostředí objevíme několik problémů, jako je například multitasking, kdy děláme několik věci najednou, ale žádnou na 100%. Dále pak problém soustředění se studentů na dané téma, jeho hloubkového zpracování s následnou interpretací výsledků. Pro naše účely je práce rozdělena do čtyř hlavních částí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 310 záznamů.   začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.