Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Nováková, Zdeňka ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá významem jednotlivých prvků komunikace pro práci manažera. Komunikace je důležitá a používáme ji jak v osobním, tak i v pracovním životě. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První hlavní část obsahuje přehled řešené problematiky, která je zpracovaná na základě odborné literatury uvedené v seznamu použité literatury. Obsahuje vysvětlený koncept management a jeho úrovně, manažer, manažerské funkce, manažerské role a vedení lidí. Dále je podrobně rozebrán pojem komunikace, její verbální a neverbální formy a další dělení. Nakonec jsou uvedeny prvky efektivní komunikace, komunikační kanály a nejčastější chyby v komunikaci. Druhá hlavní část zahrnuje data, získaná z dotazníkového šetření od manažerů. Následuje jejich analýza a statistické šetření. Závěrem jsou tyto výsledky zhodnoceny.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Pensdorfová, Tereza ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce na téma Význam prvků komunikace pro práci manažera, je rozvržena do čtyř hlavních částí. První část práce se věnuje vymezení cílů práce a metodickému postupu k dosažení těchto cílů. Druhá část se zabývá teoretickými východiskami primárně z oblasti managementu. Detailněji tato část pojednává o práci manažera a především také o mezilidské komunikaci. Třetí část diplomové práce je věnována kvantitativnímu výzkumu mezi vybranými manažery a následnému zpracování primárních dat. Poskytuje sesumarizované názory a zkušennosti respondentů z praxe. Závěrečná část práce tvoří vyhodnocení dotazníkového šetření. Zhodnocení je doplněno o doporučení.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Kopeckij, Alexandr ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce Význam prvků komunikace pro práci manažera se zaměřuje na zjištění významu komunikace a komunikačních prvků, významu a využití komunikačních forem, sdělovaného obsahu a komunikačních kanálů v práci vedoucích pracovníků. Práce je rozdělena na teoretická východiska a samotnou vlastní práci. V první části, která se zabývá literární rešerší, jsou zpracovány informace týkající se komunikace a managementu. Teoretická východiska získána v literární rešerši jsou následně promítnuta do zpracování samotné vlastní práce. Vlastní práce je zpracována s cílem zjistit, jakou úlohu hraje komunikace a její prvky v práci řídících pracovníků. Pro získání potřebných informací byl sestaven dotazník, ve kterém byly otázky vycházející z poznatků zjištěných literární rešerší. Takto získaná data byla následně zpracována.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Zapletalová, Věra ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Vymezení pojmu komunikace je velmi široké. Patří k nejdůležitějším součástem osobního i pracovního života. Úspěch jedince ve společnosti je závislý na jeho umění komunikovat. Tato diplomová práce na téma Význam prvků komunikace pro práci manažera je zaměřená na komunikaci a její prvky, které využívají manažeři při své práci. První část literární rešerše, slouží k získání teoretických poznatků z dané problematiky. Jsou zde rozebrány pojmy management, manažerské funkce a role, komunikace a její prvky, efektivní komunikace v organizaci a komunikační kanály. Druhá část vlastní práce se zabývá vybraným vzorkem respondentů, kteří na základě svých znalostí a zkušeností ve vedoucích funkcích přikládali význam jednotlivým prvkům komunikace. Pro zhodnocení významu bylo použito dotazníkové šetření. Závěr práce tvoří celkové zhodnocení výsledků provedeného šetření.
Komunikace ve vybrané organizaci
Vondrová, Zita ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce nazvaná Komunikace ve vybrané organizaci se zabývá jednou z klíčových podmínek pro úspěch každé firmy a tou je komunikace. Hlavním cílem práce je zjistit a charakterizovat problematiku komunikace ve vybrané organizaci. V případě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení pro tuto organizaci. Nejprve jsou vymezena teoretická východiska, která jsou získávána především z odborné literatury. Opírají se zejména o vysvětlení pojmů souvisejících s pojmem komunikace. V praktické části je charakterizována daná organizace. Na základě syntézy získaných poznatků v první, teoretické části, je hlavním cílem výzkumu analyzovat komunikaci uvnitř organizace. Na základě zjištěných poznatků z dotazníků a rozhovorů prezentovat v závěru práce návrhy, které by vedly k zefektivnění komunikace a tím ke zvýšení produktivity práce a ke zlepšení pracovního prostředí.
Význam komunikace pro práci manažera
Appeltová, Silvie ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá významem komunikace pro práci manažera. Správná komunikace je nezbytnou součástí udržení postavení firmy na trhu. Současně je nepostradatelná pro komunikaci uvnitř firmy: stanovení strategie a cílů, koordinaci činností a spolupráci lidí. Manažeři se pomocí komunikace s podřízenými podílejí na tvorbě výsledků společnosti. Zlepšení komunikačních dovedností manažerů vede k lepším vztahům na pracovišti, vyšší spokojenosti a lepším pracovním výkonům zaměstnanců a tím potažmo i lepším výsledkům celé společnosti. To je důvod, proč jsou manažerské komunikační dovednosti důležité. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a vztahy týkající se komunikace, managementu, úlohy a osobnosti manažera. Praktická část se formou dotazníkového šetření zaměřuje na analýzu úrovně vybraných komunikačních dovedností manažerů v konkrétní společnosti. V závěru práce jsou formulovány autorem zjištěné skutečnosti a doporučení pro zlepšení v konkrétních komunikačních dovednostech v dané organizaci.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Interní komunikace v organizaci působící v oblasti kultury
Rogos, Jan ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Siegelová, Romana (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat interní komunikaci v konkrétní zájmové skupině, která působí v oblasti kultury, a vytvořit analýzu efektivity komunikačních kanálů, které jsou v souboru využívány. V práci je nejprve obecně popsána interní komunikace v rámci skupiny. Následně se dívá na situaci do amatérského divadelního spolku "S bojkou v zádech, o.s.". V hlavní části se zabývá pozorováním vybraných komunikačních situací, které vznikaly při přípravě nejnovější divadelní hry, a analýzou dostupných dokumentů. V závěru práce zkoumané jevy vyhodnocuje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.